Σας ενημερώνουμε ότι η γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 θα γίνει την Παρασκευή 26/10/2012 και ώρα 8.15 π.μ στο αμφιθέατρο του σχολείου μας. Το πρόγραμμα θα παρουσιάσουν οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων με την υποστήριξη των δασκάλων τους Κουτσή Ευαγγελία και Γεωργολόπουλο Βασίλειο, αντίστοιχα.

Η παρουσία σας, θα μας τιμήσει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *