Τη Δευτέρα 25 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με υπερηφάνεια στην καθιερωμένη παρέλαση στο Νέο Μοναστήρι, τιμώντας την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Μετά το πέρας της παρέλασης, πραγματοποιήθηκε τελετή στο Ηρώων, όπου έγινε κατάθεση στεφάνων από τοπικούς φορείς και εκπροσώπους αρχών, ως ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης προς τους ήρωες του ’21. Ακολούθησε παρουσίαση παραδοσιακών χορών από τους μαθητές, οι οποίοι εντυπωσίασαν με τη λεβεντιά και τη ζωντάνια τους. Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την εξαιρετική παρουσία τους!










































Πρόσφατα σχόλια