Το κέφι, το γλέντι και ο χορός έδωσαν το σύνθημα για να υποδεχτούμε την Τσικνοπέμπτη και να ζήσουμε αποκριάτικες στιγμές. Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας, αφού έβαψαν τα πρόσωπά τους και φόρεσαν τις αποκριάτικες στολές και μάσκες που κατασκεύασαν οι ίδιοι, συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις σχολικές εκδηλώσεις.
Τιμώντας τα ήθη και τα έθιμα της Αποκριάς, αναβιώσαμε τον βλάχικο γάμο, χορέψαμε τον «Λιποθυμιάρικο» ή «Χορό της Νύφης», τον χορό «Πώς το τρίβουν το πιπέρι», πλέξαμε το καθιερωμένο γαϊτανάκι και διασκεδάσαμε υπό τους ήχους παραδοσιακών και μοντέρνων τραγουδιών.
Και επειδή Τσικνοπέμπτη χωρίς κρέας δεν γίνεται, τσικνίσαμε και απολαύσαμε λαχταριστά σουβλάκια, προσφορά του Συνεταιρισμού Ταξί Αγρινίου «Αγ.Χριστόφορος». Θερμές ευχαριστίες στον κ.Δανιά, Πρόεδρο του Συνεταιρισμού και τα μέλη του, που μας στηρίζουν έμπρακτα και συμβάλλουν με τις επανειλημμένες χορηγίες τους στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας.






















































































