ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ… ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας με τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την αναβίωση των εθίμων και των παραδόσεων!
ETWINNING – MY FEELINGS, MY WORLD!
Με αμείωτο ενδιαφέρον και υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού τους, συνεχίζεται η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών της Γ τάξης του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning “My feelings, my world”! Στο τεύχος του Ιανουαρίου απεικονίζεται η προσπάθειά τους να εκφράσουν τα συναισθήματά τους σε ποικίλές ευκαιρίες!!!
ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ
Την Πέμπτη 06/02/25, το σχολείο μας αφιέρωσε δύο ώρες σε δράσεις, παιχνίδια για την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου, ημέρα που είναι αφιερωμένη στην καλλιέργεια του φίλαθλου πνεύματος και στην καταπολέμηση της οπαδικής βίας! Με κεντρικό σύνθημα «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ – Καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ», οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριάς μας, συμμετείχαν, έπαιξαν, χόρεψαν, ζωγράφισαν και ένωσαν τις φωνές τους για το “ευ αγωνίζεσθαι”, για τη συνεργασία, για την αλληλεγγύη, για την ομαδικότητα και τη χαρά της συμμετοχής!
ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
Η 27η Ιανουαρίου έχει ανακηρυχθεί, με απόφαση του ΟΗΕ, Ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος. Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεως του σχολείου μας, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, ενημερώθηκαν με κατανοητά λόγια για τη συστηματική προσπάθεια των γερμανικών αρχών, από το 1933 μέχρι το 1945, υπό την εξουσία του Αδόλφου Χίτλερ, να αφανίσουν εκατομμύρια Εβραίους, αλλά και πολιτικούς αντιπάλους τους, ανθρώπους με διαφορετική θρησκεία ή σεξουαλική ταυτότητα, άτομα με αναπηρία, τσιγγάνους, άτομα με διαφορετικό χρώμα. Αντιλήφθηκαν τη σημασία του σεβασμού της ανθρώπινης οντότητας και ταυτότητας, τη σημασία της γνώσης, ώστε να μην ξεχνούν ότι κανένας πόλεμος δεν είναι καλός, ότι όλοι οι άνθρωποι και οι λαοί δεν έχουν να χωρίσουν κάτι, ότι η Ειρήνη είναι ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά!
ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ!
Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας πρόσφερε στους μαθητές και στις μαθήτριες όλων των τάξεων ατομικά βασιλοπιτάκια! Το εορταστικό κλίμα σε συνδυασμό με τα δώρα για τους/ τις τυχερούς/ ές έκαναν την ατμόσφαιρα ακόμα πιο χαρούμενη! Επίσης, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δεν παρέλειψε να φέρει βασιλόπιτα και για τους/ τις εκπαιδευτικους του σχολείου μας! Ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική και γενναιόδωρη προσφορά και πρωτοβουλία!
Και του χρόνου με υγεία και πολλά χαμόγελα!!!