Θερμές ευχές για Καλές Γιορτές!

Θερμές ευχές για Καλές Γιορτές!
Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη, ειρήνη, δύναμη, αισιοδοξία, αλληλεγγύη, ανθρωπιά, πρόοδο και χαρά!
Το νέο έτος 2015 να χαρίσει προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική, οικονομική και πολιτική ανάταση!

Καταγραφή11  Καταγραφή1

http://scratch.mit.edu/projects/40932860/ http://scratch.mit.edu/projects/40933230/
Ενδεικτικά έργα και ευχές μαθητών των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού.
Περισσότερα έργα στη Συλλογή Christmas cards – Χριστουγεννιάτικες κάρτες http://scratch.mit.edu/studios/106246/

Επισκεφτείτε το Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης στο: http://logogreekworld.ning.com

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 26 Δεκεμβρίου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

Mικρόκοσμοι στο περιβάλλον MicroWorlds Pro για εισαγωγή στη Logo

Μια εναλλακτική προσέγγιση για εισαγωγή στη Logo. Πειραματιστείτε μ΄ένα αλληλεπιδραστικό μικρόκοσμο στο περιβάλλον του MicroWorlds Pro. Σας δίνεται η δυνατότητα να γνωρίσετε τις βασικές εντολές της χελώνας και να διερευνήσετε την κατασκευή γεωμετρικών σχημάτων και κινουμένων σχεδίων.

Κάντε κλικ στην εικόνα για να πειραματιστείτε με τους μικρόκοσμους στο περιβάλλον MicroWorlds Pro.

 

 

 

 

 

 

 

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 21 Δεκεμβρίου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

Όλοι μπορούν να μάθουν να προγραμματίζουν!

Όλοι μπορούν να μάθουν να προγραμματίζουν!

65,576,609 έχουν δοκιμάσει την Ώρα του Κώδικα

Εξερευνήστε το Στούντιο Κώδικα

http://studio.code.org/

http://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/1

http://studio.code.org/hoc/1

http://studio.code.org/s/playlab/stage/1/puzzle/1

http://studio.code.org/flappy/1

Δοκιμάστε Start the Hour of Code στην Khan Academy,

https://www.khanacademy.org

 

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 11 Δεκεμβρίου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

Εισαγωγή στο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0

Παρουσίαση ιστοσεμιναρίου “Εισαγωγή στο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0”
Glezou_20-webinar20140623-v2

Εισαγωγή στο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0 from Katerina Glezou

20140623_webinar

https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2014/05/18/webinar201405/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Logo-like περιβάλλον ,Γενικά ,διερευνητικό λογισμικό ,Η Logo στην εκπαίδευση 24 Ιουνίου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

20ο Webinar – Εισαγωγή στο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0

20140623_webinar
Webinar – Εισαγωγή στο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0
Δευτέρα 23/06/2014 17:00-18:30
Περίληψη:
Το Scratch 2.0 (http://scratch.mit.edu) είναι ένα σύγχρονο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον, ειδικά σχεδιασμένο για την εκπαίδευση, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών (σύμφωνα με τους σχεδιαστές του περιβάλλοντος). Αποτελεί έργο της Lifelong Kindergarten Group του MIT Media Lab με πρωτεργάτη τον Mitchel Resnick και παρέχεται δωρεάν.
Με το Scratch, μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ψηφιακά παιχνίδια, προσομοιώσεις, μουσική και ψηφιακή τέχνη και να τα μοιραστείτε στη διαδικτυακή κοινότητα. Οι μαθητές που προγραμματίζουν στο Scratch έρχονται σε επαφή με σημαντικές υπολογιστικές και μαθηματικές έννοιες, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν σημαντικές στρατηγικές για να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν, να λύνουν προβλήματα, να σχεδιάζουν-συνθέτουν-αναλύουν έργα, να επικοινωνούν και να συνεργάζονται – απαραίτητες δεξιότητες για τους πολίτες του 21ου αιώνα.
Περισσότερες Πληροφορίες:https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2014/05/18/webinar201405/

Για στατιστικούς λόγους και για τη δυνατότητα ενημέρωσης σας για οποιαδήποτε αλλαγή αλλά και τις μελλοντικές ιστοδιαλέξεις σας παρακαλούμε να συμπληρώστε μία Αίτηση Συμμετοχής στην Ιστοδιάλεξη.

Για να συμμετάσχετε στην Ιστοδιάλεξη – Συνδεθείτε στην αίθουσα:
  • Πατήστε στο πιο κάτω σύνδεσμο ή αντιγράψτε τον και επικολλήσετε τον σε ένα Browser: http://centra.eap.gr/GA/main/00000127077b000001417bc77ab88179
  • Πληκτρολογήστε το email σας και στο πεδίο “Κωδικός πρόσβασης στην εκδήλωση” πληκτρολήστε ή επικολλήστε τον κωδικό: advsempass και πατήστε “Συμμετοχή στην επιφάνεια εργασίας
  • Περισσότερες οδηγίες θα βρείτε στοhttps://blogs.sch.gr/webinarspe1920/conection-guide/
Προσοχή: Εάν θα χρησιμοποιήσετε πρώτη φορά το λογισμικό Centra θα πρέπει να κάνετε μια εγκατάσταση του απαραίτητου λογισμικού ακολουθώντας τις βήμα προ βήμα – οδηγίες που μπορείτε να δείτε εδώhttps://blogs.sch.gr/webinarspe1920/files/2012/12/CentraInstallationGuide_v02.pdf  για να μπορείτε να συνδεθείτε στην αίθουσα διαλέξεων και να συμμετάσχετε.
Η νέα έκδοση της Java 7 update 51 δημιουργεί προβλήματα στη σύνδεση με την Αίθουσα Παρακολούθησης Ιστοδιαλέξεων και Σεμιναρίων Centra.
Οδηγίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος θα βρείτε εδώ
Εκτός από τον προσωπικό σας Η/Υ μπορείτε να συμμετάσχετε και από τις Δημόσιες Αίθουσες Παρακολούθησης οι οποίες θα λειτουργήσουν εφόσον υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος παρακολούθησης και κατόπιν συνεννόησης με τους υπευθύνους:
Αίθουσα Διεύθυνση Υπεύθυνος Επικοινωνία

Γυμνάσιο Παλαίρου – Εργαστήριο Πληροφορικής

Πάλαιρος

Δάγλας Δημήτριος

jjdaglas@otenet.gr
jjdaglas@gmail.com

Βίλλα «Bernier» – Αίθουσα διαλέξεων – 1ος όροφος

Κέρκυρα -Δαίρπφελδ 14 – Μον Ρεπό (Δίπλα στο Ινστιτούτο Ελαίας)

Γεράσιμος Πολυμέρης

gpolymeris@sch.gr

1ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης

Τιμολέων Θεοφανέλης

timtheof@gmail.com

1ο Ε.Π.Α.Λ. Μεσολογγίου-Σ.Ε.Κ. Μεσολογγίου

Τέρμα Σπύρου Τρικούπη

Γριβοπούλου Αγγελική

agrivopoulou@sch.gr

ΠΕΚ Αλεξανδρούπολης
Οψικίου 23
Ναλμπάντη Θεοδώρα
tnalmpan@sch.gr

Webinars ΠΕ 19-20 – Ιστοδιαλέξεις για Καθηγητές Πληροφορικής και όχι μόνο…
https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Logo-like περιβάλλον ,Γενικά ,διερευνητικό λογισμικό ,Η Logo στην εκπαίδευση 23 Ιουνίου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

Διεθνές Συνέδριο Ψηφιακής Αφήγησης “Η ψηφιακή αφήγηση σε περιόδους κρίσης”

Το Διεθνές Συνέδριο Ψηφιακής Αφήγησης “Η ψηφιακή αφήγηση σε περιόδους κρίσης”  (“Digital storytelling in times of crisis”) διοργανώθηκε στην Αθήνα,  8 – 10 Μαΐου 2014, από το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνοαμερικανική Ένωση.

Πρόγραμμα Συνεδρίου:  http://dst.ntlab.gr/programme 

Επίσημος ιστοχώρος συνεδρίου:  http://dst.ntlab.gr 

 

Στο Συνέδριο παρουσίασα την εισήγηση με τίτλο «Student Engagement in digital storytelling with Scratch in classroom settings»

dst-dst2014_glezoukaterina_20140414

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά ,Συνέδρια 20 Μαΐου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

Scratch Day στη Νάουσα, 5 Απρίλη 2014


ScratchDayLogo-Large_k_kgScratch Day στη Νάουσα

http://hmathia14.ekped.gr/praktika14/scratch_day.html

 

 

3o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας

για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη

http://hmathia14.ekped.gr/

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά ,Η Logo στην εκπαίδευση ,Συνέδρια 11 Μαΐου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας

Το  3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας με θέμα: «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη»  υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ημαθίας πραγματοποιήθηκε στις 4-6 Απριλίου 2014 στην όμορφη Νάουσα.

Διοργανώθηκε από:

Συνδιοργανωτές

Το συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, νέους επιστήμονες, ερευνητές, φοιτητές, και σε στελέχη εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών και εφαρμογών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Κύριος σκοπός του συνεδρίου είναι να αναδείξει ιδέες και εμπειρίες σχετικές με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν κεντρικές ομιλίες, workshops (εργαστήρια), tutorials,  προφορικές ανακοινώσεις, παρουσιάσεις αφίσας και στρογγυλά τραπέζια σχετικά με τη θεματολογία του συνεδρίου, που πλαισιώθηκαν από παράλληλες συνεδρίες ειδικοτήτων.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου οργανώθηκε η Scratch Day in Naoussa 2014 (http://day.scratch.mit.edu/event/868) όπου παρουσιάστηκαν εκπαιδευτικά σενάρια, εργαστηριακές δραστηριότητες (tutorials & workshops), προσωπικά έργα, εργασίες μαθητών στο Scratch.

Τα  ψηφιακά πρακτικά του συνεδρίου είναι διαθέσιμα για ανάκτηση. Κάντε κλικ εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες και υλικό:  http://hmathia14.ekped.gr/

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Συνέδρια 7 Μαΐου, 2014 Κατερίνα Γλέζου

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Σύρος, 21-23 Ιουνίου 2013

Το 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Σύρος, 21-23/6/2013 προ των πυλών.

afisa-FIN2-A4_

Πρόγραμμα Συνεδρίου

http://e-diktyo.eu/Programma_Syros.pdf
Αφίσα Α4

http://www.e-diktyo.eu/images/afisa-FIN2-A4.jpg

Αφίσα Α3
http://e-diktyo.eu/images/afisa-FIN2_%CE%913.jpg

Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές έτσι όπως διαμορφώνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης των θεμάτων διδακτικής μεθοδολογίας με την αξιοποίηση ΤΠΕ.
Το 7ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:
 Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
 Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
 Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
 Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
 Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής.
 Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Πιο αναλυτικά, το Συνέδριο απευθύνεται στους/στις Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους/στις Επιμορφωτές/τριες των ΤΠΕ, καθώς και στους/στις Σχολικούς Συμβούλους, και στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη συμβολή των ΤΠΕ στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά.
Το Συνέδριο αφορά τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση, που αναζητά τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη βελτίωση της Μαθησιακής και Διδακτικής Διαδικασίας και την καλύτερη οργάνωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας (Παιδαγωγική αξιοποίηση των λογισμικών, χρήση του διαδικτύου στη διδακτική πράξη, υπηρεσίες του WEB 2.0).
Θεματολογία του Συνεδρίου
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και υπηρεσίες στήριξης του εκπαιδευτικού έργου
• Παρουσιάσεις διδασκαλιών με τη χρήση των ΤΠΕ που πραγματοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς σε σχολικά εργαστήρια ή και στην τάξη.
• Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
• Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
• Υπηρεσίες υποστήριξης σχολείων και εκπαιδευτικών. Τεχνική Υποστήριξη. Υποστήριξη παιδαγωγικού έργου.
• Εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Τηλεκπαίδευση.
• Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
• Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού.
• Ανάπτυξη και Αξιοποίηση ΕΛ/ΛΑΚ Λογισμικού.
• Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις ΤΠΕ.
• Διαδραστικοί πίνακες.
• Η πλατφόρμα του «Ψηφιακού σχολείου».
Διαδίκτυο
• Εκπαιδευτική χρήση του Διαδικτύου.
• Σχεδίαση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων.
• Θέματα ασφάλειας για τo σχολικό δίκτυο.
• Σχεδίαση της δομής και του περιεχομένου «σχολικών ιστοσελίδων».
• Παρουσιάσεις εργασιών με χρήση Διαδικτύου στα σχολεία.
• Χρήση του Διαδικτύου στην επιμόρφωση και εκπαίδευση εξ αποστάσεως.
• Διαδίκτυο και συνεργατική μάθηση. Συνεργασία σχολείων, μαθητών για την εκπόνηση εργασιών με τη χρήση του Διαδικτύου.
• Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης (Web 2.0).
• Παρουσίαση εφαρμογών Web 2.0 στα εργαστήρια, με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας.
• Ιστολόγια (Blogs).
• Wikis.
• Κοινότητες Μάθησης.
• Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
• Φορητός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής ανά Μαθητή.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα λάβει χώρα η βράβευση των νικητών του 6ου Διαγωνισμού Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων που διοργανώθηκε από την «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) και την Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) για σχολικές μονάδες από Ελλάδα Κύπρο ή άλλες χώρες: α) Σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείων, Δημοτικών), β) Σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΣΕΚ), γ) Υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης (ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ, ΣΣΝ, ΚΠΕ κ.α.), δ) Διοικητικών μονάδων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Διευθύνσεων καθώς και ε) Προσωπικών και ομαδικών εκπαιδευτικών ιστοσελίδων. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη, όλων των ποιοτικών διαδικτυακών τόπων που παρέχουν εκπαιδευτικές – παιδαγωγικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου η ηθική και η υλική έστω και συμβολικά επιβράβευσή τους.

Ακόμα,  στο πλαίσιο του συνεδρίου διοργανώνεται Scratch Day 2013 στη Σύρο στις 22 Ιουνίου 2013. Σ’ αυτή τη “γιορτή Scratch Day” πρόκειται να ενταχθούν εργαστήρια και παρουσιάσεις έργων στο Scratch 2.0. Περισσότερα http://day.scratch.mit.edu/event/845

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά ,Συνέδρια 9 Ιουνίου, 2013 Κατερίνα Γλέζου

Διεθνές Συνέδριο Constructionism 2012

Το Διεθνές Συνέδριο “Constructionism 2012 – Theory, practice and impact” (http://constructionism2012.etl.ppp.uoa.gr) θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 21-25 Αυγούστου 2012.

Το Συνέδριο αφορά σε θέματα αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών για πρόσθετη αξία στην εκπαίδευση, ιδίως constructionist προσεγγίσεις αξιοποίησης ΤΠΕ στην εκπαίδευση, και θα συμμετέχουν πολλοί γνωστοί σημαντικοί ερευνητές στο χώρο.

Το Συνέδριο οργανώνεται και συντονίζεται επιστημονικά από το Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (http://etl.ppp.uoa.gr) του Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φ.Π.Ψ. του Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την προεδρία του Καθηγητή κ. Χρόνη Κυνηγού.

Το ανανεωμένο πρόγραμμα βρίσκεται στον εξής σύνδεσμο:

http://constructionism2012.etl.ppp.uoa.gr/files/ProgramConstructionism2012.pdf

Πολύ ενδιαφέροντα εργαστήρια θα λάβουν χώρα στο πλαίσιο του συνεδρίου.
Στη σελίδα http://constructionism2012.etl.ppp.uoa.gr/?pid=30 μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής στα εργαστήρια:

3D MATH: CREATING AND DYNAMICALLY MANIPULATING 3D GEOMETRICAL FIGURES
Psycharis G., Latsi M., Moustaki F., Zantzos I. 22/8/12 17:00

EXPLORE THE NEXT GENERATION OF SCRATCH
Resnick M. 22/8/12 17:00

NETLOGO WORKSHOP
Hjorth A. 22/8/12 17:00

3D WITH EXCEL
Benacka J. 22/8/12 18:30

KNOWLEDGE CONSTRUCTION IN THE BEBRAS PROBLEM SOLVING CONTEST
Dagiene V., Futschek G. 22/8/12 18:30

CONSTRUCTING MICROWORLDS WITH E-SLATE
Kynigos C., Yiannoutsou N., Moustaki F., Xenos M., Anastopoulou M. 22/8/12 18:30

THE SNAP! PROGRAMMING LANGUAGE
Harvey B. 24/8/12 17:00

THE ROBOSCRATCH THEATRE: CONSTRUCTING KNOWLEDGE WITH LEGO MINDSTORM…
Bratitsis T., Fachantidis N. 24/8/12 17:00

METAFORA SYSTEM: LEARNING TO LEARN TOGETHER DURING EXPLORATIONS WIT…
Yiannoutsou N., Moustaki F., Xenos M., Mavrikis M., Abdu R. 24/8/12 17:00

Στο δίκτυο “Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης” (στα αγγλικά “Logo in Education: a community of practice and learning” (http://logogreekworld.ning.com) δημιουργήθηκε η ομάδα “Constructionism 2012” http://logogreekworld.ning.com/group/constructionism-2012 προκειμένου να συμβάλουμε στην επιτυχή διοργάνωση του Συνεδρίου και τη γόνιμη αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων.

Στο φόρουμ http://logogreekworld.ning.com/group/constructionism-2012/forum/topics/3413194:Topic:32921
έχουν αναρτηθεί η εισήγηση και το πόστερ μου:

Research Report: Educational online social networking in tertiary education – A teaching intervention

http://api.ning.com/files/dCebtb4h8O9-iANo2DHwRNPJEEbaQHXwVhXxFB3JJWEciIOkkew2WkBIV146lIal8gyX6eE5Tf7su0avQwtrnEYDA3ndy1zV/RR_Glezou.pdf

Poster: Science simulation development with Scratch

http://api.ning.com/files/VYWlqe1rDnOXw7OKMMVZDwpnW1*tsGAH-vISZgjzR1ExUzPL-sqKjQM*nJCmPm7kgIEX3Z6fNgyoRhV7zlcKy1KkYIhM*ffh/poster_Glezou.pdf

Καλή Επιτυχία στις εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου “Constructionism 2012” !

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά ,Η Logo στην εκπαίδευση ,Συνέδρια 21 Αυγούστου, 2012 Κατερίνα Γλέζου

Επόμενα άρθρα Προηγούμενα άρθρα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση