Πιστοποιητικό Υιοθεσίας

Προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΑΣΟΥ

 

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς,

 

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2023-2024.Με τη δωρεά σας συμμετέχετε και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες.

 

Το πρόγραμμα Αστέρι της ευχής εδώ και 25 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Στα συνημμένα αρχεία μπορείτε να βρείτε την απόδειξη της δωρεάς σας και το πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής.

Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας!

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

Η συντονίστρια ομάδα του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής»,

Μαρία Γκαμαλούτσου – Υπεύθυνη Προγράμματος

Ελένη Μουρελάτου – Συντονίστρια Προγράμματος

Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Εθνικής Αντιστάσεως 47

Δάφνη, 17 237, Ελλάδα

—————————————————–

schools@makeawish.gr

Αστερι της Ευχής πιστοποιητικό

Λίμερικ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης στα πλαίσια δραστηριοτήτων του μαθήματος της Γλώσσας έφτιαξαν το δικό τους βιβλίο με λίμερικ!

Το λίμερικ είναι ποίημα με πέντε στίχους και συνήθως έχει σατιρική διάθεση.

Πηγάζει από την αγγλική παιδική λογοτεχνία.

 


Φόρτωση PDF…

Βιωματικές δράσεις με θέματα τον Σχολικό Εκφοβισμό και την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τα Στελέχη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Παιδιών κι Εφήβων ΠΕ Καβάλας και συγκεκριμένα την κ. Τσελέπη Χρύσα, Κοινωνιολόγο της Υγείας και τον κ. Λεωνίδη Βλαδίμηρο, Ψυχολόγο για τις δίωρες βιωματικές δράσεις που πραγματοποίησαν στις τάξεις Γ, Ε και ΣΤ του σχολείου μας με θέματα τον Σχολικό Εκφοβισμό και την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Μέσω συζήτησης, ιστοριών, εικόνων και βίντεο οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν, αντάλλαξαν απόψεις, εκφράστηκαν καλλιτεχνικά και κυρίως ευαισθητοποιήθηκαν. Πληροφορήθηκαν για τις μορφές του Σχολικού Εκφοβισμού, τις διάφορες εκφάνσεις του, τη συμπεριφορά των θυμάτων, των θυτών και των παρατηρητών και πολλά άλλα. Φυσικά, δεν έλειψε η αναφορά στο πώς θα έπρεπε να χρησιμοποιείται το διαδίκτυο, τους κινδύνους που ελλοχεύουν και το πόσο σημαντικό είναι να προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα κάθε χρήστη. Ανυπομονούμε για την επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση.

Κοπή βασιλόπιτας

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τις βασιλόπιτες και τα δωράκια! Ευχόμαστε σε ολους/ες ένα υπέροχο έτος με αλληλεγγύη, αποδοχή και ενσυναισθηση! Οι βασιλόπιτες ήταν νοστιμοτατες και τα βιβλία πολύ ενδιαφέροντα!

420022132 10226242936721818 3531715105122403736 n

420490129 10226242934321758 8243819599161924091 n

416233375 909501373689330 600923904335307820 n

416433603 408314434962358 4286446608303130819 n

«1η Συνάντηση 2024 – Ακαδημία για Γονείς « Από το Α έως το Ω» υπό την Αιγίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ & του Υπ. Υγείας»

«1η Συνάντηση – Ακαδημία για Γονείς « Από το Α έως το Ω» υπό την Αιγίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ & του Υπ. Υγείας»

 

Ο φετινός κύκλος των Ακαδημιών Γονέων “Από το Α έως το Ω” πραγματοποιείται για 9η συνεχή χρονιά από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Νοσοκομείο Παίδων «Π & Α Κυριακού». Το ανωτέρω πρόγραμμα περιλαμβάνει 4-8 (τέσσερις – οκτώ) δίωρες διαδραστικές συναντήσεις γονέων την δεύτερη ή τρίτη Τετάρτη κάθε μήνα στις 18:15-20:00 από Ιανουάριο μέχρι Μάιο, όπου παρουσιάζονται θέματα σχετικά με την υγεία, την ανάπτυξη και τη συμπεριφορά των παιδιών, τις σχέσεις στην οικογένεια και το σχολείο κλπ. και τελεί υπό την Αιγίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ και του Υπουργείου Υγείας. Οι Ακαδημίες θα πραγματοποιηθούν δια ζώσης σε περιοχές της Αττικής και Θεσσαλίας, ενώ θα υπάρχει και υβριδική κάλυψη της Ακαδημίας Νέας Σμύρνης για το Δίκτυο των Ακαδημιών και του ΕΔΔΥΠΠΥ.

Αφορά εκπαιδευτικούς, συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και λοιπούς.

 

1η Συνάντηση – Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 18:15

 «Εκφράσεις βίας ανηλίκων στο φυσικό και διαδικτυακό κόσμο.»

Ρίτα Μωραϊτάκη-Πικρού Περιφερειακή Σύμβουλος Κεντρικού Τομέα “Αττική Μπροστά” Επιτροπή Ε.Ε.Ε.Ι. για τα δικαιώματα Παιδιών και Εφήβων & ενάντια στη βία των ανηλίκων- πρόγραμμα “ΦΟΙΒΟΣ”.

Άρτεμις Κ. Τσίτσικα Αναπλ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής – Εφηβικής Ιατρικής Ε.Κ.Π.Α. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Επιστ. Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) Β΄ Παιδ. Κλινική Ε.Κ.Π.Α. -Γ.Ν.Παίδων “Π. & Α. Κυριακού” Διευθύντρια ΠΜΣ «Στρ. Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας» Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Ε.Ε.Ι.)

 

Για να παρακολουθήσετε την 1η Συνάντηση της Ακαδημίας Γονέων θα ακολουθήσετε το link πατώντας εδώ:

https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_qqzBcQUTRv-YfYoRnDAp2g#/registration

 

kaz

«Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023- 2024»

Κατόπιν ερωτημάτων σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω του COVID-19, σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών των σχολικών μονάδων, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορωνοϊό COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-24. Η απόφαση αυτή εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών ή των ιδίων αν είναι ενήλικοι/ες, μαζί με την οποία προσκομίζεται σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, επιδεικνυόμενης ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια-Προϊστάμενο/η των σχολικών μονάδων της αντίστοιχης βεβαίωσης θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή
μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της.

Οι παραπάνω απουσίες είναι πέραν του προβλεπόμενου από τις γενικότερες ή
ειδικότερες διατάξεις αριθμού απουσιών.

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ

 


Φόρτωση PDF…

«Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού»

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και
προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό
SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από
εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης:

➢ Τακτικό πλύσιμο των χεριών
• Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
• Πριν και μετά: -Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος – Το γεύμα – Τη χρήση της τουαλέτας
• Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα
ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και
απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
• Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

➢ Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα
τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

➢ Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση
ασανσέρ).

➢ Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων.

 

➢ Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και
μετά από αυτό.

➢ Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να
πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο,
βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο
όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές
του με άλλα άτομα.
➢ Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την
ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη
αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Παρακαλούμε τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων για την ενημέρωση όλων των
εμπλεκομένων.

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ

 


Φόρτωση PDF…

 

Καλές γιορτές σε όλους/ες!

Φτάσαμε αισίως στην τελευταία σχολική ημέρα για το 2023! Θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στα πρωτάκια και τα δευτεράκια μας για την υπέροχη γιορτούλα τους, καθώς και στα τεταρτάκια που βοήθησαν με χορό και τραγούδι! Όλα ήταν καταπληκτικά! Δυο θεατρικά, χορός και τραγούδια, τα κάλαντα στη νοηματική γλώσσα και χειροποίητα κουλουράκια από τα παιδιά! Και του χρόνου, λοιπόν, με υγεία, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα! Γεμίζουμε μπαταρίες και επιστρέφουμε δριμύτεροι!

 

412538051 10226143554277319 7892155100753752868 n

412456963 10226143554797332 7532673500331106701 n 412481495 10226143552477274 3140656004101773458 n 412515350 10226143553117290 3754482138480890470 n 412560257 10226143553437298 6515655555071979282 n

Δράσεων… συνέχεια!

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι προετοιμασίες για τις δράσεις μας πριν από το κλείσιμο του σχολείου είναι πυρετώδεις! Δύο πολύ συγκινητικές δράσεις μας ολοκληρώθηκαν (Το αστέρι της ευχής – Make-A-Wish Greece (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και οι κάρτες για τα αντικαρκινικά νοσοκομεία Win Cancer). Θα θέλαμε ειλικρινά να ευχαριστήσουμε τους/τις μαθητές/τριές μας, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν και ιδιαιτέρως όλους τους ανθρώπους που δεν ανήκουν στην σχολική μας κοινότητα, αλλά θέλησαν να βοηθήσουν φτιάχνοντας και οι ίδιοι χριστουγεννιάτικες κάρτες.
Μεγάλη ικανοποίηση επίσης υπήρξε η ανταπόκριση από συναδέλφους άλλων σχολείων που παραδειγματίστηκαν από τις δράσεις μας και συμμετείχαν και οι ίδιοι με τους/τις μαθητές/τριές του. Άραγε, αν αυτό δεν είναι άνοιγμα του σχολείου προς την κοινότητα, τότε τι είναι; Να είμαστε όλοι γεροί να νοιαζόμαστε, να δραστηριοποιούμαστε, να παραδειγματιζόμαστε και να δίνουμε προς τα παιδιά το μάθημα της προσφοράς και της αλληλεγγύης! Ένα μεγάλο μπράβο προς όλους/ες! ❤ ❤ ❤
Απολογισμός: πουλήθηκαν 100 αστεράκια της ευχής και συγκεντρώθηκαν περίπου 150 χριστουγεννιάτικες κάρτες.
410285154 914437476865213 1019082534346137705 n
410140596 1089183095761876 4329449608961500618 n
409729106 885523326304812 5002701460918184719 n
409725228 257303967363373 7895305258866672279 n
409693303 1733617963802081 6234379493440053287 n
 409629574 924923905718771 6740768224567028586 n
409373626 7574095095942390 4930881201552225235 n
386888623 245382965233900 5089373817596525889 n
Screenshot 5

Επίδοση βαθμολογίας Α τριμήνου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου από τις 13:20 (αφού πρώτα αποχωρήσουν οι μαθητές/τριες) θα γίνεται η επίδοση της βαθμολογίας του Α΄ τριμήνου για τις τάξεις Γ, Δ, Ε και ΣΤ. Οι έλεγχοι προόδου μαθητών/τριών θα παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες κι όχι στους/στις μαθητές/τριες.
Για τις τάξεις Α και Β δε θα δοθεί βαθμολογία, αλλά θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων.

Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

βαθμοί