Χαρούμενη μέρα η σημερινή καθώς το πρόγραμμα μας είχε εκδρομή!!!
Σήμερα οι μικροί μαθητές έγιναν μάγειρες και έφτιαξαν Κρητικές νοστιμιές στο Κρητικό παραδοσιακό χωριό “Αρολιθος”.
Το μενού είχε σαρικοπιτα, ντολμαδάκια και ντάκο!
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν τόσο με την παρασκευή των Κρητικών εδεσμάτων,αλλά κυρίως με τη δοκιμή όσων έφτιαξαν!
Και του χρόνου με το καλό!!!!

