Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου στο Γυμνάσιο Λεπενούς για τον εορτασμό των Αποκριών.

Γιορτάσαμε τις απόκριες μαζί με το Γυμνάσιο Λεπενούς, για έκτη χρονιά, μετά από αποχή τριών ετών (2013-2015) που οφείλονταν σε λόγους που ξεπερνούσαν την θέληση και των δύο σχολείων.

Συγκεκριμένα την Παρασκευή 11   Μαρτίου 2016 επισκεφθήκαμε το Γυμνάσιο Λεπενούς, που άνοιξε για άλλη μια φορά τη φιλόξενη αγκαλιά του για να γιορτάσουμε όλοι μαζί τις απόκριες.

Οι μαθητές μας παρουσίασαν  τρεις παραδοσιακούς χορούς, το «πώς το τρίβουν το πιπέρι», τον «λιποθυμιάρικο χορό» και έκλεισαν με το «Γαϊτανάκι».

Οι μαθητές του Γυμνασίου Λεπενούς παρουσίασαν και εκείνοι με τη σειρά τους , παραδοσιακούς χορούς. Στη συνέχεια προσφέρθηκαν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς φαγητά, γλυκίσματα και αναψυκτικά που ετοίμασαν και τα δύο σχολεία. Τέλος, όλοι μαζί χορέψαμε και διασκεδάσαμε.

Φεύγοντας ευχαριστημένοι, ανανεώσαμε το ραντεβού για του χρόνου ελπίζοντας ότι ο θεσμός αυτός θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμα!

 

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου ευχαριστεί θερμά το Γυμνάσιο Λεπενούς  και το διευθυντή του σχολείου για την ζεστή φιλοξενία του.

 

IMG_3434.JPG IMG_3435.JPG IMG_3440.JPG IMG_3454.JPG IMG_3456.JPG IMG_3457.JPG IMG_3465.JPG IMG_3466.JPG IMG_3467.JPG IMG_3468.JPG IMG_3470.JPG IMG_3476.JPG IMG_3477.JPG IMG_3482.JPG IMG_3483.JPG IMG_3484.JPG IMG_3485.JPG IMG_3486.JPG IMG_3487.JPG IMG_3488.JPG IMG_3489.JPG IMG_3491.JPG IMG_3495 IMG_3512.JPG IMG_3517.JPG IMG_3530.JPG IMG_8284.JPG IMG_8289.JPG

 

 

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση