Τιμητική Πρόσκληση προς το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου έλαβε τιμητική πρόσκληση από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) να συμμετάσχει σε εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025.
Η εκδήλωση διοργανώνεται προς τιμήν των δωρητών του σχεδίου δράσης της ΕΕΕ «Άγιος Νικόλαος», που αφορά την αποκατάσταση των πληγεισών περιοχών από τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2023 (κακοκαιρία «Daniel»).
Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, οι Έλληνες εφοπλιστές ανέλαβαν την ανακατασκευή και αποκατάσταση σχολικών μονάδων σε πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας, ανάμεσα στις οποίες και το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου.
Η πρόσκληση αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και αναγνώριση για το σχολείο μας. Στην εκδήλωση θα συμμετείχε αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών, οι μαθητές μας έστειλαν επίσης ζωγραφιές με θέμα “Το νέο μου σχολείο”.
Ευχαριστούμε θερμά την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για τη στήριξη, την προσφορά και το ενδιαφέρον τους για το σχολείο και την κοινότητά μας.

Πρόσφατα σχόλια