• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Γραπτό τεκμήριο αξιολόγησης Ιουνίου 2014 (γ΄ τάξη)

ΠΠ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ

ΓΡΑΠΤΕΣ    ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Μάθημα των Θρησκευτικών

 

 

  1. «Πρέπει να προτιμούμε την πραγματική κόλαση από ένα φανταστικό παράδεισο». Πώς βίωσε η Simone Weil τη φράση αυτή; Μπορεί να την ενστερνιστεί ο σύγχρονος χριστιανός; (περ. 70 λέξεις)
  2. Τι γνωρίζετε για τις εβραϊκές κοινότητες στην Ελλάδα;
  3. Ποιοι είναι οι πέντε στύλοι τήρησης του Ισλάμ;
  4. «Κάποτε τη Μοναχή Γαβριηλία την είχε χαρακτηρίσει ένας ξένος ιεραπόστολος «κακή χριστιανή», γιατί σε αντίθεση με τους άλλους ιεραπόστολους στην Ινδία, άλλων θρησκειών που γνωρίζανε πολλές ντόπιες διαλέκτους εκείνη δεν ήξερε καμία και μιλούσε μόνο Αγγλικά και αυτή του απάντησε ότι ξέρει πέντε γλώσσες: Η πρώτη είναι το χαμόγελο, η δεύτερη τα δάκρυα, η τρίτη είναι το άγγιγμα, η τέταρτη είναι η προσευχή και η πέμπτη είναι η αγάπη. Μ’ αυτές τις πέντε γλώσσες γύριζε όλον τον κόσμο. Τότε ο ιεραπόστολος της ζήτησε να ξαναπεί αυτές τις «πέντε γλώσσες» για να τις γράψει…» Πώς αυτές οι «γλώσσες» βοηθούν στην επικοινωνία των ανθρώπων; Επιτυγχάνεται με αυτό τον τρόπο το χριστιανικό ιδεώδες; (περ. 80 λέξεις)
  5. Τι γνωρίζετε για το χριστιανικό φονταμενταλισμό;
  6. Τον Απρίλιο του 1521 ο Μαρτίνος Λούθηρος καλείται σε απολογία στη Δίαιτα της Βορμς. Ποια ήταν τα βασικά επιχειρήματα στήριξης των απόψεών του; Πώς διαμορφώθηκε η σωτηριολογία του μετά από αυτήν;
  7. Ποιες οι εκφάνσεις τα Ιεράς Εξέτασης;
  8. Στη σύγχρονη Γερμανία τι επικρατεί όσον αφορά στις σχέσεις κράτους και εκκλησιαστικών κοινοτήτων;
  9. Στις σελίδες του βιβλίου (Γκουσταύο Γκουτιέρες, Μια Θεολογία Απελευθέρωσης. Αριστερά και Θρησκεία. Η Θεολογία της Απελευθέρωσης, Μηνιαία Επιθεώρηση, Αθήνα 1984, σ. 124) ο συγγραφέας υπογραμμίζει πως η αµαρτία που ξεκινάει από τον ανθρώπινο εγωισμό πρέπει να «θεωρείται σαν ένα κοινωνικό, ιστορικό γεγονός, σαν απουσία αδελφοσύνης και αγάπης, στις σχέσεις ανάµεσα στους ανθρώπους, σαν ρήξη φιλίας µε το Θεό και µε τους άλλους ανθρώπους και από εκεί, µόνο, σαν εσωτερικό, προσωπικό ρήγµα. Η αµαρτία φανερώνεται στις καταπιεστικές δοµές, στην εκµετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, στην υποδούλωση λαών, φυλών και κοινωνικών τάξεων. Αποτελεί τη θεµελιώδη αλλοτρίωση, τη ρίζα της αδικίας και της εκµετάλλευσης… Η αµαρτωλή κατάσταση απαιτεί µια ριζική απελευθέρωση, που µε τη σειρά της εµπεριέχει µια πολιτική απελευθέρωση. Αυτή η ριζική απελευθέρωση είναι το δώρο που µας προσφέρει ο Χριστός» . Ποιες θεωρεί ο Γκουτιέρες τις αιτίες του κοινωνικού κακού; Πως μπορεί ο Χριστός να τις μεταμορφώσει; 

     

ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΞΙ (6) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ

ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ

 

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΥΣΤΟΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 

 

 

 

 

Ο ΔΙΥΕΘΥΝΤΗΣ                                                              Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

 

Ν. ΛΙΝΑΡΔΟΣ                                                      Γ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ

 

 

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση