Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, οι εκπαιδευτικοί Μαρία Φερεντίνου και Εμμανουήλ Κουρμπετλής, ως Ενδοσχολικοί Συντονιστές και Σχολικοί Σύμβουλοι/Μέντορες μέσα σε συναδελφικό κλίμα ενημέρωσαν για τον ετήσιο προγραμματισμό και απάντησαν σε απορίες συναδέλφων σχετικά με τις αρμοδιότητές τους και τις ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023.

6     2  5  7 1

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ…για καλό σκοπό

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου στο πλαίσιο της δράσης «Μπορώ κι εγώ…» συμμετείχε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου σε αγώνα δρόμου στην πόλη του Αγρινίου με κεντρικό σύνθημα “Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ…για καλό σκοπό”, γιατί ο αθλητισμός είναι τρόπος ζωής, συμπερίληψης, αλλά και προσφοράς προς το συνάνθρωπό μας!»

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!!!!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δημιουργία βίντεο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία το σχολείο μας συμμετείχε στο κάλεσμα του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ξάνθης δημιουργώντας βίντεο με κεντρικό μήνυμα «Μπορώ κι εγώ….», ώστε να ενωθεί η φωνή μας με όλα τα σχολεία της Ελλάδας.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Γιορτή Πολυτεχνείου

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, στο πλαίσιο του αφιερώματος για την εθνική εορτή του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου η επίσημη σχολική εορτή με προβολή οπτικοακουστικού υλικού, πραγματοποίηση θεατρικού δρώμενου και τραγούδια για τον αντιδικτατορικό αγώνα και την εξέγερση των φοιτητών.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Πρόβες για τη δημιουργία βίντεο

Ύστερα από πρόσκληση του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ξάνθης οι μαθητές του σχολείου μας ξεκίνησαν με ενθουσιασμό τις πρόβες, προκειμένου να δημιουργήσουν βίντεο που θα παρουσιάσουν την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, με θέμα “Μπορώ κι εγώ”.

1 1 2 6 7 8 13 10 12 9

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δράση “Γνωρίζω την πόλη μου”

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου στις 10 Νοεμβρίου 2022 ξεκίνησε μια πρωτότυπή δράση με τίτλο ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ. Το πρωί της Πέμπτης οι εκπαιδευτικοί και ομάδα μαθητών πραγματοποίησαν επίσκεψη στο κοινωνικό παντοπωλείο, όπου ο Υπεύθυνος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγεία  Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Αγρινίου, κ. Κωνσταντίνος Καλαντζής τους υποδέχτηκε θερμά, τους ενημέρωσε για το κοινωνικό έργο στήριξης των άπορων οικογενειών του Δήμου Αγρινίου και τους αποχαιρέτησε προσφέροντάς τους δώρα αγάπης.

Επίσης, η ομάδα του σχολείου μας επισκέφτηκε το κρεοπωλείο με την επωνυμία ΜΑΡΚΕΤ ΚΡΕΑΤΩΝ των ΑΦΩΝ ΚΟΛΟΒΟΥ στην αερογέφυρά και ενημερώθηκε για τα διαφορετικά είδη κρέατος που εμπορεύεται ένα κρεοπωλείο, την διατροφική τους αξία, καθώς και πως να ξεχωρίζουν το φρέσκο από τον παλιό κρέας.

Στη συνέχεια, οι μαθητές συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς διδάχτηκαν κυκλοφοριακή αγωγή, περπατώντας προς την Κοινωφελή Eπιχείρηση του Δήμου Αγρινίου, έτσι ώστε να ευχαριστήσουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία για το μεταφορικό μέσο και την υποστήριξη που παρέχει στο σχολείο μας. Η κ  Έφη Τσακανίκα  προσέφερε κεράσματα στους μαθητές μας και τους ευχαρίστησε για την επίσκεψή τους.

Στο δρόμο προς την επιστροφή, όμως, μια ακόμη έκπληξη περίμενε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, καθώς ο κ. Κολοβός, καταστηματάρχης της επιχείρησης ΜΑΡΚΕΤ ΚΡΕΑΤΩΝ, τους «φόρτωσε» με νόστιμα εδέσματα.

Η Διεύθυνση και ο σύλλογος του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας  Κοινωνικής Μέριμνας του Δ. Αγρινίου, κ. Κωνσταντίνο Καλαντζή, την κα Έφη Τσακανίκα, καθώς και τον κ. Κολοβό, ιδιοκτήτη του κρεοπωλείου με την επωνυμία ΜΑΡΚΕΤ ΚΡΕΑΤΩΝ των ΑΦΩΝ ΚΟΛΟΒΟΥ για τη ζεστή φιλοξενία τους και τα δώρα-έκπληξη.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Απονομή αθλητικών διπλωμάτων

Την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2022, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας κ. Γαλάνης Ηλίας απένειμε σε όλους τους μαθητές μας αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής στην 9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και τους επαίνεσε για το ευ αγωνίζεσθαι, την συνεργασία και το ήθος τους.

Υπό τον συντονισμό των καθηγητριών Φυσικής Αγωγής κας Χριστοπούλου Βαρβάρας και κας Περιβόλα Αφροδίτης οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ποικίλες παιγνιώδεις δραστηριότητες με το πολύχρωμο πανί-αερόστατο και τις μπάλες.

Συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές μας!!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Κατάθεση στεφανιού 28ης Οκτωβρίου 2022

Ανήμερα της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου, αντιπροσωπεία των μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου, αποτελούμενη από το σημαιοφόρο και τους παραστάτες, μαζί με  το Διευθυντή κ.Γαλάνη Ηλία και τους συνοδούς-εκπαιδευτικούς παρέστησαν στην καθιερωμένη θεία λειτουργία στον ιερό ναό Αγ.Δημητρίου Νεάπολης Αγρινίου και στη συνέχεια κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο των ηρώων αγωνιστών.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Εθνική εορτή 28ης Οκτωβρίου 2022

Την Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2022, οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου τίμησαν το Έπους του 1940 και τον μεγαλειώδη αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία.

Η σχολική εορτή διανθίστηκε με ποιήματα και τραγούδια, υπό την καθοδήγηση των υπευθύνων εκπαιδευτικών κου Κουρμπετλή Μανώλη, κας Ζαφείρη Κωνσταντίνας και κας Χριστοδουλίδη Λίνας .

Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας κ. Γαλάνης Ηλίας όρισε τους υπεύθυνους μαθητές για την κατάθεση στεφανιού και απένειμε βραβεία, αριστεία και επαίνους στις μαθήτριες και τους μαθητές για το ήθος και τις επιδόσεις τους. Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την υπόκρουση του εθνικού μας ύμνου.

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες!!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγρινίου μαζί με χιλιάδες άλλα σχολεία στην Ευρώπη και την Ελλάδα γιόρτασε την 9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Με κεντρικό σύνθημα για το έτος 2022: «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και υπό τον συντονισμό των καθηγητριών Φυσικής Αγωγής υλοποιήθηκαν δρομικές – παιγνιώδεις δράσεις, καθώς και ψυχοκινητικές και μουσικοκινητικές δραστηριότητες με μπάλες, κώνους και στεφάνια.

Σε μια ημέρα γεμάτη από τη χαρά της ζωής, του αθλητισμού, της ευεξίας, του ευ αγωνίζεσθαι, της συνεργασίας και της δημιουργίας όλες οι μαθήτριες και οι μαθητές της σχολικής μονάδας συμμετείχαν ενεργά, μυήθηκαν στην προαγωγή πανανθρώπινων πολιτιστικών αξιών, απόλαυσαν τις δραστηριότητες και διασκέδασαν!!!

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!!!!!!!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε