ΕΥΧΕΣ

Aγαπητοί γονείς και αγαπητοί μας μαθητές,

αφήνουμε πίσω μια δύσκολη χρονιά , μια δύσκολη χρονιά για όλο τον πλανήτη και απουσιάζοντας για μεγάλα χρονικά διαστήματα από το φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης, το σχολείο.

       Κρατήσαμε ζωντανή την εκπαιδευτική διαδικασία με μεγάλη προσπάθεια και με τις νέες τεχνολογίες και καταφέραμε εκπαιδευτικοί ,γονείς και μαθητές να λειτουργήσουμε σε ένα νέο, ψηφιακό, περιβάλλον.

       Ας ευχηθούμε, με το νέο έτος 2021, σύντομα να τερματιστεί αυτή η έκτακτη κατάσταση με την πανδημία. Είμαστε όλοι μαζί, όλοι στο ίδιο τρενάκι. Μαζί θα περάσουμε αυτή τη δύσκολη περίοδο, ώστε μετά, πιο δυνατοί από ποτέ να επιστρέψουμε στη ζωή ,όπως την ξέρουμε και όπως θέλουμε εμείς να τη σχεδιάζουμε.

        Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, ευχόμαστε στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στις οικογένειές τους,

ΥΓΕΙΑ  ,ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ  και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

                                                                                                                          Η Δ/νση