Μηνιαία Αρχεία: Μάρτιος 2016

Προετοιμασία παραδοσιακής χορτόπιτας

Στα πλαίσια της εκπαιδεύσεως των μαθητών του σχολείου μας για αυτονόμηση, η ομάδα προετοιμασίας πρωινού γεύματος, ετοιμάζει παραδοσιακή χορτόπιτα. Οι μαθητές συμμετέχουν με ενδιαφέρον και κέφι σε όλη τη διαδικασία, από το άνοιγμα του φύλλου μέχρι το σερβίρισμα. Στόχος μας … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου στην Γλυπτοθήκη Καπράλου στο Αγρίνιο

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος του σχολείου μας με τίτλο «Inspiration Agrinion: Η έμπνευσή μας, καλλιτέχνες της πόλης μας», οι μαθητές με τη συνοδεία εκπαιδευτικών επισκέφτηκαν την Γλυπτοθήκη Καπράλου στο Αγρίνιο. Οι μαθητές παρακολούθησαν την ξενάγηση στον χώρο της Γλυπτοθήκης, … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου σε παραδοσιακό νερόμυλο και νεροτριβή στην Κάτω Μυρτιά Αιτωλοακαρνανίας

Την Τετάρτη 16/3/2016 το σχολείο μας επισκέφτηκε τον παραδοσιακό νερόμυλο και τη νεροτριβή στην Κάτω Μυρτιά Αιτωλοακαρνανίας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν τον παραδοσιακό νερόμυλο και την χρήση του για την άλεση των σιτηρών όπως καλαμπόκι, σιτάρι και … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου στο Γυμνάσιο Λεπενούς για τον εορτασμό των Αποκριών.

Γιορτάσαμε τις απόκριες μαζί με το Γυμνάσιο Λεπενούς, για έκτη χρονιά, μετά από αποχή τριών ετών (2013-2015) που οφείλονταν σε λόγους που ξεπερνούσαν την θέληση και των δύο σχολείων. Συγκεκριμένα την Παρασκευή 11   Μαρτίου 2016 επισκεφθήκαμε το Γυμνάσιο Λεπενούς, που άνοιξε … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Τσικνοπέμπτη στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου

Γιορτάσαμε και φέτος στο σχολείο μας την Τσικνοπέμπτη με πολύ κέφι. Οι μαθητές βοήθησαν στην προετοιμασία των εδεσμάτων και στην συνέχεια απόλαυσαν το φαγητό παρέα με τους συμμαθητές και τους δασκάλους. Ακολούθησε χορός με αγαπημένα τραγούδια των παιδιών. Καλές Απόκριες … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγρινίου στον Αγροτικό Συνεταιρισμό “Ο Αχελώος”

Στις 2 Μαρτίου, η ΣΤ΄ Τάξη του σχολείου μας και στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης, πραγματοποίησε επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Αγροτικού Συνεταιρισμού “ο Αχελώος”, στη Νεάπολη Αγρινίου. Κατά την παραμονή μας στο χώρο του συσκευαστηρίου, ξεναγηθήκαμε στον χώρο, από τον … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε