Αρχεία ανά ημέρα: 17 Μαρτίου 2016

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου σε παραδοσιακό νερόμυλο και νεροτριβή στην Κάτω Μυρτιά Αιτωλοακαρνανίας

Την Τετάρτη 16/3/2016 το σχολείο μας επισκέφτηκε τον παραδοσιακό νερόμυλο και τη νεροτριβή στην Κάτω Μυρτιά Αιτωλοακαρνανίας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν τον παραδοσιακό νερόμυλο και την χρήση του για την άλεση των σιτηρών όπως καλαμπόκι, σιτάρι και … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε