Χωρίς κατηγορία
🏃♂️ Νέος Αθλητικός Όμιλος στο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου! 🏃♀️
Με χαρά ανακοινώνουμε τη συγκρότηση Αθλητικού Ομίλου στο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου, ο οποίος θα λειτουργεί σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Ομβριακής, δίνοντας τη δυνατότητα σε μαθητές και των δύο σχολείων να συμμετέχουν σε κοινές δραστηριότητες, εν είδει Δικτύου Σχολικών Μονάδων.
Ο Αθλητικός Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία ενός πλαισίου παιδαγωγικής και δημιουργικής έκφρασης των μαθητών μέσα από την άθληση, την ομαδικότητα και την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής.
Γενικός Σκοπός:
Να συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών μέσω της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού, ενισχύοντας:
-
τη σωματική τους υγεία 💪
-
την ψυχοκοινωνική τους ισορροπία 😊
-
την καλλιέργεια αξιών όπως η συνεργασία, η ευγενής άμιλλα και ο σεβασμός στους κανόνες και στους άλλους 🤝
Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτήν τη νέα πρωτοβουλία που θα δώσει στα παιδιά τη χαρά της άθλησης και της ομαδικότητας!
Το σχολείο μας γιορτάζει την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών! 🌍
Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετείχε στον Διαγωνισμό για το μπλουζάκι της ΕΗΓ! Οι μαθητές μας δημιούργησαν υπέροχες ζωγραφιές και αφίσες για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών και συμμετείχαν σε διάφορες δράσεις που ανέδειξαν τη σημασία της πολυγλωσσίας και της πολιτισμικής ποικιλίας.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους!
Αγιασμός & Νέα Αρχή_ Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025
Με ιδιαίτερη συγκίνηση καλωσορίσαμε σήμερα μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς στην τελετή του αγιασμού, που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας σχολικής χρονιάς.
Η φετινή μας αρχή δεν είναι όπως οι άλλες. Από τον Σεπτέμβριο του 2023, η περιοχή μας δοκιμάστηκε σκληρά από τον «Ντάνιελ». Το σχολείο μας πλημμύρισε και υπέστη μεγάλες ζημιές. Ζήσαμε όλοι δύσκολες στιγμές – με αγωνία, κόπο και αβεβαιότητα. Όμως δεν χάσαμε ποτέ την ελπίδα.
Με τη στήριξη και τη βοήθεια πολλών ανθρώπων, σήμερα στεκόμαστε ξανά δυνατοί και γιορτάζουμε ένα νέο ξεκίνημα!
Το σχολείο μας ανακατασκευάστηκε, ανανεώθηκε και είναι πια όμορφο, φωτεινό, βαμμένο και έτοιμο να ξαναγεμίσει με φωνές, χαρά και δημιουργία.
Μαζί του και το γυμναστήριό μας, που θα δώσει νέα πνοή στη σχολική ζωή.
🙏 Ευχαριστούμε θερμά τους εφοπλιστές που με γενναιοδωρία στήριξαν οικονομικά το έργο, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν με κάθε τρόπο για να γίνει πραγματικότητα.
Μα πάνω απ’ όλα, ευχαριστούμε τους μαθητές μας για την υπομονή, την κατανόηση και τη δύναμη που έδειξαν όλο αυτό το διάστημα.
Το νέο μας σχολείο είναι η ανταμοιβή σας!
Φέτος, το σχολείο μας είναι πλήρως στελεχωμένο: όλοι οι δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (Γαλλικών, Γυμναστικής, Πληροφορικής), καθώς και κοινωνική λειτουργός και ψυχολόγος, βρίσκονται κοντά στα παιδιά, προσφέροντας πολύπλευρη στήριξη.
Ας θυμόμαστε όλοι πως μετά από κάθε δοκιμασία, μπορεί να ανθίσει μια νέα, πιο όμορφη αρχή.
Δράση Ενεργού Πολίτη – Επίσκεψη στη Λαϊκή Αγορά
Στο πλαίσιο της δράσης «Καλλιεργώ τη γη με αγάπη – Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφθηκαν σήμερα τη λαϊκή αγορά της περιοχής μας.
Σκοπός της δράσης ήταν να έρθουν τα παιδιά σε άμεση επαφή με την τοπική παραγωγή, να γνωρίσουν από κοντά τους ανθρώπους που καλλιεργούν και προσφέρουν καθημερινά φρέσκα προϊόντα, αλλά και να καλλιεργήσουν στάσεις σεβασμού προς τη φύση, το φαγητό και την τοπική κοινωνία.
Κατά την επίσκεψη, οι μαθητές:
-
Περπάτησαν ανάμεσα στους πάγκους της λαϊκής και παρατήρησαν τα εποχιακά προϊόντα.
-
Έκαναν συνεντεύξεις με παραγωγούς και εμπόρους, θέτοντας ερωτήματα που είχαν ετοιμάσει στην τάξη, σχετικά με την καλλιέργεια, την προέλευση των προϊόντων, τη δουλειά του παραγωγού και τη σημασία της τοπικής αγοράς για το περιβάλλον και την κοινωνία.
Οι απαντήσεις των παραγωγών έδωσαν πολύτιμες πληροφορίες και έκαναν τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης και της στήριξης των ντόπιων προϊόντων.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή μαθησιακή εμπειρία, όπου η θεωρία συναντήθηκε με την πράξη, και τα παιδιά λειτούργησαν ως ενεργοί, σκεπτόμενοι και συμμετοχικοί πολίτες.

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών στο Γυμνάσιο – Λ.Τ. Νέου Μοναστηρίου
Οι μαθητές του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και ενδιαφέρον σεμινάριο πρώτων βοηθειών με θέμα την υγεία και την παροχή άμεσης φροντίδας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Γυμνασίου – Λυκειακών Τάξεων Νέου Μοναστηρίου και περιλάμβανε τόσο θεωρητικό όσο και πρακτικό μέρος.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν ενεργά, εκτελώντας καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με τη βοήθεια ειδικών πλαστικών προπλασμάτων, αποκτώντας έτσι πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες.
Ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών/τριών στην Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2025-2026, από Πέμπτη 6 Μαρτίου έως και Τετάρτη 26 Μαρτίου .
Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2025
Στο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2025, η οποία συνδιοργανώθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. & τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας συμμετείχε και το σχολείο μας!
Η διαδικτυακή ενημέρωση αφορούσε τη ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο με ειδικότερη θεματολογία:
- Την πρόληψη και την αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις Νέες Τεχνολογίες
- Τις παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης
- Το διαδικτυακό εξαναγκασμό και εκβιασμό
- Το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού
- Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό σε αυτά
- https://video.sch.gr/asset/detail/o2RcbNNpFTG7NEiQUe7zKlWm/ljWMdXdV9gfOcjKTM2CHI0yi
Ευχαριστήριο μήνυμα προς τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για την δωρεά των βιβλιοθηκών του σχολείου μας!
Αγαπητοί γονείς και μέλη του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων!
Ευχαριστούμε θερμά για την δωρεά των βιβλιοθηκών, οι οποίες θα τοποθετηθούν μόνιμα στην αίθουσα της βιβλιοθήκης, καθώς και για την αφοσίωσή σας και την αμέριστη υποστήριξή σας σε κάθε ενέργεια που συμβάλλει στη βελτίωση του περιβάλλοντος μάθησης των παιδιών μας. Η προσφορά σας αυτή έρχεται να ενισχύσει την υπάρχουσα υποδομή του σχολείου μας. Η συνεργασία μας είναι ουσιαστική για την επίτευξη των κοινών μας στόχων και είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες για τη στήριξή σας.
Ο σύλλογος γονέων αποδεικνύει έμπρακτα ότι είναι πάντα δίπλα στο σχολείο βοηθώντας στην κάλυψη των αναγκών του.
Με εκτίμηση και θερμά συναισθήματα!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Νέου Μοναστηρίου.
Η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου
Σουρλή Κατερίνα
Μουσείο Σχολικής Ζωής
Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου επισκέφτηκε σήμερα το Μουσείο Σχολικής Ζωής. Από τις ωραιότερες σχολικές εκδρομές στο σχολικό Μουσείο στα Βρυσιά Φαρσάλων. Στους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν με παραστατικό τρόπο την πορεία της εξέλιξης της ιστορικής διαδρομής της Δημοτικής Εκπαίδευσης , παρατηρώντας σπάνια σχολικά αντικείμενα, βιβλία, ενδυμασίες, παιχνίδια και έγγραφα, τα οποία εκτίθεται στο σχολικό μουσείο. Τα παιδιά παίξανε παιχνίδια που ανήκουν στο παρελθόν όπως κουτσό, στεφάνι και ρόδες, περνά περνά η μέλισσα, τυφλόμυγα, σχοινάκι και τσουβαλομαχίες, χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και φόρεσαν τις στολές <<τη σχολική ποδιά>> εκείνη τη μπλέ με το λευκό γιακαδάκι…Ευχαριστούμε τους εθελοντές εκπαιδευτικούς και τα μέλη του συλλόγου για τη θερμή φιλοξενία και την ξενάγηση.Περάσαμε υπέροχα!!!

































Πρόσφατα σχόλια