Χωρίς κατηγορία
Σχολική Γιορτή 25ης Μαρτίου
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή για την 25η Μαρτίου, την οποία παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού.
Η εκδήλωση ήταν γεμάτη συγκίνηση, υπερηφάνεια και όμορφες στιγμές, τιμώντας την ιστορική αυτή ημέρα για την πατρίδα μας. Στη γιορτή συμμετείχαν και τρεις μαθητές από την Ε’ τάξη, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επιτυχία της.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τα καθοδήγησαν!
6 Μαρτίου – Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού





ΠΣήμερα, 6 Μαρτίου, συγκεντρωθήκαμε στην πλατεία του χωριού για να στείλουμε όλοι μαζί ένα δυνατό μήνυμα: Όχι στη σχολική βία – Σπάμε τη σιωπή!
Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου, μαζί με το Νηπιαγωγείο Νέου Μοναστηρίου και το Γυμνάσιο Νέου Μοναστηρίου, συμμετείχαμε σε μια όμορφη δράση γεμάτη συνεργασία και χαμόγελα.
Τραγουδήσαμε 🎶, χορέψαμε 💃, φωνάξαμε συνθήματα και ενώσαμε τις φωνές μας για να δείξουμε ότι ο σεβασμός, η φιλία και η αποδοχή έχουν τη μεγαλύτερη δύναμη.
Όλοι μαζί σπάσαμε συμβολικά ένα μπαλόνι για να δείξουμε ότι σπάμε τη σιωπή απέναντι στη βία και τον εκφοβισμό.
Γιατί κανένα παιδί δεν πρέπει να νιώθει μόνο του.
Μιλάμε – Στηρίζουμε – Σεβόμαστε.
#6Μαρτίου #StopBullying #ΣχολικήΒία #ΣπάμεΤηΣιωπή
Συμμετοχή του Σχολείου μας στις Δράσεις για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο
Το σχολείο μας θα συμμετάσχει στις διαδικτυακές ενημερωτικές εκδηλώσεις που διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο (6η Μαρτίου), στο πλαίσιο εφαρμογής του Ν. 5029/2023.
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026, μέσω τηλεδιάσκεψης, με στόχο την ενημέρωση, την πρόληψη και την αποτελεσματική διαχείριση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.
Για τα Δημοτικά Σχολεία (Ε’ και ΣΤ’ τάξη), η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί:
🕙 10:00 – 11:30
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη δράση από το σχολείο, ενώ οι εκδηλώσεις θα μεταδίδονται ζωντανά μέσω της Υπηρεσίας Ζωντανών Μεταδόσεων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, δίνοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης και από γονείς.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε:
🔗 https://eduspace.sch.gr/stop-bullying-2026/
και να δείτε τη σχετική εγκύκλιο:
🔗 https://stop-bullying.gov.gr/day2026
Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή εντάσσεται στις συνεχείς προσπάθειες του σχολείου για την ενίσχυση ενός ασφαλούς, υποστηρικτικού και συνεργατικού σχολικού περιβάλλοντος.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη σας.
Με εκτίμηση
Η Διεύθυνση του Σχολείου
Εκπαιδευτική επίσκεψη στις Θερμοπύλες
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Οι μαθητές της Φθιώτιδας ως ενεργοί πολίτες φυλάσσουν Θερμοπύλες», οι μαθητές του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στον ιστορικό χώρο των Θερμοπυλών.
Μετά την επίσκεψη στο Μουσείο, περιηγηθήκαμε στα σημαντικότερα μνημεία της περιοχής:
🔹 Το άγαλμα του Λεωνίδας Α΄
Το επιβλητικό άγαλμα τιμά τον βασιλιά της Σπάρτης που ηγήθηκε των 300 Σπαρτιατών στη Μάχη των Θερμοπυλών το 480 π.Χ. Αποτελεί σύμβολο γενναιότητας, αυταπάρνησης και υπεράσπισης της πατρίδας.
🔹 Το μνημείο των 700 Θεσπιέων
Το μνημείο είναι αφιερωμένο στους Θεσπιείς που επέλεξαν να παραμείνουν και να πολεμήσουν μέχρι τέλους στο πλευρό των Σπαρτιατών. Υπενθυμίζει τη σημασία της συλλογικής ευθύνης και της θυσίας για το κοινό καλό.
🔹 Ο λόφος του Κολωνού
Στο σημείο αυτό έγινε η τελική φάση της μάχης. Εκεί βρίσκεται και η επιτύμβια επιγραφή του Σιμωνίδης ο Κείος:
«Ὦ ξεῖν’, ἀγγέλλειν Λακεδαιμονίοις ὅτι τῇδε κείμεθα, τοῖς κείνων ῥήμασι πειθόμενοι»,
ένα διαχρονικό μήνυμα τιμής και καθήκοντος.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με βιωματική δραστηριότητα, καθώς οι μαθητές παρουσίασαν σύντομο θεατρικό δρώμενο εμπνευσμένο από τα γεγονότα της μάχης, κατανοώντας βαθύτερα τις αξίες της ευθύνης, της συνεργασίας και της ενεργού πολιτειότητας.
Εγγραφές μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α’ Tάξη Δημοτικού Σχολείου κατά τη σχολική χρονιά 2026-2027, αρχίζουν την Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026 και λήγουν την Δευτέρα 23 Μαρτίου 2026.
Φέτος, στην Πρώτη Τάξη Δημοτικού Σχολείου θα εγγραφούν υποχρεωτικά παιδιά που γεννήθηκαν από 1-1-2020 μέχρι και 31-12-2020
από τη σχολική μονάδα. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα/έχοντα-ουσα την επιμέλεια (σε περίπτωση απουσίας στοιχείων επικοινωνίας, ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια συμπληρώνει και επιβεβαιώνει υποχρεωτικά τον δικό του αριθμό κινητού τηλεφώνου και προαιρετικά τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του). Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή. Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το δημοτικό σχολείο στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εγγραφές
στο Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου, απευθυνθείτε στην Διευθύντρια του ή στο τηλέφωνο 22323-50542 τις εργάσιμες μέρες και από τις 08.15 ως τις 13.00 μ.μ.
Πανελλήνια ημέρα φιλάθλου
Το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στις δράσεις ευαισθητοποίησης για την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου. Μαθητές και μαθήτριες πήραν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως αγώνες μπάσκετ και άλλα παιχνίδια, προάγοντας το πνεύμα του «ευ αγωνίζεσθαι», τη συνεργασία και τον σεβασμό.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το γεγονός ότι οι ίδιοι οι μαθητές ανέλαβαν ρόλο διαιτητών και κριτών, αποκτώντας έτσι εμπειρία, υπευθυνότητα και καλύτερη κατανόηση των κανόνων του παιχνιδιού. Επιπλέον, δημιούργησαν συνθήματα με μηνύματα φίλαθλου πνεύματος και αθλητικής συμπεριφοράς, εκφράζοντας με δημιουργικό τρόπο τις αξίες του αθλητισμού.
Η δράση αυτή συνέβαλε στην καλλιέργεια του σεβασμού, της ομαδικότητας και της θετικής στάσης απέναντι στον αθλητισμό.
Γιορτή Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας
Με χαρά, κέφι και πολλές εκπλήξεις γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!
Μας επισκέφθηκαν ο Μίκυ και ο Μάγος, οι οποίοι απασχόλησαν τους μαθητές με εντυπωσιακά μαγικά, χορούς και τραγούδια, χαρίζοντας σε όλους όμορφες και αξέχαστες στιγμές.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, φορώντας τις αποκριάτικες στολές τους και γεμίζοντας το σχολείο με χρώματα και χαμόγελα. Ιδιαίτερα ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η πρωτότυπη ιδέα κάποιων μαθητών να υποδυθούν τους δασκάλους τους με μεγάλη επιτυχία, σκορπίζοντας γέλιο και αποσπώντας θερμά χειροκροτήματα.
Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη συμβολή τους στη διοργάνωση της όμορφης αυτής γιορτής.
Και του χρόνου με υγεία και ακόμα περισσότερο κέφι!
Συμμετοχή στην Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης 2026
Την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων συμμετείχαν σε διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για θέματα που αφορούν την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την αντιμετώπιση κινδύνων στον ψηφιακό κόσμο.
Η δράση αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην καλλιέργεια ψηφιακής υπευθυνότητας και στην ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από τη σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά.
Το σχολείο μας συνεχίζει να στηρίζει εκπαιδευτικές δράσεις που ενισχύουν τη γνώση, την ασφάλεια και τον ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών μας.



























Πρόσφατα σχόλια