Την Πέμπτη 18 Απριλίου επισκέφτηκε το σχολείο μας οδοντίατρος από το Κέντρο Υγείας Αριδαίας για ενημέρωση των μαθητών.τριών σε θέματα υγιεινής των δοντιών.
Κατηγορία: Δραστηριότητες
Η δύναμη στο πιάτο σου.
Let’s go egg hunting ή αλλιώς ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΥ ΑΥΓΟΥ!
Let’s go egg hunting ή αλλιώς ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΥ ΑΥΓΟΥ!
Την Πέμπτη 25/04 οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεων και άλλων ειδικοτήτων διοργάνωσαν κυνήγι πασχαλινού αυγού για τους μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας, στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης και της καλλιέργειας διαπολιτισμικής συνείδησης! Η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη καθώς έτρεχαν και έψαχναν στην αυλή του σχολείου για πολύχρωμα αυγά, λύνοντας ταυτόχρονα γρίφους!
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Τη Δευτέρα 22 Απριλίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφτήκαν το Γυμνάσιο της Πολυκάρπης, στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Η εμπειρία τους ήταν σημαντική! Ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια και την Υποδ/ντρια για την υποδοχή και την ξενάγηση.
“Αειφορία”
Την Τετάρτη 10 Απριλίου επισκέφτηκε το σχολείο μας η κυρία Φράγκου Ελισάβετ, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Πέλλας, και μίλησε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας για θέματα Αειφορίας. Ακολούθησαν ολοήμερες δράσεις στον χώρο της αυλής, όπως η κατασκευή πάνινης τσάντας από παλιό T-Shirt, η συμμετοχή σε παιχνίδια, η δημιουργία ιστορίας, η κατασκευή χάρτινων αεροπλάνων. Ευχαριστούμε θερμά την κα Φράγκου για την πολύτιμη συνεισφορά της, σε επίπεδο γνώσεων, αντιλήψεων και εμπειριών στη σχολική μας μονάδα και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για μελλοντικές συνεργασίες!




