Την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία το σχολείο μας συνδέθηκε ζωντανά μέσω Webex με το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Ξάνθης και άλλα σχολεία από όλη την Ελλάδα, άνοιξε την διαδικτυακή συνάντηση χορεύοντας χασαποσέβικο και μετέφερε ηχηρά το μήνυμα της συμπερίληψης σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!!!