Ομόρφυνε το σκάμμα μας!
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουν η Δ/ντρια και οι εκπαιδευτικοί στον Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Δημήτρη Τασιόπουλο που ανέλαβε τη συντήρηση του σκάμματος που υπάρχει στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Ευχαριστούν επίσης και τον κ. Αχιλλέα Μυσιρλή για τη βοήθεια που μας παρείχε.



ρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας Δήμου Φαρκαδόνας πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός στο σχολείο μας με την έναρξη του σχολικού έτους 2016-17. Η Δ/ντρια του σχολείου καθώς και η προϊσταμένη του Ν/γείου ευχήθηκαν σε γονείς, μαθητές και νήπια
