Το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μοναστηρίου επισκέφτηκε σήμερα το Μουσείο Σχολικής Ζωής. Από τις ωραιότερες σχολικές εκδρομές στο σχολικό Μουσείο στα Βρυσιά Φαρσάλων. Στους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν με παραστατικό τρόπο την πορεία της εξέλιξης της ιστορικής διαδρομής της Δημοτικής Εκπαίδευσης , παρατηρώντας σπάνια σχολικά αντικείμενα, βιβλία, ενδυμασίες, παιχνίδια και έγγραφα, τα οποία εκτίθεται στο σχολικό μουσείο. Τα παιδιά παίξανε παιχνίδια που ανήκουν στο παρελθόν όπως κουτσό, στεφάνι και ρόδες, περνά περνά η μέλισσα, τυφλόμυγα, σχοινάκι και τσουβαλομαχίες, χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και φόρεσαν τις στολές <<τη σχολική ποδιά>> εκείνη τη μπλέ με το λευκό γιακαδάκι…Ευχαριστούμε τους εθελοντές εκπαιδευτικούς και τα μέλη του συλλόγου για τη θερμή φιλοξενία και την ξενάγηση.Περάσαμε υπέροχα!!!


















Αφήστε μια απάντηση