Την Πέμπτη 23/12/2021, μέσα σε όμορφο χριστουγεννιάτικο κλίμα πραγματοποιήθηκε η σχολική εορτή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου. Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας έδωσαν μια χαρούμενη εορταστική νότα, ερμηνεύοντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα της Πρωτοχρονιάς, χορεύοντας και συμμετέχοντας σε μουσικινητικά δρώμενα/παιχνίδια. Στο τέλος της γιορτής η θεατρική και χορευτική ομάδα του σχολείου μας ανταμείφθηκε με ένα δυνατό χειροκρότημα και όλοι οι μαθητές μας απόλαυσαν λιχουδιές και κεράσματα!
Ευτυχισμένη και καλή χρονιά!!!!!!!








