Επίσκεψη στον Οδοντίατρο

 «Νικώ το φόβο μου για τον οδοντίατρο»

«Κάνω τακτικά οδοντιατρικό έλεγχο»

Την Παρασκευή 8 Απριλίου, η ομάδα δράσης «Μπορώ μόνος μου…..Φροντίζω τον εαυτό μου!» επισκέφτηκε με 2 μαθήτριες οδοντιατρείο της περιοχής μας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κα Δέσποινα για την εγκάρδια υποδοχή της, τις πολύτιμες οδοντιατρικές της συμβουλές και τον στοματικό έλεγχο των μαθητριών μας.

Επίσης, την υπερευχαριστούμε για τα δώρα έκπληξη σε όλους τους μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου, καθώς και την δωρεάν οδοντιατρική  θεραπεία-που θεωρείται απαραίτητη- σε μαθήτρια του σχολείου μας.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Κατάθεση Στεφανιού

Ανήμερα της εθνικής εορτής της  25ης Μαρτίου, αντιπροσωπεία μαθητών συνοδευόμενη από τον Διευθυντή κ.Γαλάνη Ηλία και μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου μας παρακολουθήσαν τη θεία λειτουργία στον Ι.Ν Αγ. Δημητρίου Νεάπολης. Εν συνεχεία απέτισαν φόρο τιμής στους  ήρωες της Επανάστασης του ’21, καταθέτοντας δάφνινο στεφάνι στο μνημείο των ηρώων αγωνιστών.

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εθνική Εορτή 25ης Μαρτίου

Παραμονές της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου, με υπερηφάνεια και πνευματική ανάταση τιμήσαμε τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης, που αγωνίστηκαν για την ελευθερία μας και έθεσαν τα θεμέλια του σύγχρονου ελληνικού κράτους.

Καλλιό ΄ναι μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά και φυλακή!

Απόσπασμα από τον «Θούριο», Ρήγας Βελεστινλής (1797)

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Οι Πολιτιστικές Δράσεις ως Μέσο Επαγγελματικού Προσανατολισμού»

Στις 23 Μαρτίου, οι μαθητές  και οι εκπαιδευτικοί των εργαστηρίων Κηροπλαστικής και Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου συμμετείχαν σε μια πρωτοποριακή δράση με τίτλο «Οι πολιτιστικές δράσεις ως μέσο επαγγελματικού προσανατολισμού». Επισκέφτηκαν και ξεναγήθηκαν στο Φυτώριο «Βυσσινόκηπος» της  κας Μεντεσίδη και του κου Γκριμότση, καθώς και το εργαστήριο Κηροπλαστικής του κου Φυτόπουλου, συμμετέχοντας ενεργά στη διακόσμηση και την κατασκευή προϊόντων. Ευχαριστούμε θερμά τις επιχειρήσεις για την φιλοξενία τους.

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Στις 22 Μαρτίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου ενημερώθηκαν για τη σημασία και την αναγκαιότητα του νερού στη ζωή του ανθρώπου, ως πολύτιμου αγαθού. Με σύνθημα «Κάθε σταγόνα μετράει» οι μαθητές μας δημιούργησαν σχετική αφίσα,  στέλνοντας  ηχηρά το δικό τους μήνυμα!!!

«Δίνουμε αξία στο νερό, για να απολαύσουμε το παρόν και το μέλλον»

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

Την Τετάρτη 09/03/2022, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού πραγματοποιήθηκε στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας μίλησαν για τις μορφές και τις επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό εφαρμοσμένων τεχνών πραγματοποίησαν βιωματικές δραστηριότητες. Μέσα από αυτές τα παιδιά κατανόησαν την έννοια της σχολικής βίας και εκπαιδεύτηκαν σε ενέργειες πρόληψης και αντιμετώπισης αρνητικών συμπεριφορών στη σχολική κοινότητα.

Σεβόμαστε τη διαφορετικότητα – Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Τα έθιμα της Σαρακοστής

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου τήρησε το έθιμο της κυρά-Σαρακοστής. Μέσα από ψυχαγωγικές και βιωματικές δραστηριότητες ζωγραφίσαμε και φιλοτεχνήσαμε με ζυμάρι την κυρά-Σαρακοστή, δημιουργήσαμε κολλάζ και συζητήσαμε για τα σαρακοστιανά τρόφιμα. Στο τέλος της δράσης κόψαμε το πρώτο από τα επτά ποδαράκια της.

Καλή Σαρακοστή!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Αποκριάτικο Γλέντι

Λίγο πριν την Καθαρά Δευτέρα, η διασκέδαση έφτασε στο ζενίθ. Αφού απολαύσαμε λαχταριστά εδέσματα που ετοίμασαν οι μαθητές μας μαζί με το εκπαιδευτικό βοηθητικό προσωπικό, τραγουδήσαμε καραόκε αγαπημένες μελωδίες.

Μέσα σε κλίμα ευφορίας και ζωντάνιας οι μαθητές μας μεταμορφώθηκαν σε τραγουδιστές , ερμήνευσαν μοντέρνα μουσικά κομμάτια και μας ξεσήκωσαν με τις ερμηνευτικές τους ικανότητες και τις ευφάνταστες χορευτικές τους φιγούρες.

Έφτασε παιδιά τρελό το Καρναβάλι

που το περιμέναμε τόσον καιρό

όλοι μας θα στήσουμε μεγάλο γλέντι πάλι

γέλια και τραγούδι και τρελό χορό

Απόσπασμα από το ποίημα του Παλαμά Κωστή «Το Καρναβάλι»

 

Καλή Σαρακοστή!!!!!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Καλωσόρισες Άνοιξη

Την 1η Μαρτίου γιορτάσαμε τον ερχομό της Άνοιξης.

Πάλε ξυπνάει της άνοιξης τ’ αγέρι
στην πλάση μυστικής αγάπης γλύκα,
σα νύφ’ η γη, πόχει άμετρα άνθη προίκα
λάμπει ενώ σβηέται της αυγής τ’ αστέρι.

Λορέντζος Μαβίλης, Απόσπασμα ποιήματος «Πατρίδα» (1888)

Τιμώντας τις παραδόσεις οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας έπλεξαν χειροποίητα «μαρτάκια», τα οποία φόρεσαν στο χέρι τους με μεγάλη χαρά.

«Κόκκινη κλωστή πλεγμένη με την άσπρη ταιριασμένη».

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δράση με τίτλο «Μπορώ μόνος μου … Φροντίζω τον εαυτό μου!!!»

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου επισκέφτηκε το Ειδικό Δημοτικό και Νηπιαγωγείο «Μαρία Δημάδη», το 1ο και 2ο Ειδικό Δημοτικό Αγρινίου, καθώς και το ΕΝΕΕΓΥΛ Αγρινίου και ΕΝΕΕΓΥΛ Μεσολογγίου, όπου παρουσίασε και δώρισε το Βιβλίο «Μπορώ μόνος μου … Φροντίζω τον εαυτό μου!!!», που επιμελήθηκε η ομάδας της δράσης.

.jpg 274516992 1539938189718540 5938989311216147928 n censored

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε