Την Παρασκευή 29.5.26 , κάναμε λίγο πιο χαρούμενα τα αδέσποτα ζωάκια των καταφυγίων. Γέμισαν κι άλλο οι κοιλίτσες τους! Κούνησαν χαρούμενα τις ουρίτσες τους! Παραδώσαμε τις ζωοτροφές που αγοράσαμε με τα χρήματα που μαζέψαμε από την Φιλοζωικό μας παζάρι. Συλλέξαμε τα παλιά μας λούτρινα ζωάκια, κάναμε το παζάρι. Μαζέψαμε τα χρήματα για καλό σκοπό. Ψωνίσαμε ξηρά τροφή. και την παραδώσαμε στις κύριες από τις Φιλοζωικές οργανώσεις της Κέρκυρας
Στην @Stami Tzora από την ομάδα Υιοθετώ – Φιλοζωική Ένωση Κέρκυρας.
Στην @Natuska Kalantzis από τις Cemetery Cats- Stray cat Colony.
Στην @Josefa Alvarez Rich από την Κερκυραϊκή Εταιρία προστασίας Ζώων – ΚΕΠΖ
Την ιδέα την πήραμε από το παραμύθι :
“Τα αδεσποτακια” της αγαπημένης συγγραφέα Γιολάντα Τσορώνη
κι έτσι βάλαμε κι εμείς ένα λιθαράκι βοήθειας στο προβλήμα με τα αδέσποτα.
Τι μάθαμε από τις κυρίες που μας μίλησαν:
Υιοθετώ και στειρώνω!
Ευχαριστούμε όλους μαθητές μας, τους γονείς, τους φίλους, το Νηπιαγωγείο Ποταμού που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας!
Ευχαριστούμε πολύ τα παιδιά γιατί χάρη σε αυτά, υπάρχει ελπίδα.







