Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί
πριν από 1 μέρα, 5 ώρες 1.091 μέλη - Δημόσια ομάδα“Η Εκπαίδευση ως παιχνίδι φαντασίας και έκφραση της προσωπικότητας εκπαιδευτικών και μαθητών”
Για να μην ξεχνάμε οι ίδιοι και να θυμίζουμε σε όλους ότι η διδασκαλία είναι διαδικασία δημιουργική.
(Η διαχειρίστρια της Ομάδας, Ελένη Ηλία)
Αρχεία Κατάλογος
-
Ευαισθητοποιώντας τα νήπια για τους πρόσφυγες, με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σ’ ένα πλανήτη ζούμε» (24.5k)
Στα Πρακτικά του συνεδρίου ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ (Αθήνα 19 Σεπτεμβρίου 2020), επιμ. Φ. Γούσιας
http://users.sch.gr/synedrio/Praktika_Synedriou_07_Synedrio_Neos_Paidagogos_2020.pdf
ISBN: 978-618-82301-6-3, σελ. 1012-1018.
(Η ιστοσελίδα όπου είναι αναρτημένοι όλοι οι τόμοι των πρακτικών των συνεδρίων του Νέου Παιδαγωγού http://users.sch.gr/synedrio/praktika.html)
Εδώ η εκφώνηση της εισήγησης:
https://studio.youtube.com/channel/UCJbAO915NnQwGwK551cnsEw/videos/upload?filter=%5B%5D&sort=%7B%22columnType%22%3A%22date%22%2C%22sortOrder%22%3A%22DESCENDING%22%7D
-
Δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει... Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους "δρόμους της προσφυγιάς". (56.7k)
Μαθητές νηπιαγωγείου δημιουργούν πρωτότυπες αφηγήσεις για την προσφυγιά, με επίκεντρο ένα οικείο τους λογοτεχνικό πρόσωπο.
Η εισήγηση παρουσιάστηκε στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, στη Λάρισα, 13-15 Οκτωβρίου 2017. Περιλαμβάνεται στον Α΄ τόμο των Πρακτικών ( ISBN: 978-618-82197-6-2), στις σελίδες: 697-702.
Το άρθρο, μεταφρασμένο, με τον τίτλο: Road Takes, Road Leaves… “Refugee Roads” Training Program, έχει δημοσιευτεί στο Journal of Modern Education Review, ISSN 2155-7993, USA
Volume 10, No. 10, October 2020, σσ. 839-843.