Το Κ.Π.Ε. Στυλίδας-Υπάτης, στα πλαίσια υλοποίησης της Πράξης «Κέντρα Εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την Αειφορία, Δράσεις Δια Βίου Μάθησης για τους ενήλικες» μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση-άξονας προτεραιότητας 9», διοργάνωσε διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, καθώς και συνάντηση της συντονιστικής επιτροπής, στα πλαίσια των δράσεων του Εθνικού θεματικού δικτύου «Κλιματικές Αλλαγές-Ακραία Καιρικά Φαινόμενα».
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Στυλίδας-Υπάτης, στο πάρκο Λαού, στην Στυλίδα, στις, 1 & 2 Φεβρουαρίου 2014 με θέμα:
«Φυσικές καταστροφές και κλιματική αλλαγή.
Η πρόληψή τους , πρόκληση για τον ενεργό πολίτη»
Το Σάββατο 01/02/2014 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΠΕ πραγματοποιήθηκαν :
Χαιρετισμός από την Διεύθυντρια ΣΕΠΕΔ του ΥΠΑΙΘ
Α) Οι Παρουσιάσεις προγραμμάτων και δράσεων από τα ΚΠΕ του Δικτύου.
- «Δράσεις και προοπτικές του δικτύου Κλιματικές Αλλαγές-ΑκραίαΚαιρικά Φαινόμενα»,από την Παπαγεωργίου Μαρίνα,υπεύθυνη του ΚΠΕ & πρόεδρο του συντονιστικού του δικτύου.
- «Οι δράσεις του ΚΠΕ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ στο ΕΘΔ: «Κλιματικές Αλλαγές- Ακραία Καιρικά Φαινόμενα»,από την Δέσποινα Ζαχαριάδου- ΚΠΕ Νέας Κίου& μέλος του συντονιστικού του δικτύου.
- «Αντιμέτωποι με την παγκόσμια κλιματική αλλαγή»,από τον Παπαβασιλείου Χρήστο-υπεύθυνο του ΚΠΕ Περτουλίου-Τρικκαίων.
- «Επίδραση των ακραίων καιρικών φαινόμενων στην εκπαίδευση για τον αειφόρο τουρισμό», από την Σφακιανάκη Μαρία-υπεύθυνη τουΚΠΕ Αρχανών- Ρούβας- Γουβών & εκπρόσωπο του ΚΠΕ, στο δίκτυο.
- «Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στη θεματική της κλιματικής αλλαγής» από την Μήτσκου Ευφροσύνη & Τσολάκη Ελευθερία- εκπρόσωπο του ΚΠΕ Ποροΐων στο δίκτυο.
- «Αναδεικνύω προβλήματα, προτείνω λύσεις: Πρόγραμμα του ΚΠΕ Κιλκίς» από τον Χρυσανθόπουλο Χρήστο- ΚΠΕ Κιλκίς.
- «Κλιματική αλλαγή & Βιοποικιλότητα» από την Γρηγορίου Μάγδα, -αν. υπ. ΚΠΕ Καστοριάς& αν μέλος του συντονιστικού του δικτύου.
- Β) Οι παρουσιάσεις προγραμμάτων από σχολεία του Δικτύου και υπευθύνους Π.Ε. ή σχ/κων δρ/των.
- «Κάνε ένα βήμα μπροστά…. για να σώσουμε τη ΓΗ» από την Πρωτόπαππα Στέλλα εκπ/κό του 95ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
- «Ένα αειφόρο σχολείο. Τι τρέχει με το νερό;» Εργασία του 1ου Γυμν. Νέου Ψυχικού από την Πετρίδου Βαρβάρα-υπεύθυνη Π.Ε. Β/θμιας Εκπ/σης Β’ Αθήνας
«Δράσεις για την αειφορία», από τον Σβώλη Ιωάννη, εκπ/κό του 4ου Γυμνασίου Λαμίας.
-
«Προγράμματα Π.Ε. στο πλαίσιο του ΕΘΔ Κλιματικές αλλαγές, σχολικών μονάδων Α/θμιας εκπ/σης Β’ Αθήνας»,Γκότζος Δημ. υπ.Π.Ε. Α/θμιας Εκπ/σης Β’ Αθήνας.
-
«Κλιματική αλλαγή: Είμαστε στο παρά 5; Τα σχολεία της Γ’ Αθήνας προσπαθούν να σταματήσουν το ρολόι»,Ντίνου Ιωάννα-υπεύθυνη Π.Ε. Β/θμιας εκπ/σης Γ΄ Αθήνας
-
Γ) Εισηγήσεις από εξωτερικούς συνεργάτες:
- Παρουσίαση της πλατφόρμας Καλύτερη Ζωή του WWF Ελλάς» Πληθάρας Αχιλλέας- Υπεύθ. Πρ/τος Καλύτερη ζωή WWF Ελλά
- «Κλιματικές μεταβολές (Ξηρασίες- πλημμύρες, κατακλυσμοί κλπ) από την προϊστορική αρχαιότητα μέχρι σήμερα, στον Ελλαδικό χώρο και αλλού» από το Μαριολάκο Ηλία- Ομ. Καθηγητή Γεωλογίας Παν. Αθηνών.
-
«Μεγάλης κλίμακας φυσικές καταστροφές και ακραία φαινόμενα και μεταβολές στο περιβάλλον», Λέκκας Ευθύμιος -Καθηγητής Δυναμικής Τεκτονικής & Εφαρμοσμένης Γεωλογίας Παν. Αθηνών .
-
Δ) Παράλληλα εργαστήρια στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ
-
1ο Εργαστήριο: «Φυσικές καταστροφές: Συνέπειες- πρόληψη και αντιμετώπιση», Μαργαρίτη Σπυριδούλα-εκπαιδευτικός, Μάναλης Παντελής-Υπεύθυνος Π.Ε. Β/θμιας Εκπ/σης Πειραιά.
-
2ο Εργαστήριο: «Η ψηφιακή αφήγηση ως εργαλείο έκφρασης και αξιολόγησης, σε ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για φυσικές καταστροφές & κλιματική αλλαγή» Δημοπούλου Μαρ-Υπεύθυνη Π.Ε. Α/θμιας Α΄ Αθήνας, Τσολάκος Παντελής-εκπ/κός 1ου Δ.Σ. Ηλιούπολης.
-
3ο Εργαστήριο: «Ενεργός πολίτης και κλιματική αλλαγή», Στεφανόπουλος Νικόλαος-Υπεύθυνος Π.Ε. Α/θμιας Εκπ/σης Δ΄ Αθήνας
-
Αφήστε μια απάντηση