Με λαμπρότητα και τιμή εορτάστηκε και φέτος στο μικρό μας σχολείο η επέτειος της 25ης Μαρτίου!
Την παραμονή είχαμε την εορτή με ποιήματα και τραγούδια προς τιμής των ενδόξων προγόνων μας! Ανήμερα της επετείου έγινε ο καθιερωμένος εκκλησιασμός και στη συνέχεια η παρέλαση!










