Stamatia Geronatsiou

3ο Nηπιαγωγείο Ρεθύμνου

Συναισθήματα-“Αυτό που νιώθω”

Απρ 202412

“Αυτό που νιώθω”

είναι ο τίτλος του προγράμματος συναισθηματικού χαρακτήρα που υλοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας κατά τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο-Μάρτιο και βασίστηκε σε συναισθήματα όπως χαρά, λύπη, ζήλια, αγάπη, θυμός, φόβος καθώς και η αξία της φιλίας. Τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσω συζητήσεων και ζωγραφικής, ομαδικών παιχνιδιών και έργων τέχνης, παραμυθιών και ιστοριών, μουσικής και δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης.

“Η προσωπική και κοινωνικοσυναισθηματική ενδυνάμωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας συνιστά βασική παράμετρο για τη δόμηση του εαυτού και τη σχέση που αναπτύσσουν με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Σκοπός της Θεματικής Ενότητας Προσωπική και Κοινωνικοσυναισθηματική Ανάπτυξη είναι μέσα από αναπτυξιακά κατάλληλες μαθησιακές εμπειρίες να ενισχυθούν τα παιδιά στο να διαμορφώσουν θετική εικόνα για τον εαυτό τους, καθώς και ορθή αντίληψη για τις δυνατότητές τους, να ρυθμίζουν τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά τους, και να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση. Στόχος είναι να μάθουν να διαχειρίζονται τις προκλήσεις, να κατανοούν και να αποδέχονται τις συνέπειες των πράξεών τους, να θέτουν στόχους για βελτίωση, να συναναστρέφονται και να συνεργάζονται αρμονικά με τους άλλους, εκτιμώντας τον πλουραλισμό και τη διαφορετικότητα.” (Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, Διευρυμένη Έκδοση, Αθήνα 2022).

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024

Απρ 20242
από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2024    

“Tell, teach, include!” “Will you play with me?” eTwinning 2023-24

Απρ 20242

Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό παίξαμε και απολαύσαμε το παραδοσιακό παιχνίδι “Λύκε, λύκε, είσαι εδώ;” που μας είχε παρουσιάσει το Νηπιαγωγείο Άγιου Σύλλα Ηρακλείου κατά την επικοινωνία του 2ου online event  του έργου μας καθώς και το παραδοσιακό παιχνίδι που μας παρουσίασε το Νηπιαγωγείο της Τουρκίας παρόμοιο με το ελληνικό “Αλάτι ψιλό, αλάτι χονδρό”.

434462975 1117981419243647 8280751136625905808 n

Την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 συμμετείχαμε στην online επικοινωνία με τα συνεργαζόμενα σχολεία του έργου μας όπου 2 σχολεία, ένα από την Ελλάδα και ένα από την Τουρκία μας παρουσίασαν παραδοσιακά παιχνίδια από την κάθε χώρα σε ατμόσφαιρα χαράς και παιχνιδιού.

play event

από κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Tell, teach, include!” “Will you play with me?” eTwinning 2023-24    

Joan Miro

Μαρ 202427
από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Joan Miro    

“My Colorful World”-“Tell, teach, include!”(eTwinning 2023-24)

Μαρ 202416

Υλοποιήσαμε τη δραστηριότητα κολλάζ που παρουσιάστηκε από τους φίλους μας του 11ου Νηπιαγωγείου Χίου κατά την  επικοινωνία των συνεργαζόμενων σχολείων του έργου μας.

Φιλοτεχνούμε το γράμμα C  από τις λέξεις του τίτλου του έργου μας και συμμετέχουμε στο συνεργατικό προϊόν που θα δημιουργηθεί από όλα τα σχολεία.

letter project name

“My Colorful World”

Πραγματοποιούμε τη δραστηριότητα τέχνης που παρουσιάσαμε στην online  επικοινωνία με τους φίλους μας των συνεργαζόμενων σχολείων χρησιμοποιώντας ζάρι και σχήματα που περιέχονται στη ζωγραφική του Joan Miro.

Μια ξεχωριστή online επικοινωνία είχαμε την Τρίτη 12 Μαρτίου 2024 με τα συνεργαζόμενα σχολεία του έργου μας καθώς πραγματοποιήθηκε το πρώτο event “My Colorful World”  στο οποίο παρουσιάσαμε  μία δραστηριότητα της τέχνης της ζωγραφικής του Joan Miro χρησιμοποιώντας ζάρι και σχήματα που περιέχονται στα έργα του. Στο ίδιο event  το 11ο Νηπιαγωγείο Χίου παρουσίασε μία δραστηριότητα τεχνικής κολλάζ.

Η online παρουσίαση

από κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “My Colorful World”-“Tell, teach, include!”(eTwinning 2023-24)    

Απόκριες 2024

Μαρ 202411

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απόκριες 2024    

Tell, teach, include! eTwinning 2023-24

Φεβ 202429

Τα παιδιά συμμετέχουν στην αρχική αξιολόγηση-έρευνα του προγράμματός μας.

students pre survey

Μαθαίνουμε τον τίτλο και το περιεχόμενο του έργου μας “Tell, teach, include!” παίζοντας κυνήγι θησαυρού.

431660215 423368850075180 9001363483636820918 n

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας online  συνάντηση μεταξύ των συνεργατών του έργου μας με περιεχόμενο την οργάνωση και τον σχεδιασμό του πλάνου του.

online meeting 29 2 2024

hnkgjgk

Tell, teach, include!

“If you tell, I forget, if you teach, I remember, if you involve, I learn” (Benjamin Franklin). We are planning to implement our project by taking inspiration from this beautiful saying. Our project aims to help typically developing children guide children with special needs in activities. Students will work together in a variety of activities through art, music, fairy tales and game activities. Peer teaching method will be used in the project.

 

Το σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό etwinning  έργο

«Tell, teach, include»

μαζί με 6 σχολεία της Ελλάδας και 6 σχολεία της Τουρκίας.

«Αν πεις, ξεχνάω, αν διδάσκεις, θυμάμαι, αν συμμετέχω, μαθαίνω»

(Benjamin Franklin)

Σχεδιάζουμε να υλοποιήσουμε το έργο μας αντλώντας έμπνευση από αυτό το όμορφο ρητό του Βενιαμίν Φραγκλίνου. Το έργο μας στοχεύει να βοηθήσει τα τυπικά αναπτυσσόμενα παιδιά να καθοδηγήσουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες σε δραστηριότητες. Οι μαθητές θα εργαστούν μαζί σε ποικίλες δραστηριότητες μέσα από τέχνη, μουσική, παραμύθια και δραστηριότητες παιχνιδιού. Στο έργο θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος διδασκαλίας κατά την οποία τα παιδιά μαθαίνουν από τους συνομηλίκους τους.

από κάτω από: eTwinning προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tell, teach, include! eTwinning 2023-24    

Online ιστορία

Φεβ 202425

Μικρή ιστορία

“Ο παπαγάλος και οι φίλοι του”

πατήστε πάνω στην εικόνα

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 20 163215

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Online ιστορία    

Online παιχνίδια

Φεβ 202425

Γεωμετρικά σχήματα

 

Αριθμοί 0-10

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Online παιχνίδια    

Φεβρουάριος 2024

Φεβ 202416

Ρολόι και beebot

Ρολόι κεριού

Vincent van Gogh-“Ανθισμένη Αμυγδαλιά”

Pablo Picasso-Πορτρέτα

από κάτω από: Δραστηριότητες και προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φεβρουάριος 2024    
« Παλιότερα άρθρα

3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων