5η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού

Το σχολείο μας και φέτος συμμετείχε στην 5η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού. Πρόκειται για αθλητικές δράσεις, οι οποίες έχουν στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής και τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης των μαθητών/τριών, αποβάλλοντας την αδράνεια και την υποκινητικότητα, που αποτελούν τις κύριες αιτίες αύξησης της παχυσαρκίας στους νέους σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.

Οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής των Δημοτικών Σχολείων Βάμου και Γεωργιούπολης οργάνωσαν αθλητικές δραστηριότητες στο Γήπεδο του Βάμου. Με σύνθημα “Ας κινηθούμε” οι μαθητές των δύο σχολείων ασκήθηκαν,αγωνίστηκαν, ανταγωνίστηκαν, αλλά κυρίως πέρασαν όμορφα. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!