Στο Δημοτικό Σχολείο Πρινέ εδώ και αρκετό καιρό προσπαθούμε να αναπτύξουμε δράσεις ανακύκλωσης διάφορων υλικών.
–Ανακύκλωση μπαταριών,τις τοποθετούμε στον κυκλικό κάδο πίσω από την κεντρική είσοδο του σχολείου.
–Ανακύκλωση τηγανόλαδων και χρησιμοποιημένων λαδιών,τα τοποθετούμε στον κάδο πίσω από την είσοδο του παλιού διδακτηρίου
–Ανακύκλωση χαρτιού τόσο αυτή που γινόταν στον μεγάλο πράσινο κάδο στο διάδρομο του νέου διδακτηρίου όσο και η συγκέντρωση βιβλίων (σχολικών και άλλων ) στο τέλος της χρονιάς. Από φέτος κανουμε ένα ακόμα βήμα και τοποθετήσαμε κάδους ανακύκλωσης μέσα στις τάξεις για χαρτί και πλαστικό-πλαστικές συσκευασίες .Προγραμματίζουμε η Στ τάξη να κάνει ενημέρωση στις μικρότερες τάξεις για τα υλικά που ανακυκλώνονται,παρακαλούμε να μιλήσετε και εσείς στα παιδιά σας για να στηρίξουν αυτή την δράση.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ
Παρακαλούμε τους γονείς των μαθητών που επειδή μεγάλωσαν τα παιδιά τους και κάνουν εκκαθάριση της βιβλιοθήκης τους ,εαν σκοπεύουν να απαλλαγούν από τα παλιά λογοτεχνικά βιβλία που πια δεν τα θέλουν τα παιδιά τους να τα φέρουν στο σχολείο που θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της δανειστικής βιβλιοθήκης.
Πρόσφατα σχόλια