Ο ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΠΟΝΟ Κο ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΄΄ Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΜΗΛΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΙΩΝ ΄΄ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ .












