Την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024, στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Γ΄ και Δ΄ καλωσόρισαν τον ερχομό του Μάρτη με μια αναδρομή στην ιστορία και στο έθιμο του μαρτιάτικου βραχιολιού.
Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ και της Δ΄ τάξης συμμετείχαν σε πανελλήνια διαδικτυακή ενημέρωση με θέμα την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Ενημερώθηκαν για τους κινδύνους και τις παγίδες που κρύβουν διάφορες εφαρμογές του ψηφιακού κόσμου. Ενημερώθηκαν όμως και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αποφύγουν ή να αντιμετωπίσουν αυτούς τους κινδύνους.

