Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
#EUCodeWeek
14-27 Οκτωβρίου 2024
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
Συυμμετέχουμε στην εβδομάδα κώδικα-CodeWeek 2023 με την δραστηριότητα “Φθινόπωρο”
(πατήστε στον τίτλο να δείτε την περιγραφή της δραστηριότητας)
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος.
Με διάφορες δραστηριότητες περιβαλλοντικού χαρακτήρα μέσα και έξω από το σχολείο προσπαθήσαμε να ευαισθητοποιηθούμε σε θέματα περιβάλλοντος. Μία από αυτές μας τις δραστηριότητες ήταν η επίσκεψή μας στον Κήπο του Ρεθύμνου όπου κάναμε τις παρατηρήσεις μας και απολαύσαμε το ωραίο περιβάλλον του.
Το έργο μας ολοκληρώθηκε με την online επικοινωνία των συνεργατών την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2024 κατά την οποία εκφράστηκε η ικανοποίηση και η χαρά για την συνεργασία και τη συμμετοχή μας σε αυτό. Σε πολύ φιλικό και ζεστό κλίμα αναφέραμε τις εντυπώσεις τις δικές μας και των παιδιών οι οποίες είναι θετικές και άριστες. Ένα έργο συμπερίληψης, παιδοκεντρικό στο οποίο τα παιδιά έχουν τον πρώτο και κύριο ρόλο οργανώνοντας και παρουσιάζοντας δράσεις και δραστηριότητες κατάλληλες και με νόημα για την ηλικία τους. Ευχαριστούμε όλους και όλες τους/τις συνεργάτες από τα σχολεία της Ελλάδας και της Τουρκίας για την υπέροχη eTwinning συνεργασία και ιδιαίτερα τις ιδρύτριες Άννα Φανουργιάκη και Saniye Acikalin.
Το έργο μας έφτασε στο τέλος του και τα παιδιά το αξιολογούν.
Στα πλαίσια του έργου μας “Tell, teach, include!!” που είναι ένα έργο συμπερίληψης ασχοληθήκαμε με διάφορες δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σχετικά με τα άτομα με αναπηρία.
Παίζουμε με το online puzzle του έργου μας.
H συνεργατική μας ιστορία:“Rabbit who likes to share”
Η συμμετοχή μας μέσω του online WEB2 εργαλείου canva στη δημιουργία του εξώφυλλου της συνεργατικής ιστορίας του έργου μας.
Η συμμετοχή στην συνεργατική ιστορία του έργου μας. Σχεδιάσαμε μία σελίδα της ιστορίας την οποία θα ζωγραφίσουν τα παιδιά ενός από τα συνεργαζόμενα σχολεία.
O λογότυπος του έργου μας δημιουργία των συνεργαζόμενων σχολείων.
Η δική μας συμμετοχή στον λογότυπο είναι το γράμμα C.
από ΓΕΡΟΝΑΤΣΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Tell, teach, include!!”/Disability week/Collaborative products/End of the project eTwinning 2023-24
Πραγματοποιήσαμε με πολύ ενδιαφέρον και ενθουσιασμό το πείραμα με το μπαλόνι που μας έδειξαν τα παιδιά του συνεργαζόμενου σχολείου της Τουρκίας.
Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε στην πλατφόρμα του eTwinning το 4ο event του έργου μας με τίτλο “I learn by trying” στην διάρκεια του οποίου παιδιά από συνεργαζόμενο σχολείο της Τουρκίας υλοποίησαν ένα πείραμα με μπαλόνι, μπουκάλι, σόδα και ξύδι. Ευχαριστούμε πολύ τους συνεργάτες μας για την επικοινωνία και ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε το πείραμα που παρακολουθήσαμε.
Χορεύουμε ακολουθώντας το ρυθμό κρατώντας μαράκες, κουδουνάκια κλπ. το τραγούδι “Marakasi Salla” που μας παρουσίασαν οι συνεργάτες μας από το σχολείο της Τουρκίας στην προηγούμενη επικοινωνία μας. Το απολαύσαμε πραγματικά!
Την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 είχαμε μία μουσική επικοινωνία μέσα από το τρίτο event του έργου μας με τίτλο “Feel the music” που αφορούσε τη μουσική. Δύο σχολεία, ένα από την Τουρκία και ένα από την Ελλάδα μας παρουσίασαν δύο υπέροχα ρυθμικά τραγούδια από κάθε χώρα αντίστοιχα. Ευχαριστούμε πολύ για την ωραία επικοινωνία.
είναι ο τίτλος του προγράμματος συναισθηματικού χαρακτήρα που υλοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας κατά τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο-Μάρτιο και βασίστηκε σε συναισθήματα όπως χαρά, λύπη, ζήλια, αγάπη, θυμός, φόβος καθώς και η αξία της φιλίας. Τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσω συζητήσεων και ζωγραφικής, ομαδικών παιχνιδιών και έργων τέχνης, παραμυθιών και ιστοριών, μουσικής και δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης.
“Η προσωπική και κοινωνικοσυναισθηματική ενδυνάμωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας συνιστά βασική παράμετρο για τη δόμηση του εαυτού και τη σχέση που αναπτύσσουν με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Σκοπός της Θεματικής Ενότητας Προσωπική και Κοινωνικοσυναισθηματική Ανάπτυξη είναι μέσα από αναπτυξιακά κατάλληλες μαθησιακές εμπειρίες να ενισχυθούν τα παιδιά στο να διαμορφώσουν θετική εικόνα για τον εαυτό τους, καθώς και ορθή αντίληψη για τις δυνατότητές τους, να ρυθμίζουν τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά τους, και να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση. Στόχος είναι να μάθουν να διαχειρίζονται τις προκλήσεις, να κατανοούν και να αποδέχονται τις συνέπειες των πράξεών τους, να θέτουν στόχους για βελτίωση, να συναναστρέφονται και να συνεργάζονται αρμονικά με τους άλλους, εκτιμώντας τον πλουραλισμό και τη διαφορετικότητα.” (Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, Διευρυμένη Έκδοση, Αθήνα 2022).
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια