STEM Discovery Campaign 2025

SDC25 Visual 1200x630

Η εκστρατεία Scientix STEM Discovery είναι μια κοινή διεθνής πρωτοβουλία που συνδιοργανώνεται με το έργο NBS EduWORLD . Η πρωτοβουλία προσκαλεί εκπαιδευτικούς, έργα, οργανισμούς, βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια, συλλόγους νέων και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς σε όλη την Ευρώπη και πέραν αυτής να γιορτάσουν τη σταδιοδρομία και τις σπουδές στους τομείς της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM). Η εκστρατεία διαρκεί από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2025, με αιχμή των δραστηριοτήτων από τις 24 έως τις 30 Απριλίου.

https://www.scientix.eu/campaigns/sdc/sdc25

Οργανώνετε, συνεισφέρετε ή έχετε παρακολουθήσει οποιαδήποτε δράση/δραστηριότητα που προωθεί το STEM ανά πάσα στιγμή από τον Μάιο του 2024; Συμπεριλάβετε το στον χάρτη!

Μια δράση ή δραστηριότητα μπορεί να λάβει πολλές μορφές: οργάνωση ή παρακολούθηση μιας εκδήλωσης που λαμβάνει χώρα σε μια συγκεκριμένη ημέρα. την εφαρμογή ενός σεναρίου μάθησης· να παρακολουθήσετε ή να οργανώσετε ένα εργαστήριο, φεστιβάλ, διαδικτυακό σεμινάριο ή να προσκαλέσετε ομιλητές στην τάξη σας. οργανώνοντας μια δραστηριότητα που μοιάζει με έργο και συζητώντας τα αποτελέσματα με τους μαθητές/συμμετέχοντες αυτών των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.

Όλοι οι συμμετέχοντες που υποβάλλονται στον χάρτη καμπάνιας STEM Discovery είναι επιλέξιμοι για ένα ή περισσότερα βραβεία Scientix.

Τα βραβεία Scientix είναι αφιερωμένα στον εορτασμό των εξαιρετικών επιτευγμάτων των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση των επιστημών σε διάφορα εκπαιδευτικά θέματα και τομείς , την προώθηση της καινοτομίας και την προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και τη μάθηση.

https://www.scientix.eu/campaigns/scientix-awards

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Scientix ,STEM Discovery Campaign 24 Απριλίου, 2025 Κατερίνα Γλέζου

Webinar on Hour of Code 4U 2024 rerun !

Inspiring webinar! Insightful presentations!
Once again, the Coding@Schools and the STEM eTwinning Featured Groups organised an exciting webinar on Monday 9th December celebrating Computer Science Education Week 2024. The event was about making coding and digital literacy accessible to everyone in a fun, interactive, and engaging way.
Thank you so much Stefania Altieri and Rafael Montero Braga for giving me the opportunity to take part in the webinar as a speaker.
You can find my presentation here: https://bit.ly/4iwC3wD
Coding@Schools eTwinning Featured Group
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/group/coding-schools
STEM eTwinning Featured Groups
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/group/stem
https://bit.ly/hourofcode2024rerun
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 09 180059
Flyer Hour of Code 2024 rerun Διαφάνεια3 Διαφάνεια8 Διαφάνεια12

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 11 Δεκεμβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Απονομή Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας για το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom”

Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, στο πλαίσιο τής Ζώνης Τεχνών και Επιστημών “Τεχνητή Νοημοσύνη στο σύγχρονο σχολείο”, με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, Scientix Ambassador, eTwinning Ambassador, CodeWeek Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.

Η απονομή τής Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας για το eTwinning έργο τού Σχολείου μας («Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη») αποτελεί μια σημαντική ευρωπαϊκή επιβράβευση όλης αυτής τής σπουδαίας προσπάθειας, τής ίδρυσης, σχεδίασης, συμμετοχής και υποστήριξης εκπαιδευτικών και μαθητών σε ένα καινοτόμο συνεργατικό ευρωπαϊκό έργο που εξερεύνησε νέες προσεγγίσεις, εργαλεία και μεθόδους για την ένταξη και αξιοποίηση τής Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο.

Το eTwinning έργο ίδρυσε και συντόνισε η δρ Κατερίνα Γλέζου. Συνιδρυτής και συνδιαχειριστής τού έργου ήταν ο δρ Αλέξανδρος Κοφτερός, εκπαιδευτικός Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης τής Λευκωσίας στην Κύπρο. Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί 12 σχολείων από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία. Σημειώνεται ότι μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετείχε και βραβεύτηκε με την Ευρωπαική Ετικέτα Ποιότητας και το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μαίρη Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας.

Σκοπός τού eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” ήταν να προωθήσει τη γνώση, τις δεξιότητες και τις στάσεις σχετικά με την ορθή χρήση τής Τεχνητής Νοημοσύνης και να ανταλλάξει καλές εκπαιδευτικές πρακτικές στην εκπαίδευση STEAM, προετοιμάζοντας τη νέα γενιά μαθητών, εκπαιδευτικών, σημερινών και αυριανών πολιτών εξοικειωμένων με την ΤΝ. Η επίσημη γλώσσα τού έργου ήταν η Αγγλική.

Στο πλαίσιο τού έργου οι μαθητές εξερεύνησαν συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ), εργάστηκαν σε συνεργατικά έργα με μαθητές από άλλες χώρες, ανέπτυξαν υπολογιστική σκέψη και στρατηγικές για την επίλυση προβλημάτων και δημιούργησαν τα δικά τους ψηφιακά τεχνουργήματα. Οι μαθητές συμμετείχαν σε διεθνείς και παγκόσμιες πρωτοβουλίες, δραστηριότητες και εκδηλώσεις: CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Internet Safety Day, STEM Discovery Campaign. Επίσης, οι μαθητές, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, πειραματίστηκαν με σύγχρονα περιβάλλοντα ΤΝ και συνεργάστηκαν με τους μαθητές από τα σχολεία-εταίρους για την εξεύρεση λύσεων σε πραγματικά προβλήματα με τη χρήση τής τεχνολογίας.

Το έργο συνέβαλε καθοριστικά ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν τον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο και να αναπτύξουν υπολογιστική σκέψη και τις απαραίτητες δεξιότητες 4Cs (Communication, Collaboration, Critical thinking, Creativity) για τους πολίτες τού 21ου αιώνα. Μαθαίνοντας και αναλογιζόμενοι τις προκλήσεις, τις δυνατότητες αλλά και τους κινδύνους τής τεχνολογίας, καθώς και κανόνες για την ασφαλή χρήση τού διαδικτύου οι μαθητές επεξεργάστηκαν νέες ιδέες για το πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κοινό καλό και την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων. Μέσα από αυτήν τη δημιουργική σύμπραξη, παράλληλα με την καλλιέργεια των υπολογιστικών δεξιοτήτων και τής υπολογιστικής σκέψης, αναδείχθηκε η σημασία τής συνεργασίας των λαών, καθώς και τής ανάπτυξης τής επικοινωνίας και τής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από διαφορετικά σχολεία.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε εδώ και εδώ.

Εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε στα συνεργατικά τεχνουργήματα τού έργου.

Μπορείτε, επίσης, να παρακολουθήσετε ένα συνεργατικό βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες των συνεργαζόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών εδώ. Στο βίντεο ακούγεται η μουσική σύνθεση με τίτλο «Class of AI» (πατήστε εδώ), κατασκευή μέσω ψηφιακής εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς και μαθητές για τη δυναμική συνεργασία, τη σκληρή δουλειά, τη δέσμευση και τη δημιουργία ποικιλίας συνεργατικών ψηφιακών τεχνουργημάτων!

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 15 Νοεμβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “T.A.BL.ET.”

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 15 Νοεμβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους””

1
Σας προσκαλούμε με χαρά να συμμετάσχετε στο Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους”, το οποίο διοργανώνει το σχολείο μας ειδικά για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, στο πλαίσιο προώθησης της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού 2024.
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού https://codeweek.eu/ εορτάζεται φέτος στο διάστημα 14-27 Οκτωβρίου 2024. Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού αποτελεί ένα κίνημα εθελοντών που έχει ως στόχο να συμβάλλει στη διάδοση του προγραμματισμού και γενικότερα του ψηφιακού γραμματισμού με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Το Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους” θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 01/11/2024 και ώρα 12:30 -14:00 στο Εργαστήριο Πληροφορικής του Α’ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Δρ Κατερίνα Γλέζου, EU Code Week Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής/Ρομποτικής/Φυσικών Επιστημών στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού.
Στο Σεμινάριο “Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2024: “Προγραμματισμός για όλους” θα έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε σχετικά με τον θεσμό της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού, να έρθετε σε επαφή με προγραμματιστικά περιβάλλοντα, να εξοικειωθείτε με βασικές έννοιες προγραμματισμού, να καλλιεργήσετε δεξιότητες προγραμματισμού και υπολογιστικής σκέψης και να λειτουργήσετε ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου.
Δεν απαιτείται πρότερη εμπειρία στον προγραμματισμό.
Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι εθελοντική και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  EU Code Week 20 Οκτωβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

National Quality Labels keep coming!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 19 134857
Excited and happy to announce that the eTwinning project “Exploring AI in the classroom”(“EXAI”), developed in partnership with Alexandros Kofteros, has received 7 National Quality Labels till now! 🎉🎉
This achievement wouldn’t have been possible without the enthusiasm, commitment and hard work of all partners, teachers and students. Thank you all 🙏 for your incredible contributions! Your passion and dedication have truly made this project a huge success!
I am very proud of this great learning journey of discovery and innovation for our students.
Through international collaboration, students worked with AI tools, coding, programming and robotics to enhance their critical thinking, creativity and problem-solving skills.
Let’s continue to inspire and innovate together!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,Γενικά  Με ετικέτα:   , , , 20 Οκτωβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Συνίδρυση και συμμετοχή στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”

Το σχολικό έτος 2024-2025 το Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού συνίδρυσε και συμμετέχει στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!” σε συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία.

Συγκεκριμένα, η δρ Κατερίνα Γλέζου, Scientix Ambassador, eTwinning Ambassador, CodeWeek Leading Teacher, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών, συμμετείχε στο ευρωπαϊκό eTwinning σεμινάριο με θέμα “Schools in disadvantaged areas: turning challenges into opportunities with eTwinning, που διεξήχθη στις 18-20 Απριλίου 2024 στο Τορίνο, στην Ιταλία, μετά από πρόσκληση τού Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning στο πλαίσιο τού έργου «Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης τής Δράσης eTwinning 2024-2026» και συνίδρυσε με την Ισπανίδα εκπαιδευτικό Sara Llésera Ortega από το “Institut Escola Daniel Mangrané, Jesús-Tortosa”, SPAIN το eTwinning έργο “Let’s Dive into the BLUE!”.
Στο έργο συμμετέχουν μαθητές και εκπαιδευτικοί 14 σχολείων από Ελλάδα, Ισπανία, Κύπρο, Γερμανία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τυνησία, Δανία, Τουρκία. Συμμετέχουν, επίσης, μαθητές τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τού έργου θα συνεργαστούν οι εκπαιδευτικοί κ. Βύρων Χαμηλοθώρης και Αθανάσιος Αλεβιζάκης. Μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετέχει και το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μαίρη Μαρίν.
Σκοπός τού έργου είναι να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές για τις παγκόσμιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, εστιάζοντας ιδιαίτερα σε καίρια περιβαλλοντικά ζητήματα, όπως η προστασία τού νερού. Δεδομένου ότι οι χώρες μας μοιράζονται τους ίδιους υδάτινους πόρους, θα ήταν ενδιαφέρον να συγκρίνουμε το επίπεδο ευαισθητοποίησης και τις ενέργειες των ανθρώπων για την προστασία των πόρων αυτών. Ο βασικός στόχος αυτού του έργου είναι να προωθήσουμε την ευαισθητοποίηση για την κλιματική αλλαγή και την προστασία των θαλασσών, και παράλληλα, να αναπτύξουμε τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις και να μοιραστούμε καλές εκπαιδευτικές πρακτικές στην κατεύθυνση STEAM. Αυτό θα συμβάλει στην προετοιμασία τής νέας γενιάς υπεύθυνων και κριτικά σκεπτόμενων ατόμων, ικανών να αξιοποιούν εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης με σωστό τρόπο για το κοινό καλό.
Στο πλαίσιο τού έργου οι μαθητές θα συνεργαστούν σε κοινές δραστηριότητες με μαθητές από άλλες χώρες, θα αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας, θα αλληλεπιδράσουν με συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης, θα ενισχύσουν την υπολογιστική σκέψη τους, θα αναπτύξουν στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων, ενώ, παράλληλα, θα συμμετάσχουν σε δράσεις που προάγουν τη βιωσιμότητα και την παγκόσμια κοινωνική ευθύνη. Συγκεκριμένα, οι μαθητές θα δημιουργήσουν τα δικά τους ψηφιακά έργα, προκειμένου να γίνουν υπερασπιστές των θαλασσών, αξιοποιώντας διάφορα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως μηχανές αναζήτησης, έξυπνους βοηθούς, chatbots, μεταφραστές γλωσσών, εφαρμογές πλοήγησης, διαδικτυακά παιχνίδια και άλλες εφαρμογές, εμπλεκόμενοι σε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες σχετικά με την ευαισθητοποίηση για το κλίμα και την προστασία των θαλασσών.
Επίσημη γλώσσα τού έργου είναι τα Αγγλικά και τα Γαλλικά.
Περισσότερες πληροφορίες στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Σχολικής Εκπαίδευσης εδώ και στο Twinspace εδώ.
lediblue DIVE

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 20 Οκτωβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “SUSTAINABLE”

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 19 Οκτωβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας eTwinning στο Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού – ευρωπαϊκό έργο “Exploring AI in the classroom”

2024 nql EXAI
Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας eTwinning  για το ευρωπαϊκό έργο “Exploring AI in the classroom”
Το Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας για το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom” τού σχολικού έτους 2023-2024, στις 8 Σεπτεμβρίου 2024.
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού στο πλαίσιο της Ζώνης Τεχνών και Επιστημών “Τεχνητή νοημοσύνη στο σύγχρονο σχολείο” με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρ Κατερίνα Γλέζου, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών.
Το eTwinning έργο “Exploring AI in the classroom” ίδρυσε και συντόνισε η δρ Κατερίνα Γλέζου. Συνιδρυτής και συνδιαχειριστής του έργου ήταν ο δρ Αλέξανδρος Κοφτερός, εκπαιδευτικός Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης της Λευκωσίας στην Κύπρο. Στο έργο συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί 12 σχολείων από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία. Σημειώνεται ότι μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετείχε και βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και το Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μαίρη Μαρίν, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας.
Σκοπός του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” ήταν να προωθήσει τη γνώση, τις δεξιότητες και τις στάσεις σχετικά με την ορθή χρήση της ΤΝ και να ανταλλάξει καλές εκπαιδευτικές πρακτικές στην εκπαίδευση STEAM, προετοιμάζοντας τη νέα γενιά μαθητών, εκπαιδευτικών, σημερινών και αυριανών πολιτών εξοικειωμένων με την ΤΝ. Η επίσημη γλώσσα του έργου ήταν η Αγγλική.
Στο πλαίσιο τού έργου, οι μαθητές εξερεύνησαν συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ), εργάστηκαν σε συνεργατικά έργα με μαθητές από άλλες χώρες, ανέπτυξαν υπολογιστική σκέψη και στρατηγικές για την επίλυση προβλημάτων και δημιούργησαν τα δικά τους ψηφιακά τεχνουργήματα. Οι μαθητές συμμετείχαν σε διεθνείς και παγκόσμιες πρωτοβουλίες, δραστηριότητες και εκδηλώσεις όπως CodeWeek, ESA Challenges, World Space Week, Hour of Code, Computer Science Education Week, Internet Safety Day, STEM Discovery Campaign. Οι μαθητές, μέσα από διάφορες δραστηριότητες, πειραματίστηκαν με σύγχρονα περιβάλλοντα ΤΝ και συνεργάστηκαν με τους μαθητές από τα σχολεία-εταίρους για την εξεύρεση λύσεων σε πραγματικά προβλήματα με τη χρήση τής τεχνολογίας.
Το έργο συνέβαλε καθοριστικά ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν τον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο και να αναπτύξουν υπολογιστική σκέψη και τις απαραίτητες δεξιότητες 4Cs (Communication, Collaboration, Critical thinking, Creativity) για τους πολίτες του 21ου αιώνα. Μαθαίνοντας και αναλογιζόμενοι τις προκλήσεις, τις δυνατότητες αλλά και τους κινδύνους της τεχνολογίας καθώς και κανόνες για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου οι μαθητές επεξεργάστηκαν νέες ιδέες για το πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το κοινό καλό και την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων. Μέσα από αυτήν τη δημιουργική σύμπραξη, παράλληλα με την καλλιέργεια των υπολογιστικών δεξιοτήτων και τής υπολογιστικής σκέψης, αναδείχθηκε η σημασία τής συνεργασίας των λαών, τής ανάπτυξης τής επικοινωνίας και τής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από διαφορετικά σχολεία.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, τις δραστηριότητες και τα έργα των μαθητών μπορείτε να αναζητήσετε εδώ:
https://bit.ly/3SMfiZz – Exploring AI in the classroom | ESEP
https://bit.ly/4bPQqZR – Exploring AI in the classroom – Twinspace | ESEP
Στον σύνδεσμο https://wakelet.com/wake/xSivz_daXQ1NoA5HofZVJ μπορείτε να περιηγηθείτε στα συνεργατικά τεχνουργήματα του έργου.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα συνεργατικό βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες των συνεργαζόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών επιλέγοντας τον σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=mibf2AX9RrM. Στο βίντεο ακούγεται η μουσική σύνθεση με τίτλο «Class of AI» https://suno.com/song/a9e33bd9-a1f7-40ac-adea-988b18b4b305, κατασκευής μέσω ψηφιακής εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης.
Η απονομή της Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας eTwinning στο Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού για το ευρωπαϊκό έργο “Exploring AI in the classroom” (στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη») αποτελεί μια σημαντική επιβράβευση όλης αυτής της σπουδαίας προσπάθειας, της ίδρυσης, σχεδίασης, συμμετοχής και υποστήριξης εκπαιδευτικών και μαθητών σε ένα καινοτόμο συνεργατικό ευρωπαϊκό έργο που εξερεύνησε νέες προσεγγίσεις, εργαλεία και μεθόδους για την ένταξη και αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς και μαθητές για τη δυναμική συνεργασία, τη σκληρή δουλειά, τη δέσμευση και τη δημιουργία ποικιλίας συνεργατικών ψηφιακών τεχνουργημάτων!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 15 Σεπτεμβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας στο Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού – έργο eTwinning “T.A.BL.ET.”

2024 NQL TABLET
Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας στο Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού για το ευρωπαϊκό eTwinning έργο “The Amplified Blue Planet: A Journey in STEM, Earth Observation, Artificial Intelligence and Creative Writing for Environmental Awareness” σχολικού έτους 2023-2024.
Στο έργο συμμετείχαν οι μαθητές της Ζώνης Ρομποτικής της Β΄τάξης του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού με υπεύθυνη καθηγήτρια τη δρα Κατερίνα Γλέζου, καθηγήτρια Πληροφορικής, Ρομποτικής και Φυσικών Επιστημών σε συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με ενδεικτικές δραστηριότητες των μαθητών του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού επιλέγοντας τον σύνδεσμο https://youtu.be/jlEQG5sKBIM .
Το έργο eTwinning “T.A.BL.ET.” είχε ως σκοπό να εμπλέξει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε δραστηριότητες STEM  [(Science, Technology, Engineering, Mathematics (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά)], διαστημικής εκπαίδευσης και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Ο πρωταρχικός στόχος τού έργου eTwinning ήταν να ενδυναμώσει τους μαθητές με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τον τρόπο σκέψης που χρειάζονται για να υπερβούν την παραδοσιακή και ακαδημαϊκή γνώση και να χρησιμοποιήσουν δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η επικοινωνία και ο ψηφιακός αλφαβητισμός για την αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων στο επίπεδο τής εξερεύνησης τού διαστήματος, τής προστασίας τού περιβάλλοντος και τής τεχνολογικής καινοτομίας.
Συγχαρητήρια και ευχαριστίες σε όλη την ομάδα του έργου, σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο έργο, για την εξαιρετική δουλειά, τη γόνιμη συνεργασία και την επιτυχή ολοκλήρωση των ποικίλων δράσεων!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 15 Σεπτεμβρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Προηγούμενα άρθρα


Κατηγορίες

  • Blogroll

  • Logo

  • Πηγές - Feeds


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση