Ημερήσια εκδρομή στο ενυδρείο Κρήτης.

Την Παρασκευή 27 Μαΐου το σχολείο μας επισκέφτηκε το ενυδρείο Κρήτης, στο Ηράκλειο, στα πλαίσια της ημερήσιας εκδρομής μας. Ακόμη παραγματοποιήθηκε  και μια στάση στο χωριό Φόδελε του Ηρακλείου.

Όλοι μας μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί γυρίσαμε πίσω με τις καλύτερες εντυπώσεις.

 

13271806_10209233226538214_1040584266_o4

13313582_10209233228978275_300613389_o1

13288326_10209233227898248_1090894322_o

13282829_10209233227458237_513084222_o

13321097_10209233228098253_551233437_o

ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΜΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σήμερα Τρίτη 17 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ημερίδα από τον σχολικό σύμβουλο κ. Ζαχαρία Στρατιδάκη με θέματα α) <<Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί σε κρίση: σχολεία υπό έκρηξη!>> και β) <<Διδάσκοντας τους μαθητές μας εκτός σχολικού χώρου>>.

Στην ημερίδα συμμετείχαν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί των Δημοτικών Σχολείων από τους δήμους Αποκορώνου και Σφακίων.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον αντιδήμαρχο παιδείας του Δήμου Αποκορώνου κύριο Λεωνίδα Λιμαντζάκη και συνεχίστηκε με τις εισηγήσεις του σχολικού συμβούλου.

Εμείς από την πλευρά μας να ευχαριστήσουμε όλους όσους βοήθησαν στην πραγματοποίηση αυτής της ημερίδας και ιδιαίτερα το ΙΕΚ Δήμου Αποκορώνου για την προσφορά του στην εκδήλωση.

 

 

13246143_10209151528975826_1017548601_n

13224199_10209151527535790_21292532_o

 

13234839_10209151526335760_1758744310_o

13242253_10209151523375686_1668528670_o

13242325_10209151524495714_239285929_o