Τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 πραγματοποίησαμε στο σχολείο μας μαθήματα πρώτων βοηθειών.
Η ενημέρωση πάνω στο πολύ κρίσιμο αυτό ζήτημα πραγματοποιήθηκε από την κυρία Ελένη Λουκά, εκπρόσωπο του παραρτήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Μεσολογγίου, με την οποία συνεργαζόμαστε πολύ στενά όλο αυτό το διάστημα.
Η κυρία Ελένη με παραστατικό και εποπτικό τρόπο εστίασε σε πολύ πρακτικά ζητήματα, όπως αντιμετώπιση τσιμπημάτων από φίδια και έντομα, αντιμετώπιση πνιγμού, πρώτες βοήθειες σε μικρά και μεγάλα τραύματα και αντιμετώπιση ρινορραγιών!





Επίσης, ιδιαίτερο αφιέρωμα έγινε στη πρόληψη κινδύνων στη θάλασσα ενόψει του καλοκαιριού!
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Ελένη και το παράρτημα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Μεσολογγίου για τη στήριξή τους στο σχολείο μας και τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή δύναμη στο σπουδαίο έργο που επιτελούν!
