Αρχική » 2021 (Σελίδα 3)
Αρχείο έτους 2021
Αποχαιρετιστήρια Εκδήλωση για τη Γ΄Τάξη 2021
Στις 11 Ιουνίου 2021 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στο πλαίσιο της λήξης του διδακτικού έτους για τον αποχαιρετισμό των μαθητών της Γ΄τάξης, λαμβάνοντας, όπως πάντα, τα μέτρα για την προστασία από τον covid-19. Η εκδήλωση περιελάμβανε: σερβίρισμα ατομικού πρωινού, που οι ίδιοι οι μαθητές επιμελήθηκαν, παρουσίαση “video” με στιγμιότυπα της καθημερινότητας από τη σχολική τους ζωή και χιουμοριστική παρουσίαση των καθηγητών τους σε εύθυμο κλίμα. Οι μαθητές συνεργάστηκαν για την προετοιμασία της εκδήλωσης και το αποτέλεσμα τους δικαίωσε.
Επισκέψεις στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας
Τα τμήματα Β2, Β1, Β3 του σχολείου επισκέφθηκαν την Εστία Γνώσης στις 7,8 και 9 Ιουνίου αντίστοιχα. Οι μαθητές παρακολούθησαν επιστημονικές και διδακτικές δραστηριότητες με θέματα από τον κόσμο της Αστρονομίας/ Αστροφυσικής, όπως: το Ηλιακό μας Σύστημα, στα Μονοπάτια του Ήλιου, Γαλαξίες, Κοσμικές Διαδρομές, Γένεση, Δομή και Εξέλιξη των Αστέρων. Είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των εννοιών και των νόμων που διέπουν το Σύμπαν.
Συμμετοχή του Σχολείου στην Περιήγηση/ Ξενάγηση των Μαθητών μας από τους Μαθητές του 5ου Γυμνασίου Χαλκίδας στο πλαίσιο της Υλοποίησης του Προγράμματος «Δρόμοι της Ιστορίας»
Στις 27 Μαΐου 2021 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη για τα τμήματα Α1, Β3, Γ3 του σχολείου μας στο πλαίσιο της δράσης “Δρόμοι της Ιστορίας – Δρομολόγια της Ιστορίας” που υλοποιήθηκε από τμήματα του 5ου Γυμνασίου Χαλκίδας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Γυμνασίου παρουσίασαν στους μαθητές του σχολείου μας το υλικό που παρήγαγαν ξεναγώντας τους σε δρόμους που φέρουν ονόματα επιφανών και αφανών ηρώων της Επανάστασης του 1821 στην Εύβοια. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να βγουν από τα στενά όρια της τάξης και να αλληλεπιδράσουν θετικά με τους μαθητές ενός άλλου σχολείου συμμετέχοντας σε δραστηριότητα με βιωματικό χαρακτήρα συνδεόμενη με το πλαίσιο σημαντικών παιδαγωγικών προτάσεων.
Ευχαριστήρια Επιστολή
Μέσα στη δύσκολη συγκυρία το σχολείο μας απέκτησε νέα αίθουσα διδασκαλίας. Η Δ/νση του Σχολείου, ο Σύλλογος Διδ/ντων/-ουσών αλλά και όλη η Εκπαιδευτική Κοινότητα ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνετέλεσαν στο απόκτημα αυτό. Eυχαριστούμε τη Δήμαρχο Χαλκιδέων, κ.Βάκα, την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, κ. Μιντζιφίρη, τον Αντιδήμαρχο Ανθηδόνας, κ. Κώστα Καρβούνη και τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας, κ. Νικόλαο Αφένδρα, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη συνδρομή τους στην ολοκλήρωση της αίθουσας και την άμεση ικανοποίηση πάντα κάθε αίτηματός μας. Ιδιαίτερα τον κύριο Αλιμπινίση για την προσφορά διαδραστικού πίνακα (με τη φροντίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων) για την καινούρια αίθουσα, τον κ. Καραγιάννη για την συμβολή του στην ανακαίνιση των τουαλετών των μαθητών, τον κ. Χρήστο Μακρή, εργολάβο οικοδομών, ο οποίος έχει ανταποκριθεί με εντυπωσιακή προθυμία, ακούραστα και αφιλοκερδώς σε επανειλημμένα αιτήματά μας.
Με την ευκαιρία να ευχαριστήσουμε το Γυμναστήριο “Body and Soul” για την προσφορά δύο υπολογιστών για επείγουσες ανάγκες του σχολείου μας, τους Συλλόγους που φιλοξενούνται στο Κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου για την παροχή υποστηρικτικού αναλώσιμου υλικού κάθε χρόνο, την καθαριότητα και τη συντήρηση του κτιρίου, την κ. Ειρήνη Αϊνδιλή για την αγορά επιπλέον tablet για τη στήριξη μαθητών μας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Για άλλη μια φορά τον κ. Αλιμπινίση αλλά και τον Σύλλογο Αλληλεγγύης Δροσιάς «Άγιος Γεώργιος» με τον πατέρα Διονύσιο που έχουν προσφέρει αφιλοκερδώς δεκατιανό για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε μαθητές μας, τον κύριο Καρβούνη για την προσφορά σε νερά ελλείψει κυλικείου.
Κατά καιρούς η συνδρομή γονέων στην επίλυση προβλημάτων αφιλοκερδώς και ανώνυμα είναι αξιοσημείωτη.
Τέλος με μεγάλη συγκίνηση ευχαριστούμε τους μαθητές μας για την αγορά υπολογιστή (15μελές 2019-20) και την προσφορά (15μελές 2020-21) μεγάλου ποσού το οποίο θα συμπληρωθεί από γονέα για την αγορά διαδραστικού πίνακα.
Η Διευθύντρια
Αθηνά Μοσχάκη
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
Μια πολύ ξεχωριστή παρουσία και συνεργασία μεταξύ μαθητών του Γυμνασίου Δροσιάς και παλιών μαθητών του Γυμνασίου Κανήθου – φοιτητές στη φάση αυτή της ζωής τους – πραγματοποιήθηκε στο Διαδικτυακό Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ: οι Εμπειρίες, οι Απόψεις & οι Ιδέες Μας» με συντονίστρια την εκπαιδευτικό, Αθηνά Μοσχάκη, υπεύθυνη του προγράμματος στα προαναφερθέντα σχολεία.
Σκοπός της μαθητικής συνάντησης αυτής ήταν η συμβολή της στη δημιουργία ενός χώρου διαλόγου με θέμα τη διαμεσολάβηση ομοτίμων με παιδιά από όλη την Ελλάδα που έχουν εμπλακεί στο σχετικό πρόγραμμα, η γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους και η ανταλλαγή της εμπειρίας τους από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα διαμεσολάβησης, προκειμένου να προωθηθεί και να ενισχυθεί ο θεσμός της ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων από τα ίδια τα παιδιά στον χώρο του σχολείου.
Το πρώτο μέρος της συνάντησης περιελάμβανε παρουσιάσεις καινοτόμων δράσεων που εφαρμόστηκαν κατά την υλοποίηση των προγραμμάτων από μαθητές/τριες στα σχολεία τους και το δεύτερο μέρος με δημιουργία μικρών ομάδων οι συμμετέχοντες/ουσες είχαν την ευκαιρία ανταλλαγής ιδεών και
εμπειρίας. Τα αποτελέσματα του διαλόγου των ομάδων παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια και ακολούθησε συζήτηση.
Συντονιστής της συνάντησης ήταν ο Γιώργος Μόσχος, Νομικός, πρώην Βοηθός Συνήγορος των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
«Ημέρα Ενημέρωσης των Μαθητών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τα Νέα Τμήματα του ΕΚΠΑ στα Ψαχνά Ευβοίας»
Την Πέμπτη 13 Μαΐου 2021 στις 11:00 π.μ. οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον διαδικτυακή ενημέρωση των νέων Πανεπιστημιακών τμημάτων του ΕΚΠΑ στη 2η Πανεπιστημιούπολή του, στα Ψαχνά Ευβοίας. Το ΚΕΣΥ Ευβοίας, ανταποκρινόμενο σε πρόταση του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών-ΕΚΠΑ (15291-16/3/2021), συνδιοργάνωσε με το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας τις διαδικτυακές αυτές παρουσιάσεις προς ενημέρωση των μαθητών της Γ’ τάξης των σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Στερεάς Ελλάδας.
Νέα Αίθουσα – Ανακαίνιση Κοινόχρηστων Χώρων του Σχολείου
Με την έναρξη της δια ζώσης εκπαίδευσης οι μαθητές του Γ1 φιλοξενήθηκαν στην καινούρια υψηλών προδιαγραφών αίθουσα του σχολείου μας, που κατασκευάστηκε μέσα στην δύσκολη αυτή συγκυρία και με την οποία οι μαθητές είχαν τη χαρά αλλά και την έκπληξη να ταυτίσουν το τέλος της Γυμνασιακής τους ζωής. Επιπλέον σε ανακαινισμένους κοινόχρηστους χώρους έχουν την ευκαιρία να συμβιώνουν στο σύνολό τους οι μαθητές του σχολείου.
















