Χωρίς κατηγορία
Ημερίδα Παρουσίασης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ Σχολικών Μονάδων Στερεάς Ελλάδας
Χριστουγεννιάτικη Θεατρική Παράσταση στο Σχολείο μας 🎄🌲🎄
Σύνθεση Σχολικού Προγράμματος Δράσης (Σ.Π.Δ.)
Στο σχολείο μας ολοκληρώθηκε η διαδικασία σύνθεσης του Σχολικού Προγράμματος Δράσης (Σ.Π.Δ.) με συμμετοχικό και δημοκρατικό τρόπο, με τη συμμετοχή της Διεύθυνσης, του Συλλόγου Διδασκόντων, εκπροσώπων μαθητών και γονέων.
Η διαμόρφωση βασίστηκε σε συλλογική διαβούλευση μέσω συζητήσεων, συνεδριάσεων και ερωτηματολογίων, ενώ αξιοποιήθηκε η ανάλυση SWOT για τον εντοπισμό αναγκών και προτεραιοτήτων της σχολικής μονάδας.
Στόχος του Σ.Π.Δ. είναι η βελτίωση της σχολικής ζωής, η ενίσχυση της συνεργασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και η προώθηση δράσεων που ανταποκρίνονται στο όραμα του σχολείου μας.
Χριστουγεννιάτικα στολίδια από φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά
Μια υπέροχη μέρα εκδρομής για το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου στο Τόπο Τεχνών – Χώρα Λελέκια Υπάτης! 🎨🌲 Οι μαθητές μας μάζεψαν φύλλα, κουκουνάρια και καρύδια και με αυτά τα φυσικά υλικά έφτιαξαν μοναδικά χριστουγεννιάτικα στολίδια, γεμάτα φαντασία και παιδική δημιουργικότητα. 🎄✨ Επίσης, είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς φτιάχνεται η ζύμη για τα μελομακάρονα, να τη ζυμώσουν οι ίδιοι και φυσικά… να δοκιμάσουν τα νόστιμα αποτελέσματα! 🍯🍪 Ήταν μια μέρα γεμάτη χαρά, συνεργασία και χριστουγεννιάτικη διάθεση! ❤️
Συγκρότηση Επιτροπής Αειφόρου Σχολείου
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο δίκτυο Αειφόρων Σχολείων, συγκροτήθηκε Επιτροπή Αειφόρου Σχολείου με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Η επιτροπή αποτελείται από τη Διεύθυνση του σχολείου, 3 εκπαιδευτικούς του σχολείου, εκπροσώπους μαθητών και γονέων, καθώς και μέλη του βοηθητικού προσωπικού, με στόχο τον συντονισμό και την υλοποίηση δράσεων που προάγουν την αειφορία και τη βελτίωση της σχολικής ζωής.
Η λειτουργία της επιτροπής συμβάλλει στη συνεργασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και στην ανάπτυξη ενός πιο βιώσιμου και συμμετοχικού σχολείου.
🎄✨ Το Σχολείο μας συμμετέχει στο Make a Wish! ✨🎄
Φέτος τα Χριστούγεννα, οι μαθητές μας έδειξαν την καρδιά τους μέσα από τον εθελοντισμό, συμμετέχοντας στη δράση του Make a Wish – Κάνε μια Ευχή Ελλάδος. Με χαρά και αγάπη, έγραψαν ευχές για παιδιά που νοσούν από σοβαρές ασθένειες και στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας με μικρά αστεράκια, γεμίζοντάς το με ελπίδα και χαμόγελα.
Μια υπέροχη υπενθύμιση ότι η προσφορά και η αλληλεγγύη ξεκινούν από τις μικρές μας πράξεις!
🌍 Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου στην Ημερίδα Erasmus – Απολογισμός Δράσεων & Προοπτικές 2026
Στις 10 Δεκεμβρίου 2025, το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου συμμετείχε στην Ημερίδα Erasmus, που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Λαμιέων.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, η Διευθύντρια του σχολείου, Κατερίνα Σουρλή και η εκπαιδευτικός Αναστασία Μανωλούδη παρουσίασαν το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ στο οποίο συμμετείχε το σχολείο μας στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας, από τις Η παρουσίαση περιλάμβανε τον απολογισμό των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος, καθώς και τις προοπτικές και τους στόχους για το 2026, ενισχύοντας τη διεθνή συνεργασία και την ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.
Συμμετοχή Δ.Σ. Νέου Μοναστηρίου στους Αγώνες Άθλο-Παιδείας Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας
Σχολείο και οικογένεια συνεργάζονται για την υποστήριξη των παιδιών μας Ενημέρωση γονέων από Κοινωνική Λειτουργό και Ψυχολόγο του σχολείου
Την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025, στο χώρο της Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική συνάντηση σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Η εκδήλωση είχε ως στόχο την ενημέρωση και συζήτηση θεμάτων που αφορούν τη συναισθηματική ανάπτυξη, την ψυχική υγεία και την κοινωνική προσαρμογή των μαθητών/τριών.
Η Κοινωνική Λειτουργός και η Ψυχολόγος της σχολικής μας μονάδας παρουσίασαν τον ρόλο και τις αρμοδιότητές τους, καθώς και τη λειτουργία της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), η οποία υποστηρίζει τους μαθητές με μαθησιακές, συναισθηματικές ή κοινωνικές δυσκολίες, σε συνεργασία με το σχολείο, την οικογένεια και τους αρμόδιους φορείς.
Η συμμετοχή γονέων και κηδεμόνων υπήρξε θερμή, αποδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών μας.












































Πρόσφατα σχόλια