Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί
πριν από 1 εβδομάδα 1.103 μέλη - Δημόσια ομάδα“Η Εκπαίδευση ως παιχνίδι φαντασίας και έκφραση της προσωπικότητας εκπαιδευτικών και μαθητών”
Για να μην ξεχνάμε οι ίδιοι και να θυμίζουμε σε όλους ότι η διδασκαλία είναι διαδικασία δημιουργική.
(Η διαχειρίστρια της Ομάδας, Ελένη Ηλία)
Αρχεία Κατάλογος
-
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ (28.3k)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ
9o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. (Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών)
Πολίτης, Εκπαίδευση και Πολιτική Συμμετοχή. Διαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης,
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ τ. B΄, ISBN (B τόμος): 978-618-5506-17-9, επιμ. Λάβδας Κ. κ. ά., Ηράκλειο 2023, σσ. 289-295:
https://iake.weebly.com/praktika2023.html -
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ (28.3k)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ
9o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. (Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών)
Πολίτης, Εκπαίδευση και Πολιτική Συμμετοχή. Διαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης,
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ τ. B΄, ISBN (B τόμος): 978-618-5506-17-9, επιμ. Λάβδας Κ. κ. ά., Ηράκλειο 2023, σσ. 289-295:
https://iake.weebly.com/praktika2023.html -
Ένα ποίημα του Αλέξανδρου Πάλλη για την εκπαίδευση και το κοινωνικοπολιτικό της υπόβαθρο (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο) (26.1k)
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΡΟ
Ηλία Ελένη
Δρ. Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, ΕΚΠΑ
Πρακτικά 8ο Συνέδριο ΙΑΚΕ
Κοινωνία, Εκπαίδευση και Πολιτική: Σχέσεις και ανασχέσεις
τόμος Β ΄ ISBN 978-618-5506-12-4
επιμ. Πανταζής Σπ. κ. ά.
σ.σ. 380-387.
https://iake.weebly.com/uploads/1/5/0/4/15045854/%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84
%CE%B9%CE%BA%CE%AC_b_w_%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%952022_%CE%A4%CF%8C%CE%
BC%CE%BF%CF%82_%CE%92_finalreduced.pdfhttps://iake.weebly.com/praktika2022.html
-
ΔΥΟ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (20.2k)
Παρουσιάζεται η "συνομιλία" δύο δημοσιευμένων άρθρων μου με εισήγηση σε διεθνές συνέδριο και με μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες.
-
Παραμύθια για ζωγραφιές. Δημιουργικές αφηγήσεις από νήπια. (30k)
Εισήγηση στο 5o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα, 11- 13 Οκτωβρίου 2019
Δημοσιευμένη στα Πρακτικά εργασιών του Συνεδρίου https://drive.google.com/drive/folders/1FJgXC1X0L_N1v9QGOIUKX3HM1vbJSGCY , τ. Α΄, σελ. 288-294.
ISSN : 2529-1580
SET : 978-618-84206-5-6
ISBN τόμου Α΄: 978-618-84206-9-4 -
«Σώπα, δάσκαλε, φώναξε, σώπα, δάσκαλε, ν’ ακούσουμε το πουλί!» : Η αναγνωστική ανταπόκριση νηπίων στη φράση-κλειδί της αφηγηματογραφίας του Καζαντζάκη. (27.4k)
Η εισήγηση παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο "Η Θέση του Νίκου Καζαντζάκη στην Εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Εκδοχές πρόσληψης στη Διδασκαλία και στην Έρευνα"
(Ηράκλειο, 19, 20, 21 και 22 Οκτωβρίου 2017).
Πεπραγμένα Συνεδρίου (σε μορφή e-book) https://www.kazantzaki.gr/assets/uploads/files/BookPraktika.pdf, ISBN: 978-960-99690-2-4, εκδόσεις: Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη, επιμ. έκδοσης: Σοφία Κανάκη, έτος έκδοσης: 2019, σελ. 204-209.
Αναζητήστε τον τόμο των Πρακτικών και στο: https://www.kazantzaki.gr/gr/publications -
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ-ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (Μια εξελικτική προσέγγιση).doc (59.5k)
Εισήγηση σε ημερίδα της Ελληνικής Εταιρείας Γλώσσας και Γραμματισμού, που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο Αθηνών, στις 11 Μαρτίου 2006.
Στο http://www.eegg.gr/index.php/2014-01-18-07-28-10/48-newsletter-no-17?start=8
η περίληψη του άρθρου «Μια εξελικτική προσέγγιση στη δημιουργική αφήγηση/γραφή» στο Δελτίο της Ελληνικής Εταιρείας Γλώσσας και Γραμματισμού, τχ. 17.Το κείμενο έχει δημοσιευτεί στο περιοδικό Διαδρομές, τχ. 82, Καλοκαίρι 2006, σελ. 20-25.
Έχει περιληφθεί στο Δελτίο Εκπαιδευτικής Αρθρογραφίας 27-28 του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σελ. 58, Ενότητα 6.1 Γλώσσα.
-
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΤΑΧΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ. Η συμβολή ενός εφαρμοσμένου προγράμματος δημοτικής ποίησης στη γλωσσική ανάπτυξη (83.5k)
Η εισήγηση παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Γλώσσας και Γραμματισμού "Αναδυόμενος γραμματισμός. Έρευνα και εφαρμογές", που πραγματοποιήθηκε 19-20 Οκτωβρίου 2007 στο Ρέθυμνο, Πανεπιστημιούπολη Γάλλου. https://9b9ec758578b3ee0d46b-305404f9eb35eaf4130aa2d106c6a91c.ssl.cf3.rackcdn.com/638/events/106/files//p1d47j89us62qalt1u5oh4d5s25.pdf (αρ. 18)
Βλέπε δημοσιευμένη στο τχ. 20 του Δελτίου της Ελληνικής Εταιρείας Γλώσσας και Γραμματισμού την περίληψη της εισήγησης http://www.eegg.gr/index.php/2014-01-18-07-28-10/50-newsletter-no-20?start=4 .
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Διαδρομές, τχ. 91, 2008, σελ. 28-52
Έχει περιληφθεί στο Δελτίο Εκπαιδευτικής Αρθρογραφίας 32-33 του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σελ. 16, Ενότητα 4.1 Προσχολική Αγωγή.