3 Δεκέμβρη – Ημέρα αφιερωμένη στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)
3 Δεκέμβρη… Ημέρα αφιερωμένη στα Άτομα με Αναπηρία… για ακόμη μια χρονιά αφιερώσαμε μια εβδομάδα δράσεων ενημέρωσης και εξοικείωσης… οι τάξεις Α, Δ, Ε και Στ υλοποίησαν ποικίλες δραστηριότητες, όπως συζήτηση με αφορμή βίντεο, ζωγραφική με το στόμα, γραφή χριστουγεννιάτικων καρτών με μπραηλ ή με το δακτυλικό αλφάβητο των ατόμων με κώφωση. Έπαιξαν γκολμπολ (παραολυμπιακό άθλημα των ατόμων με οπτική αναπηρία), έμαθαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια στη νοηματική και πολλά άλλα… αποκορύφωμα των δράσεων ένα γεύμα με κλειστά μάτια…γιατί μόνο τότε μπορείς πραγματικά να βιώσεις και να κατανοήσεις. Γέμισαν τα ποτήρια τους με χυμό και ετοίμασαν κολατσιό… τα χαμόγελα τους μαρτυρούν πολλά… συγχαρητήρια στα μαθητούδια μας και φυσικά στις δασκάλες των τάξεων που με την καθοδήγηση και συνεργασία της εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής του σχολείου μας έκαναν πράξη τις ανωτέρω δράσεις.


































