πολιτισμός
Ταινια: “Ο Δασκαλος που αφηνε τα παιδια να ονειρευονται”
Μια ωραια και διδακτικη ταινια που μπορείτε να δείτε. “Ο Δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται”.
https://www.youtube.com/watch?v=lV5rfV3u-2U&list=PLazhVxocpS8k8WdIrb_TYTQHquYfTO9BY&index=17&t=0s&fbclid=IwAR171YMuTTKMqzARTqYD-9v4LwpD6Svt1pH-XayL8udCnjaAmtcTOGuuuNA
Τι ειναι ενα VLAN
Δείτε να video που εξηγει τι ειναι ενα vlan (virtual lan)
Technology Escape Room
Το πρώτο technology escape room σε Ελληνικά δημόσια σχολεία πρόκειται να δημιουργηθεί την φετινή χρονια 2017-18 στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κέρκυρας. Η δημιουργία βασίζεται στις αρχές του gamification και συγκεκριμένα στην εισαγωγή της παιχνιδοποίησης στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το project εκτος απο το Εσπερινό ΕΠΑΛ Κέρκυρας θα δημιουργηθει και σε σχολεία της Αθηνας, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Τρικάλων αλλά και σε σχολεία της Τουρκίας (πόλη Κουσάντασι).
Η Φυσική η Χημεία ο Ηλεκτρομαγνητισμός η Πληροφορική ο Προγραμματισμός και η Λογοτεχνία-Ποίηση είναι κάποιες απο τις επιστήμες που συμμετέχουν με το δικό τους μυστήριο quiz στην δημιουργία του δωματίου.
Σας περιμένουμε στα σχολεία μας για να βιώοσυμε μια αξέχαστη εμπειρία όλοι μας !
Word
Ασκήσεις στο Excel
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΠΑΛ 2016-2017 ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΠΑΛ 2016-2017
(Δημοσιευμένο στο ΦΕΚ 3143/2016)
(Μετάβαση στην ενότητα με την εξεταστεά ύλη των Πανελλαδικών εξεταζομένων μαθημάτων στα ΕΠΑΛ)
Αρ.Πρωτ.Φ6/161723/Δ4/30-09-2016/ΥΠΠΕΘ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α
E-mail: depek_spoudon(ΑΤ)@minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Ι. Καπουτσής
Θ. Προπατορίδης, Γ. Κοτσιφάκης
Τηλέφωνο: 210 344 22 29, 3240, 32 76
Fax: 210 344 2365
ΘΕΜΑ: Διδακτέα – εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. πρωτ. Φ6/160716/Δ4/29.09.2016 Υπουργική Απόφαση, η οποία θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, και σε συνέχεια των υπ΄ αριθμ. 29/21-07-2016 & 38/22-09-2016 Πράξεων του Δ.Σ. του ΙΕΠ και του υπ’ αριθμ. πρωτ. ΕΟΕ/321/27-09-2016 σχετικού εγγράφου του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων, ο οποίος με βάση το θεσμικό πλαίσιο έχει την αρμοδιότητα διατύπωσης γνώμης για την εξεταστέα ύλη των εξετάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των υποψηφίων των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων κατόπιν εισήγησης του Ι.Ε.Π., η διδακτέα – εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017 ορίζεται ως ακολούθως:
(…)
ΜΑΘΗΜΑ: «ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ»
ΒΙΒΛΙΟ: «ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ» (Τομέα Πληροφορικής της Γ’ τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.) των Μ. Κωνσταντοπούλου, Ν. Ξεφτεράκη, Μ. Παπαδέα, Γ. Χρυσοστόμου.
Α. ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ
1.2.2 Το μοντέλο δικτύωσης TCP/IP (σελίδες 14-18)
1.3 Ενθυλάκωση (σελίδες 18-20)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ – ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ (TCP/IP)
2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI) (σελίδες 23-24)
2.2 Η πρόσβαση στο μέσο (σελίδες 25-26)
2.2.1 Έλεγχος Λογικής Σύνδεσης (LLC – IEEE 802.2) (σελίδες 26-27)
2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps) (σελίδες 31-33)
2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet – Πλαίσια Ethernet μεγάλου μεγέθους (Jumbo frames) (σελίδες 45-46, μέχρι την αρχή της παραγράφου Νοητά τοπικά Δίκτυα (Virtual LAN – VLAN)).
2.5 Ασύρματα Δίκτυα (σελίδες 52-55)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΚΤΥΟΥ–ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΣΗ
3.1 Διευθυνσιοδότηση Internet Protocol έκδοση 4 (IPv4) (σελίδες 68-69)
3.1.1 Διευθύνσεις IPv4 (σελίδες 69-71)
3.1.2 Κλάσεις (τάξεις) δικτύων – διευθύνσεων (σελίδες 72-74)
3.1.3 Σπατάλη διευθύνσεων IP (σελίδες 74-75)
3.1.4 Μάσκα δικτύου (σελίδες 75-76)
3.1.5 Ειδικές διευθύνσεις (σελίδες 76-77)
3.1.6 Υποδικτύωση (σελίδες 77-81)
3.1.7 Αταξική δρομολόγηση (CIDR), υπερδικτύωση και μάσκες μεταβλητού μήκους (σελίδα 82)
3.2 Το αυτοδύναμο πακέτο IP (datagram) – Δομή πακέτου (σελίδες 83-89)
3.3 Πρωτόκολλα ανεύρεσης και απόδοσης διευθύνσεων, Address Resolution Protocol (ARP) και Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) (σελίδες 89-93)
3.3.2 Το πρωτόκολλο δυναμικής διευθέτησης υπολογιστή DHCP (σελίδες 94-96)
3.4 Διευθύνσεις IP και Ονοματολογία (σελίδες 96-98)
3.6 Δρομολόγηση (σελίδες 102-104)
3.6.1 Άμεση/Έμμεση (σελίδες 104-105)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
4.1 Πρωτόκολλα προσανατολισμένα στη σύνδεση –χωρίς σύνδεση (σελίδες 119-120)
4.1.1 Πρωτόκολλο TCP – Δομή πακέτου (σελίδες 121-124)
4.1.2 Πρωτόκολλο UDP – Δομή πακέτου (σελίδες 124-125)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ – ΔΙΚΤΥΑ ΕΥΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
5. Εισαγωγή στα Δίκτυα Ευρείας περιοχής (σελίδες 138-139)
5.1 Εγκατεστημένο Τηλεφωνικό Δίκτυο (σελίδες 139-140)
5.1.4 Τεχνολογίες Ψηφιακής Συνδρομητικής Γραμμής (xDSL) (σελίδες 146-150)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
6.1 Σύστημα Ονοματολογίας DNS (σελίδες 172-173)
6.1.1 Χώρος ονομάτων του DNS (σελίδες 173-175)
6.1.2 Οργάνωση DNS (σελίδες 175-177)
6.2 Υπηρεσίες Διαδικτύου (σελίδες 177-178)
6.2.1 Υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου E-mail (POP3 – IMAP/SMTP) (σελίδες 179-181)
6.2.2 Υπηρεσία μεταφοράς αρχείων (FTP, TFTP) (σελίδες 182-183)
6.2.3 Υπηρεσία παγκόσμιου ιστού WWW (σελίδες 184-186)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ
7.2 Περιοχές/τομείς διαχείρισης δικτύου στο μοντέλο OSI (σελίδα 197)
7.2.1 Παραμετροποίηση (σελίδες 197-198)
7.2.2 Διαχείριση Σφαλμάτων (σελίδες 198-199)
7.2.3 Διαχείριση Επιδόσεων (σελίδα 199)
7.2.4 Διαχείριση Κόστους (σελίδα 200)
7.2.5 Διαχείριση Ασφάλειας (σελίδες 200-201)
7.3 Πρότυπα Διαχείρισης (σελίδα 202)
7.3.1 Βασικά συστατικά συστήματος διαχείρισης (MS – MIB – AGENT) (σελίδα 202)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ
8.1 Βασικές έννοιες Ασφάλειας δεδομένων (σελίδες 212-214)
8.2 Εμπιστευτικότητα – ακεραιότητα – διαθεσιμότητα – αυθεντικότητα – εγκυρότητα (σελίδες 214-216)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Να διδαχθούν περιληπτικά και οι παρακάτω ενότητες (εκτός εξεταστέας ύλης πανελλαδικών εξετάσεων) για την πληρέστερη και καλύτερη κατανόηση της ύλης του μαθήματος:
1.1 Ορισμός δικτύου
1.2 Επίπεδα μοντέλου αναφοράς OSI (ISO), επίπεδα μοντέλου TCP/IP (DARPA)
1.2.1 Το μοντέλο αναφοράς για τη Διασύνδεση Ανοικτών Συστημάτων (OSI)
2.5.1 Τοπολογία Ασύρματου δικτύου Ad-Hoc.
2.5.2 Τοπολογία Ασύρματου δικτύου υποδομής (Infrastructure).
3.6.2 Πίνακας δρομολόγησης.
4.3 Συνδέσεις TCP – Έναρξη/τερματισμός σύνδεσης
5.1.4.1 Συσκευές τερματισμού δικτύου DSL Modem/DSLAM.
5.1.4.2 Τοπολογία – Εξοπλισμός.
8.2.1 Έλεγχος ακεραιότητας – συναρτήσεις κατακερματισμού – σύνοψη μηνύματος.
8.2.2 Συμμετρική κρυπτογράφηση.
8.2.3 Κρυπτογράφηση Δημόσιου / Ιδιωτικού κλειδιού.
8.2.4 Ψηφιακές υπογραφές – πιστοποιητικά.
8.4.2 Τείχος προστασίας (Firewall)
Β. ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
ΒΙΒΛΙΟ: «ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ» (Τομέα Πληροφορικής της Γ’ τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.) των Μ. Κωνσταντοπούλου, Ν. Ξεφτεράκη, Μ. Παπαδέα, Γ. Χρυσοστόμου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ
1.2.2 Το μοντέλο δικτύωσης TCP/IP (σελίδες 14-18)
1.3 Ενθυλάκωση (σελίδες 18-20)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ – ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ (TCP/IP)
2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI) (σελίδες 23-24)
2.2 Η πρόσβαση στο μέσο (σελίδες 25-26)
2.2.1 Έλεγχος Λογικής Σύνδεσης (LLC – IEEE 802.2) (σελίδες 26-27)
2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps) (σελίδες 31-33)
2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet – Πλαίσια Ethernet μεγάλου μεγέθους (Jumbo frames) (σελίδες 45-46, μέχρι την αρχή της παραγράφου Νοητά τοπικά Δίκτυα (Virtual LAN – VLAN)).
2.5 Ασύρματα Δίκτυα (σελίδες 52-55)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΚΤΥΟΥ–ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΣΗ
3.1 Διευθυνσιοδότηση Internet Protocol έκδοση 4 (IPv4) (σελίδες 68-69)
3.1.1 Διευθύνσεις IPv4 (σελίδες 69-71)
3.1.2 Κλάσεις (τάξεις) δικτύων – διευθύνσεων (σελίδες 72-74)
3.1.3 Σπατάλη διευθύνσεων IP (σελίδες 74-75)
3.1.4 Μάσκα δικτύου (σελίδες 75-76)
3.1.5 Ειδικές διευθύνσεις (σελίδες 76-77)
3.1.6 Υποδικτύωση (σελίδες 77-81)
3.1.7 Αταξική δρομολόγηση (CIDR), υπερδικτύωση και μάσκες μεταβλητού μήκους (σελίδα 82)
3.2 Το αυτοδύναμο πακέτο IP (datagram) – Δομή πακέτου (σελίδες 83-89)
3.3 Πρωτόκολλα ανεύρεσης και απόδοσης διευθύνσεων, Address Resolution Protocol (ARP) και Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) (σελίδες 89-93)
3.3.2 Το πρωτόκολλο δυναμικής διευθέτησης υπολογιστή DHCP (σελίδες 94-96)
3.4 Διευθύνσεις IP και Ονοματολογία (σελίδες 96-98)
3.6 Δρομολόγηση (σελίδες 102-104)
3.6.1 Άμεση/Έμμεση (σελίδες 104-105)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
4.1 Πρωτόκολλα προσανατολισμένα στη σύνδεση –χωρίς σύνδεση (σελίδες 119-120)
4.1.1 Πρωτόκολλο TCP – Δομή πακέτου (σελίδες 121-124)
4.1.2 Πρωτόκολλο UDP – Δομή πακέτου (σελίδες 124-125)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ – ΔΙΚΤΥΑ ΕΥΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
5. Εισαγωγή στα Δίκτυα Ευρείας περιοχής (σελίδες 138-139)
5.1 Εγκατεστημένο Τηλεφωνικό Δίκτυο (σελίδες 139-140)
5.1.4 Τεχνολογίες Ψηφιακής Συνδρομητικής Γραμμής (xDSL) (σελίδες 146-150)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
6.1 Σύστημα Ονοματολογίας DNS (σελίδες 172-173)
6.1.1 Χώρος ονομάτων του DNS (σελίδες 173-175)
6.1.2 Οργάνωση DNS (σελίδες 175-177)
6.2 Υπηρεσίες Διαδικτύου (σελίδες 177-178)
6.2.1 Υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου E-mail (POP3 – IMAP/SMTP) (σελίδες 179-181)
6.2.2 Υπηρεσία μεταφοράς αρχείων (FTP, TFTP) (σελίδες 182-183)
6.2.3 Υπηρεσία παγκόσμιου ιστού WWW (σελίδες 184-186)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Να διδαχθούν περιληπτικά και οι παρακάτω ενότητες (εκτός εξεταστέας ύλης πανελλαδικών εξετάσεων) για την πληρέστερη και καλύτερη κατανόηση της ύλης του μαθήματος:
1.1 Ορισμός δικτύου
1.2 Επίπεδα μοντέλου αναφοράς OSI (ISO), επίπεδα μοντέλου TCP/IP (DARPA)
1.2.1 Το μοντέλο αναφοράς για τη Διασύνδεση Ανοικτών Συστημάτων (OSI)
2.5.1 Τοπολογία Ασύρματου δικτύου Ad-Hoc.
2.5.2 Τοπολογία Ασύρματου δικτύου υποδομής (Infrastructure).
3.6.2 Πίνακας δρομολόγησης.
4.3 Συνδέσεις TCP – Έναρξη/τερματισμός σύνδεσης
5.1.4.1 Συσκευές τερματισμού δικτύου DSL Modem/DSLAM.
5.1.4.2 Τοπολογία – Εξοπλισμός.
Ομιλία για τον εθισμό στο διαδίκτυο
Ομίλια για τον Εθισμό στο διαδίκτυο χθες … Πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Στήριξη: Κατά των Εξαρτήσεων και του Αids . Παραθέτω 3 slide απο την έρευνα που κάναμε με συναδέλφους πληροφορικούς τα τελευταία 4 χρόνια. Στο πρώτο slide οι μαθητές των Γυμνασίων της Κέρκυρας ειναι κατα μέσο όρο 5 ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο (στοιχεία 2017 ενώ ήταν 3 ώρες κατα Μ.Ο. το 2014).
Συγκεκριμένα πάνω απο 4 ώρες καθημερινά το 29%, 5 μονάδες πάνω απο τον πανελλαδικό μέσο όρο. Στο δεύτερο slide οι υπολογιστές έχουν μειωθει ανά σπίτι απο 3 σε 2 … αλλά στο τρίτο βλέπουμε οτι η κρίση οδήγησε σε 98% κατοχή smartphones με συνδεση στο internet στην ευαίσθητη αυτή ηλικία (στοιχεια 2017).
Η έρευνα επίσης έδειξε ότι τα παιδιά μας κοιμούνται “σερφαροντας” κάτω απο τα σκεπάσματα και ξυπνούν αγκαλιά με ένα κινητο …. Ας σκεφτούμε και πράξουμε ο καθένας απο την μεριά του… γονεις… εκπαιδευτικοί… πολιτεία.
CorfuPedia
Σχολεία της Κέρκυρας συνεργάζονται και γράφουν την ιστορία του τόπου τους για το Παγκόσμιο κοινό.
Τι γίνεται όταν μαθητές σχολείων έχουν απορίες σχετικά με την τοπική τους ιστορία; Πως η Βικιπαίδεια μπορεί να τους βοηθήσει; Πως μπορούν οι ίδιοι να συμβάλουν στην συγγραφή έγκυρων και ποιοτικών άρθρων; Τι μπορούν να κάνουν ώστε να διαχύσουν την γνώση στον παγκόσμιο ιστό; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που η CorfuPedia θα «απαντήσει» το επόμενο διάστημα.
Η CorfuPedia είναι ένα μαθητικό project που ο βασικός σκοπός του είναι να εισάγει τους μαθητές στη Wikipedia (Βικιπαίδεια), μέσω της δημιουργίας άρθρων (λημμάτων) για την ιστορία του μέρους στο οποίο ζουν.
Το project λαμβάνει χώρα από τον Νοέμβριο του 2016 στην Κέρκυρα. Η Κέρκυρα έχει αναφορές από αρχαιοτάτους χρόνους και πολλές σημαντικές προσωπικότητες της ανθρώπινης και Ελληνικής ιστορίας, από τον Οδυσσέα έως τον Ωνάση και από τον Θερβάντες ως τον Durrel πέρασαν ένα διάστημα της ζωής τους στο νησί. Επίσης οι Άγγλοι, οι Γάλλοι και οι Ιταλοί κατά τη διάρκεια της κατοχής του νησιού άφησαν σημαντικά μνημεία τα οποία αποτελούν ακόμα και σήμερα ζωντανή ιστορία του τόπου. Οι μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία πρότειναν το project στους καθηγητές τους, αφού είχαν ήδη γνωρίσει τη Βικιπαίδεια, και είδαν ότι δεν υπάρχουν πολλά λήμματα που να αναφέρονται στην τοπική ιστορία.
Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν την CorfuPedia. Ένα μαθητικό project της Wikipedia. Γνήσια άρθρα, λήμματα, φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, υπερσύνδεσμοι (μπλε και κόκκινοι σύνδεσμοι) καθώς και γραφήματα και πίνακες πρόκειται να συγκεντρωθούν, να οργανωθούν, να αξιολογηθούν και να δημοσιευτούν απο τους μαθητές. Κατά τη διάρκεια του project, oι μαθητές που θα συμμετέχουν θα γνωρίσουν τις αξίες της συνεργασίας, της δημιουργίας και της συμμετοχή σε ένα μεγάλο project που θα μεταφέρει τις βασικές αρχές της Wikipedia αλλά και την ιστορία της Κέρκυρας σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Σκοπός του project σε πρώτη φάση είναι η καταγραφή λημμάτων με οργανωμένο δενδροειδή σχήμα, της ιστορίας του νησιού την περίοδο 1815 – 1864 που η Κέρκυρα βρισκόταν υπό Αγγλική κατοχή.
Αυτή τη στιγμή οι μαθητές του project προέρχονται από 6 Γυμνάσια, 2 Λύκεια, ένα Εσπερινό Λύκειο και ένα Εσπερινό ΕΠΑΛ. Τα μαθήματα που θα εμπλακούν στο project θα είναι το μάθημα της Ιστορίας, της Πληροφορικής, των Αγγλικών, Γαλλικών και Γερμανικών. Επίσης καθοδηγητικά και για την επιστημονική εγκυρότητα των λημμάτων ομάδα αποτελούμενη από 2 υποψήφιους διδάκτορες 3 μεταπτυχιακούς φοιτητές και 2 προπτυχιακούς φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου του τμήματος Ιστορίας συμμετέχουν στο φιλόδοξο εγχείρημα. Ο συνολικός αριθμός μαθητών ξεπερνάει τους 100 με τη συμμετοχή 11 καθηγητών και 7 πανεπιστημιακών.
Το project έχει εγκριθεί από την Wikipedia ως μαθητικό project.
Αυτό είναι ένα παράδειγμα σελίδας του blogs.sch.gr, στην οποία μπορείτε να προσθέσετε πληροφορίες σχετικά με εσάς ή το Ιστολόγιο, ώστε οι αναγνώστες να ξέρουν ποιος είστε. Μπορείτε να δημιουργήσετε όσες σελίδες θέλετε σαν και αυτή ή υποσελίδες και να διαχειριστείτε το περιοχόμενο τους μέσα από το blogs.sch.gr.









Προσωπική Sch Ιστοσελίδα