A’ Μέρος
Συλλογή και διαχείριση δεδομένων / Μοντελοποίηση, συμπερασμός και λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα.
Αρχικά θα δημιουργήσουμε μια μικρής κλίμακας έρευνα σχετικά με τις αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών σχετικά με κάποιο πρόβλημα που απασχολεί τους ίδιους τους μαθητές και την κοινωνία μας.
Θέμα μας : Η ανακύκλωση (περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση)
Βήμα 1ο : Δημιουργούμε το ερωτηματολόγιο για την έρευνά μας. (π.χ. Ερωτηματολόγιο σχετικά με την ανακύκλωση)
Ανεβάζουμε το ερωτηματολόγιό μας ΕΔΩ
Βήμα 2ο: Θα το μοιράσουμε σε συγκεκριμένες τάξεις που θα αποφασίσουμε όλοι μαζί.
Βήμα 3ο: Θα δημιουργήσουμε αφίσες ευαισθητοποίησης. Μηνύματα περιβαλλοντικά για την ανακύκλωση
Ανεβάζουμε τις αφίσες και τα πόστερ μας ΕΔΩ
Βήμα 3ο: Θα πάρουμε τις απαντήσεις και σε ένα υπολογιστικό φύλλο (πίνακα) θα τις καταγράψουμε
Βήμα 4ο: Θα δημιουργήσουμε γραφήματα για την καλύτερη απεικόνιση των αποτελεσμάτων μας. (Υπολογ. Φύλλο -Excel)
Βήμα 5ο: Στο τέλος θα γράψουμε μια παράγραφο για τα αποτελέσματα που προέκυψαν (Κειμενογράφος – Word)
με τις ερωτήσεις που θέλουμε σχετικά με το θέμα.
Β’ Μέρος
Συλλογή και διαχείριση δεδομένων . Εισαγωγή στο Υπολογιστικό φύλλο
1η Δραστηριότητα: Σχολική Εκδρομή (από Ε. Διονυσοπούλου)
2η-A Δραστηριότητα: Πρόγραμμα της εβδομάδας (από Ε. Διονυσοπούλου)
2η- B Δραστηριότητα: Ημερολόγιο 2024 (από Ε. Διονυσοπούλου)
3η Δραστηριότητα : Απλές πράξεις
4η Δραστηριότητα: Ζώα-Ύπνος (εισαγωγή και μορφοποίηση)
- Πόσοι είναι στο σύνολο οι μαθητές του σχολείου μας;
- Πόσοι από αυτούς είναι αγόρια;
- Να δημιουργήσετε γραφήματα σχετικά με το πλήθος των κοριτσιών-αγοριών σε κάθε τμήμα. Σε ποιο τμήμα υπάρχουν τα πιο πολλά αγόρια;