Φυτέψαμε μεγάλα δέντρα στην αυλή μας!
Από ένα δένδρο υιοθέτησαν οι μαθητές κάθε τάξης του σχολείου μας με την υποχρέωση να το φροντίζουν ώστε να αναπτυχθεί σωστά για να τους χαρίσει, ως επιβράβευση στη συνέχεια, τον ίσκιο
Από ένα δένδρο υιοθέτησαν οι μαθητές κάθε τάξης του σχολείου μας με την υποχρέωση να το φροντίζουν ώστε να αναπτυχθεί σωστά για να τους χαρίσει, ως επιβράβευση στη συνέχεια, τον ίσκιο
Την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πρόγραμμα υγιεινής διατροφής από την εταιρεία DOLE, είχαν οι μαθητές μας εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις τους κυρίως για την αξία των φρούτων στη διατροφή μας και
Η οικονομική δυσχέρεια δεν πτόησε εκπαιδευτικούς και μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ταξιαρχών και, φυσικά, δεν τους στέρησε τη χαρά να κόψουν και φέτος την πίτα τους. Με την καθοδήγηση της
Και επειδή το σύνθημά μας είναι: «Ανακυκλώνω , δεν πετώ, το ξαναχρησιμοποιώ», δεν ήταν δυνατό να πετάξουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας ( που το στολίσαμε, φτιάχνοντας μόνοι μας τα στολίδια του από ανακυκλώσιμα υλικά).
Δύο μαθήτριές μας, η Στέλλα της Δ΄ τάξης και η Δήμητρα της Β΄ τάξης, εξέδωσαν το πρώτο φύλλο της εφημερίδας τους. Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας και ευχόμαστε η δική τους πρωτοβουλία να γίνει η αρχή για τη δημιουργία μιας ευρύτερης ομάδας μαθητών, που θα
Φέτος, όπως και πέρυσι, υλοποιούνται στο σχολείο μας πλήθος περιβαλλοντικών και πολιτιστικών προγραμμάτων, καθώς και προγραμμάτων αγωγής υγείας, με στόχο να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τη σχέση του ανθρώπου με το
Σας προσκαλούμε στη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του σχολείου μας που θα γίνει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 6:30 μ.μ. με θέμα: ¨Χριστούγεννα, ευκαιρία για αγάπη, αλληλεγγύη, ανθρωπιά¨. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αναφορές
Αγαπητοί γονείς
σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 11.00μμ, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωσή σας για την πρόοδο των μαθητών όλων των τάξεων και θα δοθούν οι καρτέλες βαθμολογίας