Stamatia Geronatsiou

3ο Nηπιαγωγείο Ρεθύμνου

Code Week 2024

Οκτ 202413

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

#EUCodeWeek

14-27 Οκτωβρίου 2024
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
unnamed

Συυμμετέχουμε στην εβδομάδα κώδικα-CodeWeek 2023  με την δραστηριότητα “Φθινόπωρο”

(πατήστε στον τίτλο να δείτε την περιγραφή της δραστηριότητας)

Φθινόπωρο

Οκτώβρης 2024

Οκτ 20242

Δανειστική Βιβλιοθήκη

462544418 1167166877714687 4952378578694439818 n 462553928 815225840549358 5515595349585526354 n

Σεισμός-άσκηση σεισμού

462541407 514922974628070 7753112695616992819 n 462544412 1724648928349505 8461976120745166631 n 462547090 1053035682700573 8428497700311845856 n 462549274 1654899838788864 2004871172901244949 n

4 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

Τα ονόματά μας

1 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης ηλικίας

Χρόνια πολλά παππού, χρόνια πολλά γιαγιά!!

461673698 880142420736200 31433114484857967 n 461811030 1229735481564272 5528821003424455488 n

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οκτώβρης 2024    

Σεπτέμβριος 2024

Σεπ 202429

458180399 1193030581752877 2705173289329611183 n 459707504 1292777951685224 757550427619328511 n

459547568 406406712182804 4750061559763253004 n

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεπτέμβριος 2024    

Ιούνιος 2024

Ιούν 20245

444783186 1542499743274975 1995750786673385416 n

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος.

Με διάφορες δραστηριότητες περιβαλλοντικού χαρακτήρα μέσα και έξω από το σχολείο προσπαθήσαμε να ευαισθητοποιηθούμε σε θέματα περιβάλλοντος. Μία από αυτές μας τις δραστηριότητες ήταν η επίσκεψή μας στον Κήπο του Ρεθύμνου όπου κάναμε τις παρατηρήσεις μας και απολαύσαμε το ωραίο περιβάλλον του.

441894374 2106936259692956 7851745039659279733 n 1 444788918 849751533838674 7408661177651426522 n

444765448 434384246042957 7049663233369096732 n

436468410 1147684156598905 2245440342181127930 n

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιούνιος 2024    

“Tell, teach, include!!”/Disability week/Collaborative products/End of the project eTwinning 2023-24

Ιούν 20245

Το έργο μας ολοκληρώθηκε με την online  επικοινωνία των συνεργατών την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2024 κατά την οποία εκφράστηκε η ικανοποίηση και η χαρά για την συνεργασία και τη συμμετοχή μας σε αυτό. Σε πολύ φιλικό και ζεστό κλίμα αναφέραμε τις εντυπώσεις τις δικές μας και των παιδιών οι οποίες είναι θετικές και άριστες. Ένα έργο συμπερίληψης, παιδοκεντρικό στο οποίο τα παιδιά έχουν τον πρώτο και κύριο ρόλο οργανώνοντας και παρουσιάζοντας δράσεις και δραστηριότητες κατάλληλες και με νόημα για την ηλικία τους. Ευχαριστούμε όλους και όλες τους/τις συνεργάτες από τα σχολεία της Ελλάδας και της Τουρκίας για την υπέροχη eTwinning συνεργασία και ιδιαίτερα τις ιδρύτριες Άννα Φανουργιάκη και Saniye Acikalin.

448181329 3773610722965008 7502590411231342672 n

Το έργο μας έφτασε στο τέλος του και τα παιδιά το αξιολογούν.

evaluation

Στα πλαίσια του έργου μας “Tell, teach, include!!” που είναι ένα έργο συμπερίληψης ασχοληθήκαμε με διάφορες δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σχετικά με τα άτομα με αναπηρία.

Παίζουμε με το online puzzle  του έργου μας.

445377171 1868759326902742 2690886270779609628 n

H συνεργατική μας ιστορία:“Rabbit who likes to share”

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 17 070833

 

Η συμμετοχή μας μέσω του online WEB2 εργαλείου  canva  στη δημιουργία του εξώφυλλου της συνεργατικής ιστορίας του έργου μας.

436449996 1753338768532766 3587502432874445914 n

Η συμμετοχή στην συνεργατική ιστορία του έργου μας. Σχεδιάσαμε μία σελίδα της ιστορίας την οποία θα ζωγραφίσουν τα παιδιά ενός από τα συνεργαζόμενα σχολεία.

444759929 7545031578885533 6757140576681130239 n

O λογότυπος του έργου μας δημιουργία των συνεργαζόμενων σχολείων.

Η δική μας συμμετοχή στον λογότυπο είναι το γράμμα C.

title

letter

από κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Tell, teach, include!!”/Disability week/Collaborative products/End of the project eTwinning 2023-24    

“Tell,teach,include!” “I learn by trying” event eTwinning 2023-24

Μάι 202426

Πραγματοποιήσαμε με πολύ ενδιαφέρον και ενθουσιασμό το πείραμα με το μπαλόνι που μας έδειξαν τα παιδιά του συνεργαζόμενου σχολείου της Τουρκίας.

Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε στην πλατφόρμα του eTwinning το 4ο event  του έργου μας με τίτλο “I learn by trying” στην διάρκεια του οποίου παιδιά από συνεργαζόμενο σχολείο της Τουρκίας υλοποίησαν ένα πείραμα με μπαλόνι, μπουκάλι, σόδα και ξύδι. Ευχαριστούμε πολύ τους συνεργάτες μας για την επικοινωνία και ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε το πείραμα που παρακολουθήσαμε.

Learn by trying event

από κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Tell,teach,include!” “I learn by trying” event eTwinning 2023-24    

Ανακύκλωση

Μάι 202426

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακύκλωση    

“Tell, teach, include” “Feel the music” event eTwinning 2023-24

Μάι 202421

Χορεύουμε ακολουθώντας το ρυθμό κρατώντας μαράκες, κουδουνάκια κλπ. το τραγούδι “Marakasi Salla” που μας παρουσίασαν οι συνεργάτες μας από το σχολείο της Τουρκίας στην προηγούμενη επικοινωνία μας. Το απολαύσαμε πραγματικά!

Την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 είχαμε μία μουσική επικοινωνία μέσα από το τρίτο event  του έργου μας με τίτλο “Feel the music” που αφορούσε τη μουσική. Δύο σχολεία, ένα από την Τουρκία και ένα από την Ελλάδα μας παρουσίασαν δύο υπέροχα ρυθμικά τραγούδια από κάθε χώρα  αντίστοιχα. Ευχαριστούμε πολύ για την ωραία επικοινωνία.

music event

από κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Tell, teach, include” “Feel the music” event eTwinning 2023-24    

Συναισθήματα-“Αυτό που νιώθω”

Απρ 202412

“Αυτό που νιώθω”

είναι ο τίτλος του προγράμματος συναισθηματικού χαρακτήρα που υλοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας κατά τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο-Μάρτιο και βασίστηκε σε συναισθήματα όπως χαρά, λύπη, ζήλια, αγάπη, θυμός, φόβος καθώς και η αξία της φιλίας. Τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσω συζητήσεων και ζωγραφικής, ομαδικών παιχνιδιών και έργων τέχνης, παραμυθιών και ιστοριών, μουσικής και δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης.

“Η προσωπική και κοινωνικοσυναισθηματική ενδυνάμωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας συνιστά βασική παράμετρο για τη δόμηση του εαυτού και τη σχέση που αναπτύσσουν με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Σκοπός της Θεματικής Ενότητας Προσωπική και Κοινωνικοσυναισθηματική Ανάπτυξη είναι μέσα από αναπτυξιακά κατάλληλες μαθησιακές εμπειρίες να ενισχυθούν τα παιδιά στο να διαμορφώσουν θετική εικόνα για τον εαυτό τους, καθώς και ορθή αντίληψη για τις δυνατότητές τους, να ρυθμίζουν τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά τους, και να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση. Στόχος είναι να μάθουν να διαχειρίζονται τις προκλήσεις, να κατανοούν και να αποδέχονται τις συνέπειες των πράξεών τους, να θέτουν στόχους για βελτίωση, να συναναστρέφονται και να συνεργάζονται αρμονικά με τους άλλους, εκτιμώντας τον πλουραλισμό και τη διαφορετικότητα.” (Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, Διευρυμένη Έκδοση, Αθήνα 2022).

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναισθήματα-“Αυτό που νιώθω”    

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024

Απρ 20242
από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024    
« Παλιότερα άρθρα

3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων