Η παιδαγωγική ομάδα του MAKER SCHOOLS θα υποστηρίξει την παρακάτω δράση για όσα σχολεία το επιθυμούν. Ακολουθούν τα βασικά βήματα της δράσης.
- Σχεδιάστε: Σχεδιάστε χριστουγεννιάτικα στολίδια με το Tinkercad (https://www.tinkercad.com/) . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε τα παραδοσιακά εργαλεία 3D σχεδίασης (3D Designs) είτε να γράψετε κώδικα (Codeblocks).
- Εκτυπώστε: Αν στο σχολείο σας δεν έχει 3D εκτυπωτή μπορείτε να μας στείλετε τα σχέδια σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση 3dmakerschools@gmail.com . Θα μελετήσουμε το σχέδιο θα το εκτυπώσουμε και θα σας το στείλουμε. Κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης θα είμαστε σε επικοινωνία για να ρυθμίσουμε τις λεπτομέρειες της εκτύπωσης.
- Αξιοποιήστε: Μόλις πάρετε το στολίδι χρησιμοποιήστε το για διακοσμήσετε το σχολείο σας. Αν θέλετε μπορείτε να το βάψετε ή να προσθέσετε κορδέλες ή άλλα στοιχεία.
- Μοιραστείτε: Στείλτε μας φωτογραφίες στη διεύθυνση 3dmakerschools@gmail.com.
Τριδιάστατη Σχεδίαση και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Αν έχετε μια δική σας ιδέα μπορείτε να ξεκινήσετε αμέσως την σχεδίαση, διαφορετικά μπορείτε να αναζητήσετε ιδέες από το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Ακολουθεί μια δραστηριότητα αν επιλέξετε να συνδιάσετε την τριδιάστατη σχεδίαση με τον προγραμματισμό υπολογιστών!
Δημιουργία χιονονιφάδας με codeblocksΠαρακολουθήστε το βιντεομάθημα με τίτλο “ Design a Snowflake using Tinkercad Codeblocks” που είναι διαθέσιμο στο σύνδεσμο https://youtu.be/_FlYI9AbDaE?list=LL. Ακολουθείστε την προτεινόμενη διαδικασία για να σχεδιάσετε τη δική σας χιονονιφάδα. Αναφορές: Science Oxford (2019). Design a Snowflake using Tinkercad Codeblocks. https://youtu.be/_FlYI9AbDaE?list=LL |
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο MAKER SCHOOLS και τα αντίστοιχα έργα etwinning θα βρείτε στο ιστολόγιο του Γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων:
https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/01/14/makers_overview/
Το φύλλο έργο για τη δραστηριότητα είναι διαθέσιμο στο παρακάτω σύνδεσμο:
https://blogs.sch.gr/europrogchan/files/2021/12/MAKERS_Xristougenna.pdf