«Νικώ το φόβο μου για τον οδοντίατρο»
«Κάνω τακτικά οδοντιατρικό έλεγχο»
Την Παρασκευή 8 Απριλίου, η ομάδα δράσης «Μπορώ μόνος μου…..Φροντίζω τον εαυτό μου!» επισκέφτηκε με 2 μαθήτριες οδοντιατρείο της περιοχής μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κα Δέσποινα για την εγκάρδια υποδοχή της, τις πολύτιμες οδοντιατρικές της συμβουλές και τον στοματικό έλεγχο των μαθητριών μας.
Επίσης, την υπερευχαριστούμε για τα δώρα έκπληξη σε όλους τους μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου, καθώς και την δωρεάν οδοντιατρική θεραπεία-που θεωρείται απαραίτητη- σε μαθήτρια του σχολείου μας.

