Ιαν 09
23

Μαθησιακές δυσκολίες Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών

Κάτω από (Χωρίς κατηγορία) από στις 23-01-2009

Αντιμετώπιση μαθητών με Μαθησιακές δυσκολίες στο περιβάλλον του σχολείου Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών

Γράφει η Ελένη Λιβανίου (Ph. D), Εκπαιδευτική Ψυχολόγος

  ……..Συγκεκριμένα ο τρόπος που αντιλαμβάνεται και αντιμετωπίζει ο κάθε εκπαιδευτικός την μαθησιακή δυσκολία έχει άμεση σχέση με τους εξής παράγοντες:

  • Το πόσο καλά ξέρει ο εκπαιδευτικός το παιδί, και τι πείρα έχει από τη «μαθησιακή» εικόνα του παιδιού και το μαθησιακό προφίλ παιδιών με παρόμοια (κατά την γνώμη του) προβλήματα.
  • Οι θεωρίες του, γνώσεις και τα πιστεύω του πάνω στις μαθησιακές διαδικασίες, και το τι θεωρεί «μαθησιακά προβλήματα» μέσα σ? αυτά τα πλαίσια….
  •  ..Περισσότερα  στη  σελίδα  Θέματα  ειδικής  αγωγής


Αφήστε μια απάντηση