AI and Scientific Research Skills

Science Research Skills and Artificial Intelligence

This project aims to strengthen both scientific thinking and technological abilities of students by combining their scientific research and artificial intelligence applications. In this project, our students will carry out experiments and design-oriented studies, and will gain the ability to record, analyze and interpret the results of their experiments. At the same time, they will learn basic concepts in the field of artificial intelligence and produce solutions to various problems using this technology. Small projects with artificial intelligence tools and applications will provide students with an opportunity to understand this field more deeply

Αυτό το έργο στοχεύει να ενισχύσει τόσο την επιστημονική σκέψη όσο και τις τεχνολογικές ικανότητες των μαθητών συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης τους. Σε αυτό το έργο, οι μαθητές μας θα πραγματοποιήσουν πειράματα και μελέτες προσανατολισμένες στο σχεδιασμό και θα αποκτήσουν την ικανότητα να καταγράφουν, να αναλύουν και να ερμηνεύουν τα αποτελέσματα των πειραμάτων τους. Παράλληλα, θα μάθουν βασικές έννοιες στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και θα παράγουν λύσεις σε διάφορα προβλήματα χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνολογία. Μικρά έργα με εργαλεία και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης θα δώσουν στους μαθητές την ευκαιρία να κατανοήσουν αυτό το πεδίο πιο βαθιά.

 

Δραστηριότητες για το κλείσιμο του έργου

  1.  Απαντάμε στο ερωτηματολόγιο για το κλείσιμο του έργου    Students Final 
  2. Ας αφήσουμε ένα μήνυμα με τις εντυπώσεις μας και αν μας άρεσε το project ΕΔΩ
  3. Θα μιλήσουμε με τους φίλους μας σε μια τελευταία  συνάντηση  την Τρίτη 23/04 στις 12:45
  4. Our common Products
    1. Chain Story
    2. Acrostic Poem
  5. On-line Exhibiton – ΈΚθεση με τα πιο σημαντικά έργα μας

 

Common Story 

STORY EXPERIENCE

Poem

Acrostic poem

 

5.  On-line Exhibiton – ΈΚθεση με τα πιο σημαντικά έργα μας

https://www.spatial.io/s/SRSandAI-Project-Exhibition-66267a305443a3c72894b5f0?share=3933534824561056543

https://www.spatial.io/s/SRSandAI-Project-Exhibition-66267a305443a3c72894b5f0?share=3933534824561056543

Flowers April Clip Art Free PNG Image|Illustoon Δραστηριότητες Απριλίου

5ο Πείραμα Αυγά με σχέδια

Θα παρατηρήσουμε πως αλλάζουν  τα χρώματα των φυτών  όταν βράζονται. Τι αλλαγή προκαλεί ο βρασμός στην ύλη;  Μέσα από συνεργασία με τους συμμαθητές μας θα δημιουργήσουμε πρωτότυπα σχέδια και θα κάνουμε χρήση χρωμάτων από φυτικές πηγές και βιολογικά συστήματα.

Τι θα χρειαστούμε: αυγά, γυναικείες κάλτσες,  φλούδες από κόκκινο κρεμμύδι, μωβ λάχανο, σαφράν, μαργαρίτα,  σχοινί, γ διαφορετικά λουλούδια και φύλλα δέντρων (Ροδοπέταλα, μαϊντανός, βερνίκι με βάση το νερό)

SRS&AI eTwinning Project (padlet.com)

Μετάβαση στο padlet.com

Βίντεο

  1. https://www.youtube.com/watch?v=c-dEGwBHSM0&t=75s
  2. https://www.youtube.com/watch?v=OWrNfyoo740&t=28s
  3. https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=auBT6EIdmwU&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Fwww.bing.com&source_ve_path=Mjg2NjY&feature=emb_logo
  4. https://www.youtube.com/watch?time_continue=183&v=xyZ8PP892ng&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Fwww.bing.com&source_ve_path=MTM5MTE3LDM2ODQyLDM2ODQyLDI4NjY2&feature=emb_logo

 

March Smartboard Calendar - Classroom Freebies Activities – Δραστηριότητες Μαρτίου

4ο Πείραμα Πρόβλεψη καιρού με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και του προγραμματισμού

Τι καιρό έχει σήμερα στο Λονδίνο; Βροχή ή ήλιος; Να πάρω γυαλιά ή ομπρέλα μαζί  μου;
Θα δημιουργήσουμε ένα ρομπότ που θα κάνει πρόβλεψη  του καιρού σε κάποια πόλη βασισμένο σε ποιοτικά δεδομένα και ανάλογα θα  μας συμβουλεύει να πάρουμε ομπρέλα ή γυαλιά …

¿Lluvia o sol?

Βήμα 1ο: Δημιουργία του μετεωρολόγου μας (Weather Man)

Σύνδεση μαθήματος για το Lego Spike Essential 

Το πρόγραμμα  για την πρόγνωση (Rain-or-Shine)  ΕΔΩ

Το πρόγραμμα  για την πρόγνωση (Rain-or-Shine-or-Cloudy)  ΕΔΩ

Βήμα 2ο: Καταγράφουμε σε ένα πίνακα τις προβλέψεις και την πραγματικότητα του καιρού για κάποιες πόλεις του κόσμου

test

Free February Cliparts, Download Free February Cliparts png images ... Activities  – Δραστηριότητες Φεβρουαρίου

3o ΠΕΙΡΑΜΑ : Πείραμα οξέος ή βάσης και μηχανική μάθηση με Mblock

A’ Μέρος : Βάσεις – Οξέα και Άλατα
Γενικές πληροφορίες για τις έννοιες του οξέος και της βάσης. Το λεμόνι , ξύδι κ.α έχουν όξινες ιδιότητες ενώ οι ουσίες που είναι βάσεις είναι ολισθηρές σαν το σαπούνι. Τι είναι το PH; Το κόκκινο λάχανο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καλό δείκτης για την μέτρηση του PH ενός διαλύματος.
  1. Οξέα – Βάσεις – Άλατα (Μια παρουσίαση)
  2. Βίντεο -2 
Β’ Μέρος : Ας κάνουμε ένα πείραμα για να δούμε πότε μια ουσία μπορεί να είναι Οξύ ή βάση ;
Το πείραμα :

Experiment

  1. Βίντεο -1 
  2. Βίντεο -2
  3. Βίντεο -3
Φύλλα δραστηριοτήτων
  1. Φύλλο Δραστηριότητας
  2. Student_Activity_Form
  3. Σύνδεσμος για το πείραμα ΕΔΩ

 

Γ’ Μέρος : Φτιάχνουμε ένα πρόγραμμα στο PictoBlox.ai που θα κάνει προσομείωση του παραπάνω πειράματος.
  1. Κατεβάσουμε από ΕΔΩ το αρχικό πρόγραμμα και προσθέτουμε τις εντολές που λείπουν.  Μπορείτε να προσθέσετε και ότι άλλο σκεφτείται και θέλετε.
  2. Ανοίγουμε την εφαρμογή  PictoBlox. ai  .. H on-line εφαρμογή αυτή είναι η εξέλιξη του Scratch 3 μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης.
  3.  Φορτώνουμε στην εφαρμογή το αρχικό Πρόγραμμα και προσθέτουμε τις εντολές που χρειάζονται.

Scratch

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σύνδεσμος για προσομοίωση μέτρησης ΡΗ διαφόρων ουσιών από το Phet Colorado

pH Scale Basics screenshot

https://phet.colorado.edu/sims/html/ph-scale-basics/latest/ph-scale-basics_all.html

Padlet

2o ΠΕΙΡΑΜΑ :  Κρυστάλλωση – Διάλυμα – Διαλυτότητα – Δημιουργία χρωμάτων

Τα πειράματα χημείας κουζίνας, όπως η παρασκευή κρυστάλλων από διαλύματα σόδας, αλατιού ή ζάχαρης  είναι συνηθισμένοι τρόποι μάθησης για την εξάτμιση και την κρυστάλλωση. Ενώ ο σχηματισμός κρυστάλλων στη φύση μπορεί να πάρει χρόνια και συχνά τεράστιες ποσότητες θερμότητας και πίεσης, δημιουργώντας τους δικούς σας κρυστάλλους με π.χ. σόδα, αμμωνία, αλάτι ή ζάχαρη  απαιτεί μόνο μία ή δύο ημέρες και ορισμένα στοιχεία που πιθανόν να έχετε ήδη στο σπίτι σας.

1η Δραστηριότητα : Πως δημιουργούνται τα χρώματα .

Κατεβάστε την παρακάτω εικόνα στον υπολογιστή σας και ανοίξτε τη στο πρόγραμμα ζωγραφικής Revelation Art.

Bασικά χρώματα 1 1

2η Δραστηριότητα : Δημιουργία κρυστάλλων

Η διαδικασία σχηματισμού ενός κρυστάλλου ονομάζεται κρυστάλλωση. Η κρυστάλλωση συνήθως συμβαίνει όταν ένας στερεός κρύσταλλος αναπτύσσεται από ένα υγρό ή διάλυμα. Καθώς ένα ζεστό διάλυμα ψύχεται ή εξατμίζεται ένα κορεσμένο διάλυμα, τα σωματίδια έλκονται αρκετά κοντά για να σχηματίσουν χημικούς δεσμούς.

Χωριζόμαστε σε  4 ομάδες και θα δημιουργήσουμε κρυστάλλους σύμφωνα με τα παρακάτω παραδείγματα

1ο παράδειγμα:   Κρύσταλλοι από σόδα και νερό  

2ο παράδειγμα : Κρύσταλλοι αλατιού | Πώς να φτιάξετε κρύσταλλα αλατιού

3ο παράδειγμα : Κρύσταλλοι ζάχαρης και κόλλας (χωρίς αλάτι ή σόδα)

 Με την προσθήκη αμμωνίας σε διάλυμα αλμυρού νερού, επιταχύνετε τη διαδικασία επειδή η αμμωνία εξατμίζεται ταχύτερα από το νερό.

  1. https://www.youtube.com/watch?time_continue=94&v=Vp7cWycX35w&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Fwww.bing.com&source_ve_path=MzY4NDIsMTM5MTE3LDM2ODQyLDI4NjY2&feature=emb_logo

3η Δραστηριότητα : Επιλέγουμε ένα βασικό χρώμα και ζωγραφίζουμε (στο Revelation Art.) τους κρυστάλλους της παρακάτω εικόνας στις αποχρώσεις του χρώματος που επιλέξαμε.

crystal 2

και στη συνέχεια το σχέδιό μας θα τον ζωντανέψουμε με animation με το πρόγραμμα ΑΙ :  https://sketch.metademolab.com/

Colored Cyristal Experiment (padlet.com)

google clipart for january - Clipground

 

 

Activities  – Δραστηριότητες Ιανουαρίου 

1o ΠΕΙΡΑΜΑ :  Πείραμα κίνησης και απόστασης της μπάλας –  Ball Movement and Distance 

  • Ας  δούμε το βίντεο με το πείραμα που καλούμαστε να υλοποιήσουμε : Βίντεο1,  και  Βίντεο 2
  • Ποια στοιχεία πιστεύετε ότι θα επηρεάσουν την κίνηση και το χρόνο της μπάλας όταν έχουμε την ίδια απόσταση;
  • Κάνουμε κι εμείς τις δικές μας μετρήσεις και καταγράφουμε τα αποτελέσματα στο φύλλο που θα σας μοιραστεί.

φυλλο εργασίας φωτό

 

 

 

 

 

Καταγράφουμε τις μετρήσεις μας και κάνουμε ανάλογα γραφήματα απεικόνισης  ΕΔΩ 

 

Αποτελέσματα εικόνων για november clipart November Activities

6.  Ψηφίζουμε για το τελικό λογότυπο του έργου με τη συμμετοχή όλων των σχολείων.
Το λογότυπο  που ψηφίστηκε για να εκπροσωπήσει το σχολείο μας είναι των μαθητών : Ειρήνης και Ραφαηλίας με  17 ψήφους από το σύνολο των 7 λογότυπων που δημιούργησαν τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές της Ε’ τάξης.
Στη συνέχεια θα ψηφίσουμε το καλύτερο λογότυπο από όλες τις συμμετοχές που θα συνοδεύσει το Ευρωπαϊκό μας έργο μέχρι το τέλος του.
 Ψηφίζουμε ΕΔΩ :
 

5.  Θα δημιουργήσουμε το λογότυπο του έργου μας.

Ας δούμε ένα παράδειγμα από ένα σχολείο πως δούλεψε  ΕΔΩ

Μπορούμε να φτιάξουμε ένα λογότυπο μέσω ΑΙ με τους παρακάτω τρόπους:

Εφαρμογή Παράδειγμα
Scientific Research Skills and Artificial Intelligence logo . Εικόνα 1 του 4
Screenshot 2023 12 18 185748

Εφαρμογές για Δημιουργία Slogan:

Free AI Slogan Generator (ahrefs.com)

Free Slogan Maker: Online Slogan Generator Free (2024) (oberlo.com)

Θα ανεβάσουμε τα λογότυπα που θα δημιουργήσουμε ΕΔΩ

Μετάβαση στο padlet.com

4. Παρουσίαση όλων των μαθητών ΕΔΩ

 Παρουσίαση μαθητών. Αφήστε την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) να ζωγραφήσει τον εαυτό σας. Δώστε της τα χαρακτηριστικά που θέλετε και δείτε τι θα δημιουργήσει  ΕΔΩ. Στη συνέχεια απαντήστε στις 2 ερωτήσεις κάτω από την παρουσίαση του εαυτού σας όπως φαίνεται στο παράδειγμα.

Avatar ExampleΑπαντούμε στα Αγγλικά.Αν δεν ξέρετε πως είναι στα Αγγλικά χρησιμοποιούμε το google translate στο διαδίκτυο.

1η Ερώτηση:  Can you write about the branch of science you are interested in? (ποιος επιστημονικός κλάδος σας ενδιαφέρει περισσότερο (π.χ. μαθηματικά, τεχνολογία, πληροφορική, τέχνες, ανθρωπιστικές κ.α)

2η Ερώτηση : Who is the scientist you are interested in? (ποιος είναι ο αγαπημένος σας επιστήμονας;)
3. Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ);  Ποιες είναι οι εφαρμογές της ΤΝ; Τι μπορεί να κάνει και πώς λειτουργεί; Σε αυτό το σύντομο βίντεο εξηγείται τι είναι η ΤΝ  3 διαφορετικές γενιές (παιδιά, νέους και ενηλίκους).  ΕΔΩ 

2.Τα σχολεία (χώρες) που συμμετέχουν 

Partners

 

 

 

1.Παρουσίαση του προγράμματος ΕΔΩ