Ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσουμε το σχολείο και να υποδεχτούμε το καλοκαίρι!!!!
Ήρθε η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή!
Θα χαρούμε να γιορτάσουμε παρέα τη λήξη της σχολικής χρονιάς!!!
Ετοιμαστείτε για χορό και τραγούδι!!!!
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δ.Σ. Ψαρής Φοράδας
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείο μας “Το σχολείο επικοινωνεί”, στις αρχές Μαΐου, δεχτηκαμε μια αίτηση για επίσκεψη από τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας!
Οι “μεγάλοι” μαθητές απάντησαν θετικά σε αυτό το αίτημα!
Οι μικροί μαθητές μας επισκέφτηκαν με δώρα και πολλές ερωτήσεις!
Απαντήσαμε στις ερωτήσεις τους, τους δείξαμε τα βιβλία και τις τσάντες μας και μας έγραψαν τα ονόματά τους στον πίνακα της τάξης μας!
Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβρη!