Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022, το σχολείο μας στο πλαίσιο της δράσης «Μπορώ κι εγώ..» που υλοποιείται από ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου πραγματοποίησε επίσκεψη παιδαγωγικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα στον «Μύλο των Ξωτικών» του Δ.Τρικάλων.
Ο Άη Βασίλης, τα ξωτικά και όλοι οι ήρωες του πάρκου μάς υποδέχθηκαν με χαρά, μας κέρασαν διάφορα εδέσματα και μας μετέφεραν τη μαγεία των Χριστουγέννων.
Μαθητές και Εκπαιδευτικοί έμειναν ενθουσιασμένοι από την φιλοξενία της Οργανωτικής επιτροπής και του προσωπικού του Μύλου των Ξωτικών και αποχώρησαν γεμάτοι από ευχάριστες εμπειρίες.
Ευχαριστούμε θερμά την ΠΑΕ Παναιτωλικός, η οποία ως αρωγός στην υλοποίηση των στόχων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής μας προσέφερε οικονομική στήριξη, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η επίσκεψη αυτή, καθώς και τον κ. Τραπεζιώτη Δημήτριο, δικηγόρο, π. Δήμαρχο Δήμου Θεστιέων για την οικονομική του ενίσχυση.