Άρθρα κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
15 Οκτωβρίου
νβδνβδν
26η Σεπτεμβρίου – Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
Στα πλαίσια εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών (26 Σεπτεμβρίου) τα παιδιά όλων των τάξεων συμμετείχαν σε ανάλογες δράσεις με στόχο την ανάδειξη της αξίας της κάθε γλώσσας, της προώθησης της πολυγλωσσίας και της διαπολιτισμικότητας, τον σεβασμό στην διαφορετικότητα και την συμπερίληψη όλων των αλλόγλωσσων μαθητών στην τάξη. Συγκεκριμένα, έκαναν δραστηριότητες όπου πληροφορήθηκαν για την κουλτούρα διαφόρων χωρών της Ευρώπης, κατασκεύασαν σημαίες και δημιούργησαν ένα ενδεικτικό διαβατήριο προσποιουμενοι εναν μαθητή-πολίτη μιας άλλης χώρας. Εμαθαν επισης τραγούδια και τον χαιρετισμό “γεια σου” σε άλλες γλώσσες και υποδέχτηκαν με αυτόν τα άλλα παιδιά. Όλες ο δράσεις παρουσιαστηκαν στην πρωινή συγκέντρωση των μαθητών απο το κάθε τμήμα στην ολομέλεια του σχολείου. Συγχαρητήρια σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και στις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Ξένες Γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά και Γαλλικά) στο σχολείο μας!
10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Δράσεις Δημοτικού Σχολείου Ποταμιάς Θάσου!
Αγιασμός
Καλό καλοκαίρι!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Ποταμιάς Θάσου εύχεται ολόψυχα στους/στις μαθητές/τριές του και στις οικογένειές τους Καλό Καλοκαίρι!
Μαθητούδια μας,
Ξεκουραστείτε, ταξιδέψτε, κολυμπήστε, φάτε τα παγωτάκια σας, γεμίστε εμπειρίες και τα ξαναλέμε τον Σεπτέμβρη!!!
Σας αγαπάμε πολύ!!!
κ. Ελένη
Το Λιμεναρχείο Θάσου στο σχολείο μας!
Τελευταία περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας για την φετινή χρονιά… Ενημέρωση σχετικά με τον θαλάσσιο πλούτο της περιοχής μας από Στελέχη του Λιμενικού Σώματος Θάσου. Ευχαριστούμε θερμά την Επικελευστή κ. Μουράκη Ελένη και την Επικελευστή κ. Σαλαχίδου Σοφία για την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία. Οι μαθητές/τριες της Δ τάξης είχαν την ευκαιρία να μάθουν πολύ χρήσιμα πράγματα, να συζητήσουν και να εκφράσουν τις απορίες τους! Η δράση αυτή έλαβε χώρα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στα πλαίσια του προγράμματος “Η θάλασσα είναι ζωή” (Helmepa). Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά για τη συμμετοχή τους στις περιβαλλοντικές τους δράσεις που υλοποίησαν όλη τη χρονιά με την καθοδήγηση του δασκάλου τους, κ. Καραγιοβάνη Θωμά!
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Κάθε μετάβαση στη ζωή ενός ανθρώπου είναι σημαντική και καθοριστική! Το ίδιο και η μετάβαση των παιδιών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Άγχος, ανασφάλεια, αλλά και προσμονή, όνειρα και πολλά άλλα. Τη φετινή σχολική χρονιά δώσαμε μεγάλη έμφαση στην προετοιμασία των μαθητών/τριών μας, έτσι ώστε να ανοίξουν τα φτερά τους και να “πετάξουν” στο νέο τους σχολείο κάνοντας διάφορες δράσεις. Ευχαριστούμε θερμά τα Στελέχη του Κέντρου Πρόληψης κατά των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Καβάλας, κ. Χρύσα Τσελέπη, κ. Σαββίδου Κυριακή και κ. Βλαδίμηρο Λεωνίδη για την υποστήριξη, την καθοδήγηση, τις υπέροχες ομιλίες τους που στόχο είχαν την ενδυνάμωση του ρόλου των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών. Ευχαριστούμε θερμά τον Γυμνασιάρχη, κ. Θεοχαρίδη για την υλοποίηση προγράμματος μετάβασης και για τον τρόπο που καλοδέχτηκε και καλωσόρισε τους/τις μαθητές/μας. Ιδιαίτερες ευχαριστίες, στη συνάδελφο, κ. Καρδίμη Ματίνα, δασκάλα της ΣΤ τάξης που συνόδευσε τα μαθητούδια μας όχι μόνο στον Λιμένα, αλλά σε όλη την πορεία των παιδιών φέτος. Είμαστε ευγνώμονες!!!!
Βιβλιοπαρουσίαση: Απόδραση από πειρατικό καράβι.
Συγγραφέας: Ξανθοπούλου Βίκυ
Ακόμη μία δραστηριότητα στα πλαίσια δράσεων του σχολείου μας (Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών)
Ως γνήσιοι βιβλιοφάγοι τα πρωτάκια μας και τα δευτεράκια μας έγιναν μικροί πειρατές και προσπάθησαν να δραπετεύσουν από το νησί του βασιλιά των πειρατών και να βρούνε το κατάλληλο καράβι που θα τους χωράει όλους. Αρχικά έφτιαξαν κάποια καράβια, αλλά δεν χωρούσαν όλους τους ανθρώπους. Φυσικά αυτά τα καράβια δεν τους άρεσαν καθόλου! Τελικά βρήκανε το κατάλληλο καράβι και ζωγράφισαν τον εαυτό τους μέσα σε αυτό, τον θησαυρό τους, τα ψάρια και ό,τι άλλο ήθελαν. Έτσι, σώθηκαν και κατάφεραν να αποδράσουν από το νησί του βασιλιά των πειρατών. Ευχαριστούμε πολύ, κ. Βίκυ!!!!! Περάσαμε υπέροχα.
Ευχαριστήριο για τη συμμετοχή του σχολείου μας στις δράσεις του Make a Wish
Τιμή μας που ως σχολειο αποτελουμε τη γεφυρα αναμεσα σε παιδια που χρηζουν στηριξης και στις οικογενειες του χωριου μας! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς των μαθητων/τριών μας που για 3η συνεχόμενη χρονιά στηρίζει το τόσο σημαντικό έργο του οργανισμού! Η χρονιά κλείνει σιγά σιγά…τα ευχαριστήρια για τις δράσεις μας ακολουθούν.




















































