για την Ασφάλεια στο διαδίκτυο

χαρακτηριστικά, για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, είναι τα παραδείγματα που ακολουθούν:

1.

το πρώτο αφορά την έκθεση στο γνωστό σε όλους μας φαινόμενο του Διαδικτυακού Εκφοβισμού ή Cyberbullying. Τα παιδιά αλλά και οι μεγάλοι ξεχνάνε κάποιες από τις κυριότερες και βασικές αρχές χρήσης του ίντερνετ όπως:

    • τη διαφύλαξη του απόρρητου και της ασφάλειας των κωδικών μας
    • τη διαφύλαξη του απορρήτου μέσα από τις ρυθμίσεις των λογαριασμών μας στις διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες

Δείτε το στο slideshare.net

ένας ακόμη τρόπος για την προστασία τη δική μας και των παιδιών μας είναι :

Δείτε το στο slideshare.net

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι και κάποια πράγμα που δεν μπορούμε να αποφύγουμε. Γι αυτό πρέπει απαραίτητα να διαβάζουμε τους όρους χρήσης κάθε υπηρεσίας πριν πατήσουμε κλικ και τους αποδεχτούμε

2.

Microsoft: Φύγετε από τo Gmail που διαβάζει τα mail σας, ελάτε στο Outlook.com που δεν το κάνει
Επίθεση κατά μέτωπο στην Google επιχειρεί η Microsoft με αφορμή την ευρεία διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Outlook.com.
«Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το Gmail, ή στέλνετε mail σε κάποιον που το χρησιμοποιεί, η Google σκανάρει το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για να εξάγει λέξεις-κλειδιά με βάση τις οποίες θα σας σερβίρει διαφημίσεις. Η Microsoft δεν το κάνει αυτό. Αναβαθμίστε από το Gmail στο Outlook.com», συστήνει.
«Δώστε προτεραιότητα στο απόρρητό σας»
Η Microsoft τονίζει με έμφαση πως «σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες παροχής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, «το Outlook σέβεται το απόρρητό σας, καθώς δεν έχει πρόσβαση στο περιεχόμενό σας. Δεν εμφανίζει ποτέ διαφημίσεις βάσει περιεχομένου και δεν διαβάζει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να παραμείνει η εμπειρία σας εξατομικευμένη, τα Εισερχόμενά σας θα εμφανίζουν σχετικές πληροφορίες για τους αποστολείς μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όχι διαφημίσεις.»
Η Microsoft δεν διαβάζει το περιεχόμενο των e-mail με σκοπό να σερβίρει διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις που βλέπετε στο Inbox σας βασίζονται σε πληροφορίες που επιλέξατε να παραχωρήσετε στην Microsoft, συμπεριλαμβανομένων των δημογραφικών στοιχείων που δίνετε όταν εγγράφεστε στην υπηρεσία. Σε αντίθεση με την Google και το Gmail, στο Outlook.com μπορείτε να αλλάξετε την προεπιλογή (opt out) οποιαδήποτε στιγμή, δηλώνει η εταιρεία. Αυτό το επιχείρημα θα αποτελέσει και το κυρίως μήνυμα που θα επιχειρήσει να μεταφέρει η Microsoft για να κερδίσει το Outlook.com τις προτιμήσεις των χρηστών έναντι ανταγωνιστικών υπηρεσιών και κυρίως του Gmail.
Don’t Get Scroogled
H Microsoft έχει στήσει έναν ολόκληρο δικτυακό τόπο, υπό τον χαρακτηριστικό τίτλο Don’t Get Scroogled
στον οποίο αποκαλύπτει πως η Google εκμεταλλεύεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, πως τα αποτελέσματα στις αναζητήσεις shopping στο google.com είναι όλες πληρωμένες και άλλα «μυστικά» που δεν γνωρίζουμε για το Google.
Σύμφωνα με την Google, το Gmail έχει 425 εκατομμύρια κατόχους λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επισκέπτονται την δική του υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο από smartphone και άλλες φορητές συσκευές (στα smartphone/tablet με Android, η δημιουργία λογαριασμού Google αποτελεί προϋπόθεση). Η εταιρεία μετρήσεων comScore τοποθετεί στην δεύτερη θέση την υπηρεσία e-mail του Yahoo με 293 εκατομμύρια χρήστες (μειωμένοι κατά 2% σε σχέση με το περασμένο έτος) και το Hotmail στην τρίτη θέση με 267 εκατομμύρια χρήστες (-16% μέσα σε έναν χρόνο), όταν τον Δεκέμβριο του 2012 το Gmail είχε 306 εκατομμύρια χρήστες.
Η Microsoft είχε θέσει το Outlook.com σε δοκιμαστική λειτουργία από τον Ιούλιο του 2012 και έκτοτε άνοιξαν 60 εκατομμύρια λογαριασμοί, 20 εκατομμύρια από τους οποίους αποσκίρτησαν από το Gmail, δηλώνει η Microsoft. H comScore απέδιδε στο Outlook 38 εκατομμύρια χρήστες.

3.

η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα γνωστοποίησε την κοινή γνώμη των Ευρωπαϊκών Αρχών Προστασίας Δεδομένων σχετικά με τους βασικούς κινδύνους των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Αρχής:
«Ο χρήστης μιας έξυπνης συσκευής κινητού κατεβάζει κατά μέσον όρο 37 εφαρμογές. Αυτές οι εφαρμογές «μπορούν να συλλέξουν από τη συσκευή μεγάλο όγκο προσωπικών δεδομένων, με την πρόσβαση, παραδείγματος χάρη, στο άλμπουμ φωτογραφιών ή με τη χρήση δεδομένων εντοπισμού θέσης».Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομάδας Εργασίας Jakob Kohnstamm, «αυτό συχνά συμβαίνει χωρίς την ελεύθερη και κατόπιν ενημέρωσης συναίνεση των χρηστών, με αποτέλεσμα να παραβιάζεται η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων».

Αναφορικά με τους κινδύνους που διατρέχει η ιδιωτική ζωή των πολιτών από τις εφαρμογές της κινητής τηλεφωνίας η Αρχή αναφέρει:

«Οι έξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίας και οι ταμπλέτες περιέχουν μεγάλο όγκο προσωπικών δεδομένων που άπτονται της στενής ιδιωτικής τους σφαίρας και, αφενός, προέρχονται από τους χρήστες τους, αφετέρου, αφορούν τους ίδιους αυτούς χρήστες, όπως στοιχεία επικοινωνίας, πληροφορίες γεω – εντοπισμού, τραπεζικές πληροφορίες, φωτογραφίες και βίντεο. Επιπλέον, οι συσκευές αυτές μπορούν να αποθηκεύσουν ή να καταγράψουν σε πραγματικό χρόνο πλήθος δεδομένων από πάρα πολλούς αισθητήρες, όπως μικρόφωνα, πυξίδες ή άλλες συσκευές που χρησιμοποιούνται για να ανιχνεύουν την κίνηση του χρήστη.

περισσότερα:
In.gr Τεχνολογία

περισσότερα
http://www.parents.gr/
http://www.scoop.it/t/school-bullying
http://www.0-18.gr/
http://www.antibullyingnetwork.gr/
http://internet-safety.sch.gr/
http://www.saferinternet.gr/
http://www.safeline.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση