Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και της Θεματικής Ενότητας “Φροντίζω το Περιβάλλον”- Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία οι μαθητές της Β’ τάξης ασχολήθηκαν με τον σεισμό. Αφού λοιπόν έμαθαν για παλαιότερους μύθους σχετικούς με τον σεισμό, επεξεργάστηκαν στη συνέχεια το εσωτερικό της γης, φτιάχνοντας και τη δική τους γη με πλαστελίνη, κατανοώντας έτσι τι ακριβώς συμβαίνει κατά τη διάρκεια αυτού του φυσικού φαινομένου. Έπειτα γνώρισαν τι πρέπει να κάνουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας του σεισμού ετοιμάζοντας και το δικό τους βαλιτσάκι σεισμού.
Στη συνέχεια με τη βοήθεια της σχολικής νοσηλεύτριας Βάσιας Γούλα έμαθαν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που τραυματιστούν στη διάρκεια κάποιου σεισμού ή σε οποιαδήποτε άλλη περίσταση. Αρχικά έφτιαξαν το κουτί πρώτων βοηθειών, μαθαίνοντας έτσι τι πρέπει να περιλαμβάνει και γνώρισαν ένα ένα τα υλικά και την χρησιμότητά τους. Μετά έμαθαν τι είναι οι πρώτες βοήθειες και πως αυτές μπορούν να τις παρέχουν σε έναν τραυματία. Συγκεκριμένα ενημερώθηκαν και εκπαιδεύτηκαν με βιωματικό τρόπο μέσω του παιχνιδιού ρόλων, για τις περιπτώσεις του απλού τραυματισμού – γρατζουνιάς, της αιμορραγίας, της ρινορραγίας , του διαστρέμματος(στραμπούληγμα) και του εγκαύματος. Τα παιδιά έπαιρναν άλλοτε το ρόλο τραυματία και άλλοτε το ρόλο διασώστη μαθαίνοντας και διασκεδάζοντας ταυτόχρονα! Επιπλέον, έμαθαν για τον πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112 και τις πληροφορίες που χρειάζεται να δίνονται όταν τον καλούν (ποιος, πού και τι έγινε). Τέλος, αφού συμπλήρωσαν τις ασκήσεις κατανόησης, τα παιδιά επιβραβεύτηκαν με το πιστοποιητικό του μικρού διασώστη!